בניית אתרים לעסקים קטנים

כבעלי עסקים תמיד טוב לחשוב כיצד להגיע לקהלים חדשים, לפתוח ערוצי שיווק נוספים וכמובן להגדיל את ההכנסות.

היום כבר מובן לכולם שללא נוכחות חזקה באינטרנט כמעט בלתי אפשרי להצליח בכל תחום שהוא בשוק.

כשאנשים מתלבטים האם לקנות מוצר מסוים ורוצים לבדוק את המצב בשוק, הדבר הראשון שהם עושים זה לשלוף סלולרי או לפתוח מחשב ולחפש בגוגל את המוצר.

לכן עסקים חייבים לבסס נוכחות במרחב האינטרנטי מכיוון שאחרת הם פשוט לא ייראו.

 

מהם הדברים החשובים בבניית אתר?

חשוב מאוד לדעת כי אתרים לא שווים באיכותם. ישנם אתרים שיצליחו למשוך תנועה רבה בעוד לאתרים אחרים כמעט ולא יכנסו גולשים. אלה הם הדברים שחשוב לתת עליהם את הדעת בעת בניית אתרים:

 

מהירות האתר:

בני אדם אינם סבלניים באופן כללי והם סבלניים עוד פחות כשגולשים באינטרנט. הציפייה של גולש כשהוא נכנס לאתר היא שהאתר יעבוד במהירות ושהוא לא יצטרך לחכות יותר מדי זמן. בסופו של דבר יש לאתר שלכם עוד אלטרנטיבות רבות, וחשוב מאוד לוודא שמי שכבר נכנס לאתר לא יעזוב במהירות כי האתר נתקע כל הזמן או עובד לאט.

 

התאמה למובייל:

חלק גדול מהגולשים עושים זאת דרך הסלולרי, והדבר נכון במיוחד כשאנשים מעוניינים לחפש מוצר במהירות. לכן התאמה של האתר למובייל היא קריטית גם מבחינת התאמת עיצוב האתר לגודל המסך של הסלולרי, התאמת מהירות האתר ולעיתים גם התאמה של התוכן לפלטפורמה זו.

 

חוויית משתמש:

חשוב מאוד שכשבונים אתר להתמקד במשתמש ובחוויה שלו מהאתר. האם נוח להתנייד באתר, האם האתר פשוט ומובן? השאיפה היא שמשתמש יבין בקלות איך לעשות את מה שביקש לעשות כשנכנס לאתר, ושגלישה בו או רכישה דרכו לא יהיו מסובכים מדי.

 

קידום אורגני:

קידום אורגני הוא סדרת פעולות שיש לעשות על מנת שהאתר יתברג למיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. לשם כך יש לשלב מילות מפתח רלוונטיות לנושא, להקפיד על תוכן איכותי, לספק חוויית משתמש טובה ולפעמים יהיה צורך בפעולות נוספות כדי לשפר את דירוג האתר בגוגל – למשל קניית קישורים שיופיעו באתרים אחרים ויקשרו לאתר שלכם.

 

חנות וירטואלית באתר

עסקאות המתבצעות באינטרנט אינה דבר חדש, וכבר שנים שעסקים רבים מאפשרים ללקוחות לרכוש מוצרים דרך אתר האינטרנט של העסק, ועסקים רבים אף מבססים את המודל העסקי שלהם על החנות הוירטואלית של העסק. תקופת הקורונה האיצה תהליך זה, כאשר עסקים רבים לא יכולים להיפתח ומבססים את המכירות שלהם על הזמנה מהאתר ומשלוחים.

בהקשר של בניית חנות וירטואלית, יש להבין קודם כל האם מעדיפים חנות בקוד פתוח שהיא תוכנה הנגישה לגולשים ונתמכת על ידי מתכנתים שונים או שמא מעדיפים חנות בקוד סגור המושכרת מן החברה שפתחה אותה. לשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות, כאשר חנות בקוד פתוח מאפשרת לכם גמישות רבה יותר בפיתוח האתר ובאפשרויות שלו והבעלות של האתר היא לחלוטין שלכם, בעוד האפשרויות בחנות בקוד סגור מוגבלות יותר.

 

אתר מכירות

אולי תאהבו גם את: