שיפוץ בניין מגורים-  אתם צריכים במת הרמה

אם התחלתם בשיפוץ הבניין ואינכם מעוניינים בפיגומים מכוערים לתקופה לא מבוטלת סביר להניח שתלכו על במת הרמה. בניגוד לדעה הרווחת במות הרמה הן גמישות ונוחות ומתאימות לסוגים רבים של שיפוץ. אז מדוע כדי לכם לבחור בבמת הרמה? 

 

הרמת ציוד לשיפוץ בגבהים

אם העבודה נעשית בגבהים גבוהים של כ-20 מטר ויותר עבור שיפוץ בניין מגורים אתם צריכים במות הרמה מותאמות לשיפוץ. במות הרמה שמתאימות לשיפוץ יגיעו לגבהים גבוהים מאוד עם שמירה על יציבות וחוזק של המתקן גם כאשר יש עליו משקלים כבדים. עליכם להתייעץ עם חברת ההרמה על גובה הבניין והגובה אליו צריכה להגיע הבמה, ניתן לקרוא מידע נוסף באתר  https://www.lifter.co.il.

 

גמישות ונוחות בתזוזה

עבור שיפוץ בניין מגורים דרושה במה מתקדמת אשר יכולה לזוז בגמישות בין הקומות ולגבהים גבוהים. ישנן במות הרמה מסוגים שונים אשר משפיעות על התזוזה והגמישות של הבמה, במה מפרקית תתאים לשיפוץ חוץ ולנשיאת משקלים כבדים. לאחר ייעוץ מתאים עם חברת ההרמה תותאם לכם במה עבור הצרכים שלכם פנים או חוץ.

 

שיפוץ המבנה מבחוץ

שיפוץ מבנה מבחוץ בצורה מדויקת דורש נראות נקייה של הבניין, כאשר אתם בוחרים באופציה של פיגומים ניתן לפספס חלקים מסוימים ולא לראות את התמונה המלאה ממרחק ובצורה נקייה.

מתקן הרמה נוח על מנת לזוז סביב הבניין בזוויות נוחות ואופטימליות עבור השיפוץ. בעזרת במת הרמה בעלת משטח גדול אשר מותאמת לנשיאת משקלים כבדים ניתן לשפץ את בניין המגורים מבחוץ בצורה מאובטחת ונוחה.

 

יציבות ובטיחות לעובדים

אבדות רבות קורות בשנים האחרונות בעקבות נפילות וחוסר בטיחות באתרי בנייה. אנו לא מעוניינים בכך ומעדיפים לעבוד בדרך הבטוחה ביותר. בטיחות של העובדים היא הדבר החשוב ביותר בכל שיפוץ על מנת למנוע פגיעות, מוות ותביעות.

חשוב לבחור רק בחברה בעלת אישורים אשר בודקת רישיונות ומקפידה על בדיקות תקופתיות של כל הכלים ושל העובדים. כלים אשר עוברים בדיקות ועובדים בצורה חלקה חוסכים לכם כסף ומקצרים את משך העבודה.

 

ייעוץ והתאמה

לאחר שבחרתם את חברת ההרמה בשבילכם עליכם להעניק להם את הפרטים שלכם עבור בדיקת רישיונות. לאחר מכן מתבצעת הערכה של הצרכים שלכם ואתם מקבלים ייעוץ עבור הבמה המתאימה לכם ביותר בהתאם לגובה והמשקל שאתם צריכים. וודאו שהחברה העניקה לכם במה עם בדיקת תקינות עדכנית, מיכל דלק מלא וסוללה טעונה במלואה.

במות הרמה הן הצורה הנוחה ביותר לעבוד על הבניין לצורך שיפוצים. הבמות הן יציבות ובטיחותיות לעובדים הרבה יותר מפתרונות אחרים גם בגבהים מאוד גבוהים, ישנה גמישות בהזזה שלהן וניתן לנוע סביב הבניין בנוחות. עבור בחירת הבמה המתאימה רצוי וצריך להתייעץ עם חברת ההרמה על סוג השיפוץ שבחרתם לעשות ולקבל את הבמה המתאימה ביותר למשימה.

בניין מגורים

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »