שיווק לעסקים ברשתות חברתיות – המדריך המלא

המרכיב העיקרי לביצוע טוב של שיווק במדיה חברתית הוא ניהול אסטרטגיה.

ללא אסטרטגיה, יתכן שאתה מפרסם בפלטפורמות של מדיה חברתית לצורך פרסום, מבלי להבין מה המטרות שלך, מי קהל היעד שלך ומה הם רוצים, יהיה קשה להשיג תוצאות במדיה החברתית.

בין אם ברצונך להרחיב את המותג שלך באמצעות מדיה חברתית או להתייצב כמשווק במדיה חברתית, פיתוח אסטרטגיה שיווקית במדיה חברתית הוא חיוני- המפתח הוא להבין את הייחוד של כל מדיה חברתית ואיך כדאי להשתמש בה.

 

אינסטגרם

אינסטגרם, ערוץ המדיה החברתית המעורב ביותר בעולם, הוא הכרח למותגים מכל הצורות והגדלים. אלגוריתם האינסטגרם מתפתח כל הזמן, וכתוצאה מכך משנה את המשחק לשיווק במדיה החברתית.

עם תחרות גבוהה מתמיד, מותגים צריכים להתעדכן בפיצ'רים חדשים על מנת להצליח לעקוב אחריהם באינסטגרם.

פרסם תוכן שנוצר על ידי משתמשים

אינסטגרם עוסקת בראש ובראשונה בקהילה, ואחד מסוגי הפוסטים הביצועים הטובים ביותר באפליקציה הוא תוכן שנוצר על ידי משתמשים.

זה כאשר מותגים חולקים תמונות שצולמו על ידי משתמש בפרופיל העסקי שלהם, וזה מהווה הזדמנות נהדרת להכיר בלקוחות תוך הפצת מודעות למותג.

לתוכן שנוצר על ידי משתמשים שיעור ההמרות הגבוה ביותר באינסטגרם, מה שמוכיח את ערכו לעסקים.

 

פרסם כאשר הקהל שלך פעיל

זה אולי נשמע מובן מאליו, אך חשוב מתמיד כיוון שאלגוריתם האינסטגרם ממשיך לשנות את אופן השימוש באפליקציה.

ככל שפוסט באינסטגרם מקבל לייקים, תגובות ושיתופים מהר יותר, כך האלגוריתם מדרג אותו גבוה יותר כבעל תוכן, חושף אותו בפני יותר מהקהל שלך ומעניק לו דחיפה אורגנית.

הדרך הקלה ביותר להבטיח מעורבות מהירה בפוסטים שלך היא לפרסם אותם כאשר רוב העוקבים שלך מקוונים ומשתמשים באופן פעיל באינסטגרם.

עסקים גם יכולים לקנות יותר עוקבים, תגובות וכדומה באתר https://socialboost.co.il/instagram-followers כדי להתחיל את השיווק באינסטגרם.

 

פייסבוק

עם למעלה משני מיליארד משתמשים חודשיים, פייסבוק נותרה הפלטפורמה הגדולה ביותר במדיה החברתית עלי אדמות.

כתוצאה מכך התכונות שלהם לעסקים בכל הקשור לשיווק במדיה חברתית הם מתקדמים להפליא. למרות שקשה יותר ויותר ליצור מעורבות אורגנית בפייסבוק, עדיין יש המון דרכים בהן תוכלו להגדיל את טווח ההגעה שלכם ולפתח קהילה ברשת החברתית.

תוכן וידאו זוכה בפייסבוק. כשהפלטפורמה שמטרתה להפוך למוקד אמיתי לשיתוף וידיאו ולהתחרות עם ספקי הטלוויזיה הגדולים, ההתמקדות שלה בווידאו רק תגדל בשנים הבאות.

אם אתה מחפש להשתמש בפייסבוק בשיווק במדיה החברתית שלך, קבל תכנון של תוכן וידאו שובה לב האפשרויות הן אינסופיות בווידיאו, ומספקות אפשרות לחופש יצירתי.

ללא קשר לתקציב ומשאבים, ישנן דרכים רבות ליצור תוכן וידאו מרתק: בין אם הוא מצולם באופן מקצועי באולפן, באופן לא רשמי במובייל, אנימציה – הוא יכול לעבוד בפייסבוק.

המפתח ליצירת תוכן וידאו מצליח לפייסבוק הוא לגרום לו להיות שובה לב מייד. העובדה שסרטונים מתנגנים אוטומטית ב- News Feed כשאתם נוחתים עליהם היא הזדמנות נהדרת לתפוס את תשומת ליבו של הקהל שלכם – למרות שיש לכם רק כמה שניות!

זכרו שחלק עצום ממשתמשי פייסבוק צופים בסרטונים באפליקציה ללא צליל – אז דאגו להעלות הערות או כתוביות על כל תוכן וידיאו כדי לשמור על אנשים צופים.

 

מכשיר טלפון

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »