מאמי, אנחנו ויראליים! איך האלגוריתם של טיקטוק יעזור לסרטון להצליח

הרשתות החברתיות מאפשרות לנו להגיע לקהל גדול בצורה יחסית פשוטה. אם אנחנו צריכים לפרסם מוצר או שירות, אין מקום שיותר מתאים לעשות את זה בו מאשר רשת חברתית. עם זאת, בכל רשת חברתית עולים מידי יום הרבה מאוד תכנים, וכדי שדווקא התוכן שלכם הוא זה שיגיע לכמה שיותר עיניים, חשוב להבין כיצד פועל האלגוריתם של הרשת החברתית.

 

טיקטוק

טיקטוק סרטונים היא רשת חברתית שהפכה לאחת המצליחות מתוכן. לא כולם שמים לב לכך, אולם הטיקטוק פרץ לחיינו רק לפני כמה שנים. עם זאת, מהר מאוד הוא הצליח לעקוף רשתות חברתיות ותיקות אחרות ולהגיע למצב שבו הוא נחשב לרשת חברתית מובילה, במיוחד בהקשר של הפצת סרטונים. בתור מפרסמים לטיקטוק יש הרבה מה לעזור לכם, אם רק תכירו את האלגוריתם שלו.

מאמי, אנחנו ויראליים! איך האלגוריתם של טיקטוק יעזור לסרטון להצליח

האלגוריתם של טיקטוק

האלגוריתם של טיקטוק מכוון אך ורק למטרה אחת. המטרה הזו היא לגרום לגולשים בו לבלות כמה שיותר זמן ולראות כמה שיותר סרטונים. ככל שהסרטונים שאתם מעלים יעזרו לטיקטוק להגשים את המטרה הזו, כך הרשת עצמה תדאג שאתם תקבלו יותר חשיפה. אם שאלתם עצמכם איך יכול להיות שאתם נחשפים לסרטונים של משתמשים שאתם כלל לא עוקבים אחריהם, זו בדיוק הסיבה.

 

השאירו את הצופים במתח

כאשר אתם מעלים סרטון לטיקטוק, עליכם להבין שאתם מתחרים על הלב של הגולשים. בכל רגע יש לידכם עוד הרבה מאוד סרטונים, ואתם צריכים לגרום לגולשים לראות דווקא את הסרטון שלכם. גם אחרי שהם נכנסו אליו בכל רגע הם יכולים לצאת, וגם על זה אתם צריכים לחשוב. כיתוב שיופיע בתחילת הסרטון יכול לגרום לצופים לחכות לטוויסט מסוים ולהשאיר אותם בתוך הסרטון עד הסוף.

מאמי, אנחנו ויראליים! איך האלגוריתם של טיקטוק יעזור לסרטון להצליח

סרטונים קצרים

העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן האינסטנט. התכנים שאתם מעלים לרשתות החברתיות בכלל ולטיקטוק בפרט צריכים להיות כמה שיותר קצרים. סרטון קצר הוא כזה שהתוכן בו הרבה יותר מרוכז, והוא לא גורם לצופים לבלות בו יותר מידי זמן. מבחינת האלגוריתם, עדיף לייצר מספר סרטונים רצופים כאשר המעבר ביניהם הוא אוטומטי, ולא סרטון אחד ארוך שהצופים יעזבו באמצע.

 

מוזיקה מתאימה

תכני הוידאו של טיקטוק מכילים מגוון אפקטים, אולם תנאי הכרחי לכך שהסרטון שלכם יגיע להיות ויראלי הוא מוזיקה מתאימה ברקע. נסו לבדוק בסרטונים הוויראליים של התקופה האחרונה מהי המוזיקה שאותה שמעתם, והטמיעו אותה בסרטון שלכם. גם מבחינת הצופים בסרטון זה יעזור להם להישאר ולצפות בסרטון שלכם עד הסוף.

 

לסיכום

טיקטוק היא רשת חברתית שמיועדת להפצה ושיתוף של סרטונים. ברשת יש הרבה מאוד משתמשים, וסרטון מוצלח בה יכול להגיע לאלפי צפיות. כדי שהתכנים שלכם יגיעו לקמת חשיפה גבוהה, נסו לדאוג שהם יענו על הדרישות של האלגוריתם. כאן קיבלתם סקירה על כמה דברים שכדאי לעשות.

מאמי, אנחנו ויראליים! איך האלגוריתם של טיקטוק יעזור לסרטון להצליח

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »