איך תדעו שהשרת שלכם אפקטיבי עבורכם

אם גם אתם בעלי אתרים שמקבלים שירות בתחום האחסון, הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק שהשירות הזה אכן מספק לכם את מה שאתם צריכים. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך לוודא שהשרת שלכם עובד בצורה אפקטיבית לצרכים שלכם. 

 

מהו אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא שיטה שבה אנחנו מייעלים את האתר שלנו. במקום שהמידע שנצבר באתר יהיה מאוחסן באתר עצמו, אנחנו לוקחים שרת חיצוני ושמים בו את המידע שיש באתר. המטרה של אחסון אתרים היא לשמור טוב יותר על המידע שלנו, ולגרום לאתר לעבוד בצורה מהירה יותר. כיום רוב בעלי האתרים בוחרים לקבל את השירות הזה, אבל חשוב להבין איך לבדוק שהוא אפקטיבי.

אחסון אתרים

מהירות גלישה

הנתון הראשון ואולי החשוב מכולם הוא בדיקת מהירות לאתר שלכם. אחסון אתרים אמור קודם כל לספק לגולשים באתר מהירות גלישה גבוהה, ולא משנה על איזה אתר מדובר. אם אתם גולשים באתר ואתם מרגישים שהוא עובד בצורה איטית, כל עוד לא מדובר על בעיה בקו האינטרנט שלכם כנראה שהשרת שלכם לא מספיק יעיל. שרת יעיל חייב לספק לכם גלישה מהירה.

 

בדיקות יעילות

אפקטיביות מצביעה על מצב שבו אנחנו צורכים בדיוק את כמות המשאבים שהאתר שלנו צריך. גם האתר שלכם עובד במהירות ייתכן ואתם משלמים לא מעט כסף על משאבים שאין לכם צורך אמיתי בהם. כדי לגלות את זה מומלץ לבצע בדיקת יעילות לשרת. הבדיקה הזו תעזור לכם למצוא את האיזון שבין הצורך שלכם לבין המשאבים שנדרשים כדי לספק לכם אותו.

 

זיהוי פרצות אבטחה

שרת אפקטיבי הוא כזה שמגן על המידע שלכם באופן הכי טוב שאפשר. כל שרת יהיה מוגן יותר מאשר אחסון של המידע באתר, אולם תקיפות סייבר עלולות לפגוע גם בשרתים. מומלץ לוודא שאנשי הצוות שאחראים על השרת שלכם מבצעים בדיקות אבטחה שנועדו לוודא האם יש פרצות בשרת. גם אם יש פרצות, זיהוי מוקדם שלהם יוכל לחסוך לכם הרבה מאוד צרות.

 

מה המחיר שאתם משלמים

הנתון האחרון לא קשור באופן ישיר לשרת אלא אליכם. שירות לאחסון אתרים הוא דבר שעולה כסף, בדרך כלל בצורה של תשלום חודשי. התשלום הוא נגזרת של נפח האחסון ורמת השירות שאתם מקבלים, כאשר ישנם עוד נתונים שיכולים להשפיע עליו. שרת אפקטיבי הוא כזה שמתאים לכיס שלכם. השוואת מחירים תעזור לכם לגלות האם אתם משלמים מחיר טוב עבור שירות האחסון.

 

לסיכום

שרת אפקטיבי יהפוך את הגלישה באתר שלכם להרבה יותר נוחה. גלישה מהירה, מידע מאובטח ותפעול תקלות הם רק חלק מהיתרונות שאותם תוכלו להפיק משרת אפקטיבי. כדי לדעת האם השרת שלכם עונה על ההגדרה הזו בדקו מה מהירות הגלישה שיש באתר שלכם, ובצעו בדיקה לכמות המשאבים אותה השרת מנצל. כדאי גם לבצע סקירה לפרצות אבטחה אפשריות בשרת.

השרת יעיל

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »