הכל על החידושים של פיפא 23

לרגל יציאת הכותר הבא בסדרת משחקי הכדורגל הפופולרית FIFA, סיכמנו עבורכם את החידושים החשובים והמעניינים ביותר המצטרפים אלינו בפיפא 23. 

סופו של עידן

בדומה למה שהיה נהוג בעשרים השנים האחרונות, גם בספטמבר האחרון הושק המשחק החדש בסדרת משחקי הכדורגל פיפא. בעקבות החלטת EA להפסיק את שיתוף הפעולה עם איגוד הכדורגל FIFA, פיפא 23 יהיה המשחק האחרון בסדרה ומסמל עבור שחקנים רבים מכל רחבי העולם את סיומה של תקופה בעלת משמעות עצומה על עולם הגיימינג.

בכדי להפוך את הפרידה של EA מפיפא, יוצרי המשחק החליטו לפנק אותנו בשלל חידושים שהופכים את המשחק למעניין ביותר ומבליטים אותו מקודמיו בסדרה.

משחק או

טכנולוגיית ה-  HyperMotion 2

טכנולוגיית Hypermotion 2 בפיפא 23 היא כנראה השינוי הדרסטי ביותר בכל הנוגע לגרפיקה ולמשחקיות, המהווה קפיצת דרך משמעותית שלא נראתה במשחקי ספורט עד היום. טכנולוגיה זו, הזמינה רק עבור פלייסטיישן 5, אקסבוקס X|S ו- PC, נעזרת בלכידת תנועה ולמידת מכונה בכדי להביא לנו תחושת מציאותיות ואנימציה שלא חווינו עד כה, וכן שיפורים אדירים בכל הנוגע למשחקיות ואינטרקציות בין השחקנים על המגרש.

 

סוף סוף –  Cross Play

רבים מכם וודאי ישמחו לשמוע שלאחר זמן כה רב, סוף סוף אפשר יהיה לשחק בפיפא ב- Cross Play בין פלטפורמות שונות. כלומר, אם אתם משחקים בפיפא 23 על אקסבוקס, תוכלו לשחק נגד אנשים המשחקים בפלייסטיישן או במחשב.

 

חידושים באולטימייט טים

מוד האולטימייט טים מהווה כבר מזה זמן רב את מוד המשחק הפופולרי ביותר בקרב שחקני פיפא, כך שאין זו הפתעה ש- EA החליטו להוסיף לו כמה פיצ'רים חדשים. התוספת המשמעותית ביותר היא ככל הנראה השינוי בשיטת הכימיה. בכדי לאפשר מגוון רחב יותר של אפשרויות לבניית קבוצת החלומות שלכם, מפתחי המשחק החליטו שהכימיה בין השחקנים לא תקבע עוד על סמך הקרבה הפיזית בין השחקנים בהרכב, מה שמאפשר שימוש בשחקני מפתח ללא חשש מפגיעה בכימיה של הקבוצה.

 

תוספות לכדורגל נשים

תוספת חשובה נוספת למשחק היא הגדלה של הייצוג של כדורגל נשי במשחק, המגיעה אלינו בצורת הוספת הליגה האנגלית והליגה הצרפתית.

 

הכירו – Power Shot

אלמנט חדש שהתווסף למשחק הוא ה- Power Shot. על ידי לחיצה של R1+L1 (או המקבילים לו באקסבוקס), תוכלו להורות לשחקן שלכם לשגר את הכדור בעוצמתיות. עם זאת, ראוי לציין שסוג זה של בעיטה מלווה באנימציה מיוחדת שמתריעה ליריב שלכם ומאפשרת לו להיערך ואף לגרום לכם לאבד את הכדור.

 

5 חילופים

אף על פי שחוקי פיפא השתנו כך שניתן לבצע 5 חילופים במשחק, עד למשחק הנוכחי לא היה ניתן לעשות זאת בפיפא. כעת, תוכלו לבצע חמישה חילופים במשחק, חוץ ממשחקים ב- Online Season.

 

סגנונות ריצה לשחקנים

בפיפא 23, סגנונות הריצה לשחקנים מתחלקים לשלוש קטגוריות: Explosive, Controlled ו- Lengthy. לכל סגנון יתרונות וחסרונות משלו, ומאפשרים גיוון רב יותר בין השחקנים ואסטרטגיות המשחק שלכם.

משחק או

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »