באיזה פלטפורמה לשווק מעצבת שמלות וכיצד? מספר טיפים לשיווק נכון

אין ספק כי בשנים האחרונות, תחום שמלות הכלה (ועיצוב שמלות בכלל) עבר תהפוכות, מה שהפך את הענף לאפילו תחרותי יותר ממה שהוא היה בשנים עברו.

בכדי להבין באיזו פלטפורמה יהיה מומלץ לשווק מעצבת של שמלות, אולי גם שמלות כלה מעוצבות, חשוב יהיה קודם להבין את התחום לעומקו.

כך נעשה זאת:

בימינו, נכון ל-2020, ישנן לא מעט מעצבות של שמלות הפזורות בכל חלקי הארץ, חלקן הגדול מציע שמלות מעוצבות ביותר ו-SUPER מיוחדות. אבל האם כל אותן מעצבות מצליחות להגיע לקהלי היעד הפוטנציאליים בעבורן? ובכן, רחוק מכך. אם כך, נשאלת השאלה: באיזו פלטפורמות, או באילו פלטפורמות יהיה מומלץ לשווק ולמתג את המעצבת המוכשרת? בואו נתחיל עם מה שלוהט, טיקטוק, ואז נדלק לפלטפורמת אינסטגרם, הידועה בשמה הגנרי והמעצבן קלות – אינסטוש.

 

פלטפורמת טיקטוק: תעזו להיות ויראליים?

פלטפורמת טיקטוק הלכה וצברה תאוצה רבה בשנים האחרונות, מה שהופך אותה לאופציה מעולה עבור שיווק מעצבת שמלות, גם מעצבת שמלות כלה מעוצבות ויפהפיות. עצה שלנו? קחו לכם רקדנית או דוגמנית (לא חובה דוגמנית 100ממת, אפשר גם מישהי זמינה ונגישה יותר בהווייתה-מיד נסביר מדוע), ונסו ליצור יחד עמה סרטון ויראלי שבמהלכו היא גורמת איכשהו לשמלה להיות במוקד תשומת הלב של הצופה.

אוקי, זה היה קצת מורכב, אז בואו נסביר. טיקטוק היא פלטפורמה שמצליחה בגלל שהיא אותנטית. ובגלל שהיא מריצה בתוכה סרטונים אותנטיים של חבר'ה שמצטלמים בבית ובכל מיני לוקיישנים, מומלץ יהיה לשכור את שירותיה של רקדנית או דוגמנית ב-LOOK ממוצע ואמיתי, אותנטי. אין בעיה שהיא תהיה יפה ומושכת, אבל לא חובה.

 

סגנון צילומי סרטונים לפרסום ושיווק שמלות מעוצבות

שמעתם על TRASH THE DRESS? נסו לשלב איזשהו אלמנט כזה של הריסת השמלה המעוצבת תוך כדי הסרטון, שבתקווה אולי יהפוך להיות ויראלי. כמובן שזה רק רעיון, לא חובה להרוס שום דבר אם אתם לא רוצים.

כל עוד תצליחו לייצר סרטון ויראלי שמדבר גם על איכשהו על מעצבת השמלות, שיחקתם אותה. מעבר לכך, פלטפורמת אינסטגרם היא תמיד מומלצת בכדי למשוך דורות צעירים של גולשים. בפלטפורמת אינסטגרם ניתן גם לאתר כל מיני ידוענים שמוכנים ואוהבים לעבוד בתמורה למתנות.

 

תאתרו משפיעי דעת קהל באינסטגרם בקלות ובפייסבוק

פרגנו שמלה מעוצבת לאיזושהי כוכבת ריאליטי, בקשו ממנה להמליץ עליכם ואתם מסודרים. אתם יכולים לעשות זאת במספר פלטפורמות, וככה תוכלו גם להגדיל באופן משמעותי את החשיפה של המעצבת. כמובן, פייסבוק היא גם כן פלטפורמה לא רעה בכדי לנסות למשוך קהלי יעד.

חשוב לזכור, הפייסבוק של המעצבת חייב להיות פעיל וכדאי להקפיד על אינטראקציות שוטפות בעמוד. אין עמוד עסקי למעצבת השמלות? כדאי ליצור בהקדם! בהצלחה, תנו בראש לתחרות!

 

חנות שמלות כלה

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »