כמה עולה קידום ברשתות החברתיות?

בעלי עסק אשר מעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם באופן משמעותי? קידום אתרים זו התשובה בשבילכם! היום, כמעט רוב העסקים החדשים שנולדים צריכים לדעת לשלוט ביד רמה במה שהרשת החברתית מציעה. למרות שניתן להתווכח ולדון רבות על החסרונות שקיימים ברשתות החברתיות, יש לה יתרון מובהק – משאב אין סופי של לקוחות.

עם זאת, צריך לדעת לנצל משאב זה כהלכה בכדי להשיג את הלקוחות האלו כי כמו שכסף לא נופל מהעצים, גם הלקוחות לא יפלו עליכם משם. גם אם הלקוחות הפוטנציאלים האלו נמצאים בכמות אסטרונומית ברחבי הרשת. מענה נפוץ לכך הוא שיווק דיגיטלי וקידום אתרים. https://goolike.co

 

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים כשמו כן הוא – מביא את האתר "קדימה", כלומר, מגדיל את רמת החשיפה של האתר לכמות גדולה יותר של גולשים ובכך מגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאלים. ישנם שני סוגים עיקריים של קידום אתרים ברשת החברתית – קידום אורגני וקידום ממומן.

 

קידום אורגני

קידום אורגני מתבצע ע"י העלאת תוכן מקורי לעמוד העסקי שלכם שימשוך את קהל היעד המתאים. העלאת תוכן איכותי ומקורי בצורה נכונה, תחשוף את האתר שלכם ליותר ויותר לקוחות פוטנציאלים באופן הדרגתי. ניתן לעשות זאת בצורה עצמאית אך כדי להשיג תוצאות טובות ניתן לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע רלוונטיים.

ישנם חברות שיווק המתמחות בכך או בעלי עסק פרטיים שניתן לפנות אליהם. עלות של ניהול עמוד פייסבוק או אינסטגרם נעה בין 400 ל2500 שקלים לחודש, תלוי בכמות הפוסטים הנדרשת בשבוע ובכמות העבודה שיש לבצע באתרכם. עם זאת, אם תשלום באופן קבוע עבור איש שיווק הינו הוצאה גדולה מידי עבורכם, גם ייעוץ חד פעמי יכול להביא שדרוג משמעותי לביצועים העסקיים שלכם ברשת החברתית.

 

קידום ממומן

קידום ממומן ברשת החברתית הינו תשלום עבור מודעות פרסום ברחבי הרשת החברתית, שמכוונות לפי מאפיינים רצויים ומוגדרים מראש. לדוגמא, ניתן להגדיר שהמודעות יקפצו אצל משתמשים בעלי אזור מגורים זהה, תחביבים ותחומי עניין זהים, מנועי חיפוש רלוונטיים ועוד.

ניתן לשנות את ניסוח ההודעה בכל עת בהתאם לצורכי העסק שלכם. עלות הקידום הממומן היא זולה למדי וזו נעה בין כמה אגורות לשקלים בודדים עבור לחיצה. כלומר, אתם תשלמו על כל לחיצה שתתבצע על המודעה שלכם במהלך החודש.

לסיכום, קידום אתרים הינו דרך נפלאה לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, בין אם מדובר בעסק חדש וטרי ובין אם מדובר בעסק וותיק שמחפש להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. הסכום הכספי שיש להשקיע לכך הינו אינדיווידואלי ומשתנה בהתאם לעסק והצרכים שלו, לכן את זה תוכלו לגלות בישיבה עם בעל המקצוע הרלוונטי. אך ברוב המקרים מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה בצורת לקוחות חדשים.

קידום מדיה חברתית

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »