מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות. כאן מגיע פתרון תקשורת בדמות הטלפון הכשר המאפשר ביצוע שיחות טלפוניות ללא חיבור כלל לרשת האינטרנטית.

כך נמנעים רבים משומרי התורה והמצוות מחיבור למדיות דיגיטליות, רשתות חברתיות ואתרים ממכרים ומשתמשים במכשיר הטלפון הכשר המציע מינימום הסחות דעת וירטואליות ומקסימום פניות לחיים שיש בהם תוכן תורני אמיתי.

 

טלפון כשר – טלפון ותו לא

הטלפון הכשר נועד כדי לשרת מטרה אחת בלבד: אפשרות לתקשורת בסיסית בצורה טלפונית ללא כל הסחות הדעת המאפיינות את הסמארטפונים ואמצעי התקשורת השונים באשר הם. כאן תמצאו מכשיר המשמש לשיחות בלבד ללא ווצאפ, חיבור לרשתות חברתיות, דפדפן או גישה לאתרים ואפליקציות. טלפון ורק טלפון.

טלפון כשר נועד לטפח גישה מודעת לשימוש בטכנולוגיה, ומאפשר לאנשים להתמקד בדברים החשובים להם בחיים מבלי "לשרוף" זמן על גלישה באתרים ממכרים ובלי התלות המאפיינת את האנושות ביחס למכשירים החכמים ולתקשורת האינטרנטית.

טלפון כשר

טלפונים כשרים של וייסטק – כל האפשרויות במקום אחד

באתר או בחנות הפיזית של וייסטק סלולר ותקשורת תוכלו להיחשף למגוון רחב של טלפונים שונים ברמות שונות בקשת מחירים רחבה. מחפשים טלפון אמין ואיכותי? רוצים לבדוק אפשרות התאמה ספציפית לצרכים שלכם? כמו כל הלקוחות של וייסטק אתם זכאים לשירות מושלם החל משיחת הייעוץ הראשונה. מוזמנים לקבל מידע מדויק לגבי הטלפון האולטימטיבי עבורכם בהתאם לדרישות שלכם להעדפותיכם האישיות.

 

אמינות ותמיכה

חברת וייסטק סלולר ותקשורת ידועה בשירותיה האמינים ובשירות לקוחות יוצא דופן. כשמדובר בנושא של טלפונים כשרים, האמינות היא מכרעת. וייסטק מבטיחה מערכות אמינות כאשר המשתמשים יכולים לסמוך על המכשירים שלהם שיתפקדו בצורה מיטבית. יתרה מזאת, וייסטק מציעה תמיכת לקוחות מהירה ויעילה כדי לטפל בכל קשורי טכני העלול להתעורר במהלך השימוש במכשיר. אין ספק כי המחויבות שלה לסייע ללקוחות משפרת עוד יותר את החוויה הכוללת של שימוש בטלפון כשר.

טלפון כשר

טלפון כשר: פחות זה יותר

פלאפון כשר מציע שירותי תקשורת בסיסיים בלבד נוסף על מחשבון, לוח שנה, יומן אנשי קשר, אפשרויות הקלטה וחיבור בלוטוס. עבור משתמשים שהתרגלו לשימוש בסמארטפונים מעבר לטלפון כשר עשוי להיות מאתגר, אולם, אין על כך עוררין כי טלפון כשר מייצר חופש פעולה אמיתי, מונע הסחות דעת ומצמצם למינימום את התלות במדיות השונות ואת הצורך בחשיפה בלתי פוסקת לעדכונים, חדשות ותוכן רדוד.

 

טלפון כרש מבית וייסטק – הבחירה הנכונה

חברת וייסטק מנגישה פתרונות תקשורת כשרים לבני הציבור החרדי ומספקת מחלקה ייעודית לטלפונים כשרים מכל הסוגים. כאן ניתן לקבל תמיכה מקיפה, שירותי ייעוץ ותעודת אחריות אמינה לשימוש נוח ובטוח במכשיר. הצטרפו לקהילת הלקוחות המרוצים של וייסטק והזמינו עוד היום מכשיר כשר איכותי באתר המקוון או בחנות הפיזית של החברה.

טלפון כשר

אולי תאהבו גם את:

מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »