מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים

כל אחד זקוק לאטרקציה מגניבה לאירוע שלו. בין אם אתם חוגגים אירועים פרטיים כמו בר או בת מצווה, מסיבת הפתעה ליום הולדת או יום נישואים, ובין אם אלו אירועים עסקיים כמו אירוע סוף שנה עבור חברת מסוימת או אירוע פורים עבור חברה אחרת, אטרקציה היא בגדר חובה באירועים שכאלו. גם במסיבת יום הולדת של ילדים אטרקציה היא חובה, ובמאמר הקרוב נבדוק מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים.

 

"שום דבר מזה לא אמיתי"

כששואלים מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים, רבים נוהגים להיות ספקנים בנושא הזה. הרבה אנשים מסרבים להאמין שטלפתיה ומנטליזם הם תחומים שאינם קיימים בעולם האמיתי, ומאמינים שהכל מוכן מראש, מתוכנן וידוע.

אולם תנו לנו לספר לכם שלא כך הדבר. עולם המנטליזם והטלפתיה הם עולמות שמוכיחים את עצמם מפעם לפעם, בפגישה עם אורחים אקראיים באירוע שלכם וכן בפגישה אקראית עם עוברי אורח ברחוב. אמני הטלפתיה והמנטליזם מוצלחים מצליחים לפגוע בכל פעם מחדש בדיוק בנקודה, מגלים וחושפים פרטי מידע על אדם מסויים שמסכים לשתף איתם פעולה.

 

קריאת מחשבות

 

מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים

אז נגענו קצת בשאלה מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים, אך בואו נרחיב על הנושא עוד קצת. בגלל שהמנטליסט מתעסק במה שנקרא חושים שישיים, רבים חוששים כי המופע אינו מתאים לילדים וכי הדבר עלול להפחיד אותם. אולם מנטליסט טוב הוא מנטליסט שיודע להתאים את עצמו לכל סוג קהל, ובהתאם לערוך טריקים שיתאימו לקהל היעד שנמצא באירוע.

לגבי השאלה האם הופעה של מנטליסט מתאימה לילדים, אם כן, התשובה היא בהחלט כן. כמובן שהדבר גם תלוי במנטליסט שתבחרו, ותוכלו לוודא איתו מראש שהוא אכן מתאים את עצמו לקהל היעד שיהיה אצלכם באירוע.

 

איך בוחרים מנטליסט?

אחרי שהבנו מהו מנטליסט והאם ההופעה שלו מתאימה לילדים, בואו נבין איך בוחרים מנטליסט. אז מנטליסטים יש הרבה, מוכרים יותר ומוכרים פחות, ולקראת האירוע שלכם כדאי שתבחרו את המנטליסט שמתאים ביותר לאירוע שלכם. חשבו מה התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע, איפה מתקיים האירוע, כמות המוזמנים שיש לכם, גילאי המוזמנים ועוד – ותוכלו לקבל תשובה ממוקדת יותר לשאלה איך בוחרים מנטליסט.

 

יש לכם מנטליסט מומלץ בשבילי?

בהחלט כן. גידי ליבנה הוא מנטליסט שמתעסק במקצוע החל מגיל 15, ומאז לא ירד מהבמה. גידי מצא את הנוסחה המושלמת בשילוב בין מופע מנטליזם לבין סטנד אפ, והוא מסתובב היום בין במות רבות ברחבי הארץ. גידי לקח חלק בעונה השנייה של גוט טאלנט ישראל והתחבב בקלות מירבית על המנחים והשופטים בתכנית.

גידי ליבנה, בקסם ובחן חד פעמיים, יכול להפוך את האירוע שלכם מעוד אירוע לאירוע שכולם ימשיכו לדבר עליו עוד רבות אחרי שיסתיים.

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »