ארבע פלטפורמות אינטרנטיות חשובות לשיווק העסק

עולם השיווק מתמקד כבר שנים בשיווק באינטרנט, לצד סוגי שיווק שמרניים יותר. מטרת השיווק נותרה כשהייתה – להגיע לקהלים גדולים ולהניע אותם לכדי פעולה. הדרך המתאימה והנכונה ביותר להגיע אל הקהלים האלה משתנה לאורך השנים, והיום – היא באינטרנט. אז אלה הן הפלטפורמות הכי חשובות באינטרנט כדי לשווק את העסק שלכם, נכון ל-2023.

 

אתר הבית

רגע לפני שאתם מתחילים להרחיב את עולם השיווק האינטרנטי שלכם ונרשמים לעבור סדנא בנושא טיקטוק, כדאי לזכור שממש כמו רשתות חברתיות אחרות, גם טיקטוק הוא אחד מענפי השיווק המקוון שהעץ שלו הוא אתר הבית של החברה או של בעל העסק.

אבל כאשר אנחנו אומרים אתר הבית, הכוונה היא לאתר פעיל, מעוצב, מעודכן, מותאם לגלישה ממכשירים ניידים ומאפשר פעולה כמו קנייה או כמו קביעת פגישה במקביל לאפשרות עדכנית ליצירת קשר עם החברה או עם אחד מנציגיה, זכרו שכל פעילות השיווק ברשת עלולה להיעצר באתר בית לא ידידותי, תקול או לא ברור.

סדנה בנושא טיקטוק

מנועי חיפוש

בתחילת ימי האינטרנט, היו קיימים פורטלים רבים שביקשו לשמש כשער כניסה לאינטרנט ולאפשר גלישה נוחה מהם אל אתרים אחרים. אבל היום כבר ברור לנו שבמבחן אתר הכניסה לאינטרנט ניצחו מנועי החיפוש ובראשם גוגל. משום שמנועי החיפוש הם חלק משמעותי כל כך מהשימוש באינטרנט לרוב המוחלט של הגולשים, הם פלטפורמת שיווק מובילה וחשובה.

קידום אתרים באמצעות מנועי חיפוש מורכב במקביל מקידום אורגני, שמבוסס על העשרה והרחבה של התכנים באתר והפיכתו לכלי יעיל וחשוב יותר עבור הגולשים, על פי הקריטריונים של מנוע החיפוש ומקידום ממומן שמאפשר להציג את האתר שלכם לגולשים שמחפשים מילות מפתח מסוימות.

 

רשתות חברתיות

הפלטפורמה הבאה שחשובה מאוד בתחום השיווק העסקי היא למעשה שילוב של מספר פלטפורמות שמכונות הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות וביניהן, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם וטיקטוק הן הרשתות שמאפשרות לגולשים לפרסם תוכן ומציגות את התוכן בפני גולשים אחרים שבוחרים לעקוב אחרי הפרסומים שלהם או בפני גולשים שהתוכן הזה עשוי לעניין אותם או להועיל להם באחוז גבוה של סיכוי. השיווק בכל אחת מהרשתות שונה גם בסוג קהל היעד אליו פונים וגם בסוגי התכנים האפשריים – טקסט, תמונה, וידאו, מוסיקה ועוד.

 

שיווק ממומן ברשתות החברתיות

ממש כמו הקידום הממומן שעוסק בשיווק בפלטפורמות של מנועי חיפוש, כך ישנה אפשרות של פרסום או של שיווק ממומן ברשתות החברתיות. בחלק מהרשתות, תכנים ממומנים מופיעים כחלק מהתכנים בפיד של הגולשים על פי התאמתם לפרסום, על פי פילוחים שונים.

ישנם פילוחים בסיסיים שמאפשרים שיווק לקהלים על פי גיל, שפת דיבור, מגדר, מקום מגורים, מקצוע ועוד וישנם פילוחי עניין בהם מוצגים פוסטים ממומנים ושיווקיים גם לגולשים שצפו בתכנים דומים ואהבו אותם או חיפשו תכנים כאלה בעבר הקרוב.

סדנה בנושא טיקטוק

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »