שיווק רכבים דרך המדיה הדיגיטלית – 5 טיפים למתחילים

עולם הרכבים עמוס וגדוש במלא טיפים מעולים עבור מי שמעוניין לשווק אותו!

מתכננים לשווק רכבים מסוימים בעולם הרכב ולקהלים ספציפיים?

הכנו עבורכם כמה עצות טובות למי שמתחיל לשווק רכבים במדיה הדיגיטלית ב-2020.

אין ספק, עולם הרכב כל כך התפתח בשנים האחרונות, עד שנדמה כאילו כולנו נוהגים במכוניות חלל עתידניות. עם עיצובים מרשימים וקרביים, מנועים מוגדשים בטורבו (לפעמים גם מגדשי טווין-טורבו), מכוניות משפחתיות איכותיות ביותר ורכבי SUV, נדמה שאנחנו כבר ממש בימים עתידניים. אבל לא, אנחנו פשוט התקדמנו עם השנים וכיום אנחנו זוכים להיות נהגים שנוהגים על רכבים שמספקים המון תמורה, אבל במחירים אטרקטיביים ביותר. אז היכן נשווק את אותם רכבים?

 

הקפדה על רלוונטיות: שיווק סוכנויות רכב ורכבים באינטרנט ב-2020

אם אתם מתכננים לשווק רכבים במדיה הדיגיטלי, קודם כל אנחנו ממליצים לכם להקפיד על רלוונטיות. בעוד שישנן פלטפורמות מסוימות שממש לא יהיה רלוונטי לשווק בהם רכבים, ישנן פלטפורמות אחרות שממש צועקות לכם לשווק בהן.

בואו ניתן דוגמה. מכירים את הפלטפורמה החברתית-עסקית שנקראת לינקלין? אוקי, אז פלטפורמת לינקדין לא ממש רלוונטית בכל הנושא הזה של עולם הרכב. כמובן, בכל כלל יש יוצא מן הכלל, ויכול להיות שיהיה דווקא כדאי לשווק גם בפלטפורמה הזו, כל מקרה לגופו.

 

איפה כן יהיה מומלץ לשווק רכבים חדשים?

יצא לכם להיתקל במושג החדש הזה "פייסבוק"? כמובן שאנחנו צוחקים, כולם מכירים ויודעים מי זה צוקרברג. שימו לב, בפלטפורמת פייסבוק ישנן המון, אבל המון קבוצות רכבים רלוונטיות ביותר שמומלץ להגיע לקהלי הגולשים שמבלים שם.

יש קבוצות חזקות מאוד, שבהן אתם תוכלו למצוא קהלים חדשים לשווק אליהם את הרכבים החדשים, או המשומשים בטרייד אין. אז מה היה הטיפ הראשון שלנו? רלוונטיות של פרשום ושיווק! נעבור הלאה, בואו נתמקד רגע בפלטפורמה מסוימת, שעל פי מחקרים רבים בעולם, אנשים נעזרים בה לפני שהם רוכשים רכב חדש. כמובן, אנחנו מדברים על YOUTUBE.

 

שיווק רכבים ביוטיוב (YOUTUBE)

מסתבר כי כמעט 70% מרוכשי הרכבים החדשים נעזרים בפלטפורמת יוטיוב בכדי לקבל מידע והכוונה. וכשמדברים על יוטיוב, כמובן שמדברים על לא פחות מאשר מדיה עשירה וסרטוני תדמית חזקים ומובילים. רוצים למתג רכבים במדיה הדיגיטלית?

צלמו ותערכו סרטוני תדמית איכותיים על חברת הרכבים, אבל לא רק. המלצה שלנו? אנשים אוהבים לראות ולסקור סרטוני הדגמה של מכוניות. אם אפשרי, מומלץ מאוד לצלם סרטוני הדגמה של רכבי ניסיון, כאלו שניתן להוציא אותם החוצה לכבישים ולהדגים נהיגה בעזרתם. בסופו של דבר, אנשים קונים רכבים ומוצרים באופן כללי, עם העיניים ולא רק עם הכיס שלהם.

 

שיווק במנועי החיפוש: היכן שגולשים מחפשים מידע חשוב

עוד מסתבר, לפי נתוני מחקרים בעולם, הגולשים נעזרים רבות במנועי החיפוש בכדי לאתר מידע לפני רכישת רכבים. ועכשיו אנחנו הולכים לתת לכם טיפ באמת מעולה – קידום ושיווק רכבים באינטרנט מחייב את ההכרה של פורומים לרכבים.

בואו נגיד ככה,  אם תהיו מעורבים בפורומים של רכבים ותגיבו שם למשתמשים בתגובות אינפורמטיביות מאוד (תגובות שכוללות גם לינקים לסוכנות הרכבים שאתם מקדמים), יש סיכוי שתעשו חיל בקידום הסוכנות. נפשט את זה רגע, כי זה היה מעט מורכב. במילים פשוטות – ישנם פורומים חזקים של רכבים בישראל ובעולם, שיהיה חשוב להיות מעורבים בהם. כשאומרים מעורבים, הכוונה היא להגיב תגובות ענייניות ואינפורמטיביות לשאלות הגולשים השונים.

 

שיווק רכבים בפורומים רלוונטיים – יצריך הבנה מסוימת בעולם הרכב

בעוד שאתם מספקים תשובה אינפורמטיבית ומעניינת, תוכלו גם להטמיע לינק בתגובה שלכם, אותו לינק שיפנה אל הסוכנות שאתם משווקים באינטרנט. עוד טיפ חשוב אחד, כדאי לקחת בחשבון את פלטפורמת אינסטגרם ואת הכוח של מובילי דעת קהל כאלו ואחרים.

שימו לב, ישנם המון סלבריטאים שיהיו מוכנים להשתתף בקמפיין שלכם תמורת עלויות באת מינימליות, לפעמים אפילו תמורת התמונות בלבד עם הרכב מסוג קיה פיקנטו לדוגמא, הפרסום שהם מקבלים. הצעה מאיתנו? תעבדו קצת, תבצעו מחקר שוק ותאתרו משפיעי-דעת-קהל באינסטגרם. כשאחד מהם יפרסם פוסט בסגנון "קפיטל מוטורס דאגו לי מכל הכיוונים ואני נוהג עכשיו על רכב חלומותיי", השיווק שלכם באותו רגע ממונף בכמה וכמה מונים ככל הנראה. בהצלחה!

כלי תחבורה

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »