מהן כתבות בתשלום וכיצד העסק שלך יוכל להעזר בהן

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות מצד קוראים ששואלים אותנו פרטים אודות כתבות בתשלום. לעיתים אנו נתקלים בכתבות מסוג זה מבלי שאנחנו בכלל שמים לב לכך. שכן, הן נראות כמו כתבות רגילות שמופיעות ברחבי הרשת. כך שסביר להניח שאלו שיצרו עמנו קשר, נתקלו בכתבות הללו בעבר. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי להעלות את המודעות לנושא ולהסביר מה עומד מאחורי זה ואיך העסק שלכם ירוויח מכך. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם בעבר את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו כותבים אותם בדרך כלל באופן עצמאי וללא סיוע מצד גורמים חיצוניים. הפעם, החלטנו לצאת ולשמוע את כל הפרטים בנושא מאנשים שפרסמו כתבות בתשלום. שכן, היה לנו חשוב לשמוע מהם באופן ישיר איך הן משפיעות על העסק שלהם. חשוב היה לנו לציין בפניכם את עובדה זו בתחילת המדריך, כדי שתוכלו לדעת מנין הגיעו התשובות שיוצגו בפניכם בהמשך.

 

אז מה זה בכלל כתבות בתשלום?

כתבות בתשלום הן כתבות שמפורסמות באתרים שונים. אפשר לראות אותן למשל באתרי חדשות, אתרי רכילות ועוד. הן נראות כמו כל כתבה אחרת, רגילה, אך מאחוריהן עומד נושא פרסומי. כך שבעצם, מדובר בכתבה שיש בה מידע פרסומי כלשהו שמאפשר לקורא להיחשף למוצר או שירות מסוים. למקרה שתהיתם, השם שעומד מאחורי הכתבות הללו מעביר את המסר הברור כי מדובר בהליך פרסום כתבות בתשלום שמטרתו לשווק את העסק.

 

אילו מוצרים ושירותים אפשר לפרסם בכתבות אלו?

אפשר לפרסם כל דבר באמצעות הכתבות הללו. שכן, ניתן פשוט למצוא מוצר או שירות מסוים ולכתוב עליו באופן מעמיק. הנה כמה מוצרים ושירותים לדוגמא שנמסר לנו (מטעם הגורמים שליוו את כתיבת המדריך) שנכתבו עליהם כתבות בעבר:

  • מוצרי טיפוח
  • ביגוד והנעלה
  • שירותי עריכת דין
  • שירותי ניקיון מטעם חברה מוסמכת ועוד

 

איך העסק שלך יכול להיעזר בכתבות בתשלום?

את השאלה הזו הפננו אל הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך. נאמר לנו שלאחר שהכתבות הללו פורסמו, הם קיבלו לא מעט פניות מצד גולשים. היה להם חשוב לבדוק מהיכן הם הגיעו, כך ששאלו כל לקוח בנפרד "איך שמעת עלינו?" והתשובות היו בעיקר מהכתבות. היו גם מי ששמעו על הכתבות מקוראים אחרים, כך שבעצם, אפשר לומר שהשמועה אודות השירות או המוצר תפסה תאוצה. בשורה התחתונה, העסק שלך יכול להיעזר בכתבות בתשלום כדי להגדיל את קהל הלקוחות וכמובן שגם את ההכנסות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם באופן מעמיק את הכתבות בתשלום ואיך העסק שלכם יכול להיעזר בהן. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לבחון האם אתם מעוניינים בפרסום של כתבות מניבות אלו, ואם כן – היכן.

מסך

 

אולי תאהבו גם את:

כוננים
שרת וירטואלי בענן

הצורך בעבודה יעילה מול מערכות מחשוב, הוא משהו שקריטי לכל מי שמתעסק בתחום. האתגר המרכזי בעולם הזה הוא לקבל תשתיות מתאימות שיאפשרו לנו לעבוד בצורה

קרא עוד »
מדדים
מה לומדים בקורס big data?

עולם ההייטק מציע תנאים נהדרים ואפשרויות קידום בלתי מוגבלות. עם זאת, חשוב להבין שבתוך העולם הזה יש הרבה מאוד תתי התמחויות, ולמעשה ההתמחות שלכם היא

קרא עוד »
מדריך
הנגשת מסמכי PDF

פורמט ה-PDF הוא אחד מהנפוצים מסוגי המסמכים בהם אנחנו משתמשים, ויתרונותיו רבים. הוא דורש מעט מאוד מקום, ניתן להריצו על מגוון רחב של מכשירים והוא

קרא עוד »