בניית פרופיל קישורים לאתר – איך מתחילים

 פרופיל קישורים לאתר מורכב מקישורים נכנסים וקישורים יוצאים בצורה הגיונית ומושכלת, על מנת שהאתר יופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש של גוגל. איך מתחילים לבנות פרופיל קישורים מוצלח – על כך במאמר הבא.

 

מהם קישורים נכנסים?

קישורים הם חלק מאוד משמעותי בדירוג של גוגל לצורך קידום אתרים. הקישורים מתחלקים לקישורים נכנסים הנקראים גם קישורים חיצוניים ולקישורים יוצאים הנקראים גם קישורים פנימיים. בעוד שקישורים יוצאים הם אלו המפנים את הגולשים מהאתר שלכם לאתרים אחרים, הקישורים הנכנסים מופיעים באתרים איכותיים ומקשרים בהקלקה אחת לאתר שלכם.

מאז שגוגל הפך למנוע חיפוש פופולרי האלגוריתם שלו מדרג במקומות הראשונים בדפי החיפוש אתרים בעלי קישורים איכותיים. במידה ומדובר בקישורים חשודים ולא אפקטיביים, גוגל ימקם את האתר במקומות האחרונים של מנוע החיפוש. לפיכך חשוב לבנות פרופיל קישורים אופטימלי המורכב גם מקישורים יוצאים וליצר תנועה באתר. את הפרופיל היעיל ביותר ניתן לרכוש ממקדם אתרים מקצועי. למידע נוסף בקרו באתר https://shop.w3c.org.il.

 

יחסי win win

ניתן לפרסם קישורים נכנסים בתמורה לתוכן. כלומר, לכתוב תכנים לאתרים עם קישורים המובילים לאתר שלכם ולהרוויח כניסות של גולשים. בתמורה בעלי האתרים האחרים מקבלים מאמרי תוכן בחינם מכם. יחד עם זאת, צריך לבנות קישורים חזקים ולפרסם אותם באתרים שעוסקים בתחום דומה לזה שלכם. בנוסף, ניתן לפרסם קישורים ברשתות חברתיות, בפורומים, אינדקסים או בלוגים וליהנות מפניות של גולשים נוספים לאתר שלכם. כל עוד הקישורים תורמים לדירוג של גוגל אתם תהיו המרוויחים הגדולים.

 

מה זה פרופיל קישורים?

פרופיל קישורים נבנה בתכנית אסטרטגית על מנת לשווק את האתר שלכם. התוכנית כוללת את האתרים מהם אנו נקבל את הקישורים, דרך הפעולה על מנת להשיג קישורים, הביטויים בהם נשתמש בקישורים, כמות ותדירות הקישורים, הפיזור שלהם ומאילו סוגי אתרים נרצה לקבל אותם. בבניית פרופיל הקישורים יש לקחת בחשבון את התקציב השיווקי לצורך זה, לוח הזמנים וכמובן לבדוק שהקישורים טבעיים וחזקים כדי שהאלגוריתם של גוגל יזהה אותם ככאלו ויקדם את האתר.

למשל, האנקורים של הקישורים צריכים לכלול מילות מפתח או ביטויים שאנו רוצים לקדם. האנקור יכול להיות כמו "לאינפורמציה נוספת בקרו באתר", "לחצו כאן" וכד'. כדי שהפרופיל יהיה אפקטיבי צריך להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע לכמות הקישורים.

 

איך בונים פרופיל קישורים איכותי?

פרופיל קישורים איכותי נבנה באמצעות מקדם אתרים מקצועי שעובד על פי עקרונות מסוימים ועורך מעקב על מנת לשפר את התהליך. כדי למנוע טעויות שגוגל לא אוהב כמו פיזור קישורים לא נכון או כמות מוגזמת של קישורים הקידום המקצועי משמעותי. לסיכום, בניית הפרופיל והוצאתו לפועל בצורה שוטפת יהיה יעיל רק אם הוא נעשה באופן מקצועי באתרים רלוונטיים ואיכותיים וכך תשיגו את התוצאות הטובות ביותר בגוגל.

בניית אתר אינטרנט

אולי תאהבו גם את:

שורת חיפוש
בניית אתרים לעסקים קטנים

כבעלי עסקים תמיד טוב לחשוב כיצד להגיע לקהלים חדשים, לפתוח ערוצי שיווק נוספים וכמובן להגדיל את ההכנסות. היום כבר מובן לכולם שללא נוכחות חזקה באינטרנט

קרא עוד »