איך ללמוד קורס וורדפרס איכותי

וורדפרס כיום מפעילה יותר מ30%- מכלל אתרי האינטרנט למה? כי ניתן לעשות איתה כמעט כל אתר, בנוסף יש בספריות שלה המון ערכות נושא ומספר רק של תוספים שמאפשרים למשתמש להתאים אותה כמעט לכל סיטואציה. אז החלטתם ללמוד וורדפרס, נהדר!  אז, כיצד ניתן ללמוד את התוכנה הזו בצורה איכותית?. ישנן מספר רב של אופציות באינטרנט חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

 

אתרים חינמיים ובתשלום

DreamHost

ב-"דרים הוסט" ניתן לעשות קורס וורדפרס חינמי (באורך ספר של הארי פוטר) הממשיך להתעדכן באופן תדיר. בנוסף, באתר מוצעים מדריכים מפורטים הקשורי לוורדפרס בנושאים כמו שאלות ותשובות, עזרה בניהול ועוד.

 

WordPress Codex

הוא אתר ידע חינמי המנוהל על-ידי היוצרים של וורדפרס. באתר מציעים מדריכים רבים כיצד להשתמש לוורדפרס בשלל נושאים ודרכים. בנוסף, האתר מסודר בצורה המאפשרת לכל משתמש להגיע למדריכים התאימים לו ביותר, מפתחים, מעצבים, מנהלי רשת ועוד. לכן, האתר מתאים לא רק למתחילים אלא גם למשתמשים ותיקים, בקודקס תמיד יש דברים חדשים ללמוד.

 

WordPress TV

אתר זה מציע הדרכות וידאו למתחילים ולמשתמשים ותיקים בחינם. הסרטונים קלים לעיקול וכוללים הכל משימוש בסיסי ועד עיצוב מתקדם. בנוסף, ישנו חלק באתר המוקדש לקהילת וורדפרס, שם ניתן לשאול שאלות ולצפות בראיונות של האנשים המובילים בתחום.

 

WPBeginner

אתר זה מתאים מאוד למתחילים, אך גם למשתמשים מתקדמים. שם, תוכלו למצוא סרטונים חינמיים, בלוגים של משתמשים ומדריכים. הדרכות בווידאו הן חינמיות אך דורשות להזין כתובת מייל. המדריכים באתר זה הם דרך מצויינת להתחיל להשתמש בוורדפרס. שכן, הם מכסים חלקים נרחבים מהידע הנדרש כדי להפעיל את וורדפרס בצורה יעילה.

 

אתרים בתשלום

Lynda

הוא אתר המציע אלפי קורסים בשלל נושאים כאשר אחד הקורסים הטובים ביותר שלהם הוא וורדפרס. הלומדים באתר ילמדו ליצור ולתחזק בלוגים(השימוש הראשוני בוורדפרס) ולאחר מכן, יעברו לשימושים מורכבים יותר. אתר זה עולה 20$ לחודש, אך הקורסים שלו נחשבים ברמה גבוהה מאוד.

 

WP101

הוא אתר חינוכי הדורש תשלום חודשי בו תוכלו לעשות קורס וורדפרס איכותי. במידה ואתם בונים בלוג או אתר היצע , ב-WP101  תוכלו למצוא קורסים שמאמים לכם עם יותר מ-100 סרטונים. בנוסף, באתר קיימים קורסים בתוכנות נוספות ותוספים ספציפיים לוורדפרס.

 

WP Apprentice

בדומה לאתר הקודם, אתר זה הוא אתר חינוכי הדורש תשלום חודשי ומכסה את כל הנושאים הבסיסיים בוורדפרס. ההבטחה שלהם- כל מי שצופה בסרטונים שלהם ידע להפעיל וורדפרס תוך שעה. באתר זה מדריכים רבים על שלל השימושים של וורדפרס בהם ניתן להתשמש גם אם אתם משתמשים מתקדמים בוורדפרס. אתר זה דורש דמי הרשמה חד פעמיים של 47$ המאפשרים לנו לעשות שימוש בכ-200 מדריכי וודרדפרס מתקדמים.

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את:

שורת חיפוש
בניית אתרים לעסקים קטנים

כבעלי עסקים תמיד טוב לחשוב כיצד להגיע לקהלים חדשים, לפתוח ערוצי שיווק נוספים וכמובן להגדיל את ההכנסות. היום כבר מובן לכולם שללא נוכחות חזקה באינטרנט

קרא עוד »