חברת השכרת במות הרמה שכדאי לעבוד איתה – חברת במות הרמה מומלצת

ציוד לעבודה בגובה הוא ציוד מורכב אשר דורש תחזוקה נאותה, רישיונות עבודה מתאימים ועמידה בלא מעט תקנות בטיחות שונות. לעיתים, הבחירה בחברה המתאימה להשכרת במות הרמה היא מורכבת.

מצפייה באתר קשה להבין איזו חברה תספק את השירות הטוב ביותר ולאיזו חברה יש את הכלים המתאימים ביותר. אז איך בוחרים חברת השכרת במות הרמה ועם אילו חברות כדאי לעבוד? על כך בכתבה הבאה.

 

מה זה במת הרמה ואיך בוחרים במת הרמה מתאימה?

ראשית, חשוב לדעת מה זאת במת הרמה. מדובר בכלי גובה אשר מאפשר העלאת עובד (ובחלק מהמקרים גם מספר עובדים), לגובה רב על מנת לבצע עבודה. היתרונות של במת הרמה על פני פתרונות מסורתיים יותר כמו סולם או פיגום הם רבים.

אין צורך בצוות שיתחזק את הפיגום או יקבע את הסולם, ניתן להעלות ציוד בקלות רבה ובסיכון מופחת באמצעות מערכת גלגלים, קל יותר לעבוד בין מספר נקודות עבודה שונות, וכן ניתן לעלות לגובה רב במיוחד, לרוב עד 20 מטרים.

כמו כן, במת הרמה היא פתרון נוח יותר ממנוף ברוב המקרים בשל פשטות ההפעלה שלה והעובדה שהיא מורכבת על בסיס מנוע קטן. השימוש בבסיס קטן על פני טנדר או משאית, מאפשר גמישות רבה בעבודה עם במת הרמה ושימוש בבמה גם במקומות צפופים או בתוך חללים סגורים.

כאשר ניגשים לבחור במת הרמה להשכרה, חשוב לשים לב לפרמטרים אלו – הגובה המקסימלי, משקל הנשיאה המקסימלי, וכן אם יש צורך – גם אפשרות התנועה של הבמה על שטחים שונים ובשיפועים.

 

מאיפה ניתן להשכיר במות הרמה?

היום, קיימות לא מעט חברות המציעות שירותי השכרה או מכירה של במות הרמה מסוגים ובגדלים שונים. כיוון שמגוון החברות והמוצרים הוא רב, ישנם כמה טיפים שיוכלו לסייע בבחירת חברת ההשכרה המתאימה ביותר.

ראשית, כדאי לשים לב לאזור העבודה של החברה. לא מעט חברות מתמחות בעבודה באזורים מסוימים בארץ, שכן שינוע הבמות הוא מורכב ומקשה על פעילות העסק.

כך לדוגמה, אם אתם זקוקים לבמת הרמה באזור הצפון או המרכז, חברת LIFTER תוכל להיות הפתרון עבורכם. פרמטר משמעותי נוסף הוא כמובן סוג הציוד המוצע להשכרה. לרוב חברות יציעו מספר דגמים שונים של במות הרמה אך לא בהכרח יציעו את הדגם המתאים עבורכם.

חשוב לפני כל הזמנה לעבור על המפרט הטכני המלא של הדגם המוצע, ולוודא שהוא אכן מסוגל להתאים לביצוע העבודה. לרוב, חברות השכרה רבות ישמחו לשוחח איתכם ולייעץ לכם לגבי המוצר הכי מתאים לסוג העבודה הנדרש.

 

בטיחות ותחזוקה

נושא חשוב נוסף שאין להקל בו ראש הוא כמובן נושא הבטיחות והתחזוקה. בבחירת חברה המשכירה ציוד לעבודה בגובה כמו במות הרמה, חשוב לוודא שהציוד עובר בדיקות תקופתיות כנדרש, שהוא מאיכות טובה ושהוא לא סובל מפגמים או מבלאי. עבודה בגובה מציבה סיכונים רבים, ועדיף להשקיע יותר כסף בציוד איכותי ובטוח מאשר לחסוך במקומות שעלולים לעלות בחיי אדם.

 

מנוף הרמה איכותי

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »