יש לכם אתר ישן? כך תשדרגו ותאבטחו אותו ב-5 צעדים פשוטים

לא תמיד כזה פשוט להיות בעל עסק בעולם הזה בו יש כל כך הרבה אפשרויות שונות ומגוונות! האינטרנט יכול להיות החבר הכי טוב שלנו אבל הוא גם כן יכול להיות ההיפך הגמור. צריך ללמוד להשתמש בו בחוכמה כדי להביא לקוחות פוטנציאלים חדשים ולכן, אם אתם רואים כי אתר העסק שלכם ישן, יהיה עדיף בשבילכם לשדרג אותו וגם כן לאבטח אותו! אנחנו נעזור לכם בעזרת 5 צעדים פשוטים. אז בואו נתחיל!

 

1. ממשק המשתמש והעיצוב

עיצוב האתר שלכם צריך להיות כזה שתופס את העין של מי שמסתכל עליו. עיצוב מעניין עם תמונות, גרפיקות או אפילו אנימציות. תבדקו שהאתר שלכם קל לשימוש. המטרה היא שהמשתמש ירגיש כי האתר הגיוני בשבילו. אין יותר מתסכל מאתר אשר לא מבינים איך להשתמש בו. אם האתר שלכם הגיוני ובנוי בצורה חכמה, אנשים יוכלו לגלוש עליו זמן רב מה שיכול לשפר את המכירות שלכם.

1. ממשק המשתמש והעיצוב

2. תוכן מעניין

תבדקו כי אתם מגוונים בתוכן שאתם מעלים לאתר שלכם. תישארו כמה שיותר מעודכנים במה שאתם מפרסמים. תשכחו מהמאמר הזה שכתבתם אי שם בשנת 2003 ותתחילו לפרסם דברים חדשים. תעניינו את הקהל שלכם! זה יכול להיות בעזרת סרטונים מעניינים, מאמרים מלמדים או כל דרך יצירתית אחרת שתוכל לגרום לקהל שלכם להתחבר אליכם עוד יותר.

 

3. שדרוג האתר ואבטחה

שדרוג אתרי אומברקו יכול להיות מצוין בשבילכם. אם אתם נמצאים עם אתר בסגנון הזה – זכיתם! מה שמייחד אתר אומברקו הוא שמדי שנה, תוכלו לעדכן גרסה לגרסה חדשה יותר – מה שיאפשר לכם להנות מפיצ'רים חדשים ובנוסף, מאתר מאובטח אשר לא סובל מפריצות ובאגים. השדרוג הזה משמעותי בעולם שלנו מפני שאנשים רוצים לראות שינוי וגיוון. זה דבר כביכול קטן אבל הוא יכול לעשות הבדל משמעותי לעסק שלכם!

3. שדרוג האתר ואבטחה

4. תמיכה במכשירים ניידים

היום, אנחנו עושים הכל דרך הטלפון שלנו. מזמינים תור לרופא, עושים קניות, קונים בגדים ועוד כל כך הרבה דברים! ולכן, חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה תואם למכשירים ניידים. בנוסף, תבדקו איך נראה האתר שלכם על המסך הקטן של הטלפון. תבדקו שהעיצוב עדיין יפה ושעדיין קל להשתמש באתר שלכם.

 

5. קידום במנוע חופשי

קידום במנוע חופשי יכול מאוד לעזור לאתר שלכם להתפרסם ולהגיע לעיני אנשים רבים. המטרה היא בעצם לגרום לאתר שלכם להופיע בין הראשונים בתוצאות חיפוש. תנסו להבין מה מילות המפתח אשר הכי עובדים בשבילכם, תקבלו ייעוץ טכני ועיצובי ואם אתם לא מבינים בתחום הזה, פשוט תתיעצו עם בן אדם שזה התפקיד שלו. אם תשקיעו בזה את האנרגיות, תוכלו להנות מתוצאות מדהימות!

 

לסיכום

אם אתם עם אתר ישן, תתחדשו ומיד! זה הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם רואה ולכן, חשוב להשקיע בזה אנרגיות! תבדקו כי האתר מעוצב יפה, שהוא קל לשימוש, שהתוכן מעניין, שהוא מתאים למכשירים סלולריים ותעשו קידום במנוע חופשי. אם אתם נמצאים עם אתר אומברקו, תעדכנו גרסה ותהנו מאתר מאובטח כך שלא תצטרכו לדאוג יותר מדי! תשקיעו את הזמן ואת האנרגיות בזה – זה יכול לעזור לכם להתפתח ולגדול! אז, למה אתם מחכים?

יש לכם אתר ישן כך תשדרגו ותאבטחו אותו ב-5 צעדים פשוטים

אולי תאהבו גם את:

שורת חיפוש
בניית אתרים לעסקים קטנים

כבעלי עסקים תמיד טוב לחשוב כיצד להגיע לקהלים חדשים, לפתוח ערוצי שיווק נוספים וכמובן להגדיל את ההכנסות. היום כבר מובן לכולם שללא נוכחות חזקה באינטרנט

קרא עוד »