מה ההבדל בין ניהול מוניטין לקידום אורגני

קידום ארגוני בעיקר מתייחס לקידום של אתרי אינטרנט במנועי החיפוש של גוגל.

המטרה העיקרית בקידום אורגני הוא קידום האתר על ידי מיקומו בשורת חיפוש גבוהה יותר, כך שאותו אדם שמחפש בגוגל יוכל למצוא את האתר בקלות

וייחשף ליותר אנשים.

באמצעות בניית המוניטין גוגל יוכל להחליט מהם התכנים הרלוונטיים עבור אותם אנשים המחפשים משהו מסוים וכך יצליחו לגרום לגוגל לעלות אותם לראש

הרשימה במנוע חיפוש.

התחום המוכר יותר הוא קידום אורגני שהמונח המקצועי שלנו נקרא SEO, ואילו התחום המוכר פחות הוא ניהול המוניטין ששמעו המקצועי הוא ORM.

 

מה תפקידו של כל אחד מהם?

קידום אורגני

מטרתו העיקרית של ניהול אורגני בשונה מניהול המוניטין היא לקדם את שם העסק שלכם למקום גבוהה יותר בתוצאות במנוע החיפוש של גוגל. ככל שאתר ממוקם גבוהה יותר, כך הוא יבלוט יותר ממתחרים אחרים וזה יגרום לגולשים להאמין ולבטוח יותר באתר שלכם. המצב האופטימלי הוא שהאתר אינטרנט שיהיה מדורג במקום גבוהה, כך האתר נחשף ליותר משתמשים וגם מדורג במקום גבוהה יותר. ניהול אורגני בשונה מניהול המוניטין, מטרתו העיקרית היא לקדם את שם העסק שלכם למקום גבוהה יותר בתוצאות במנוע החיפוש של גוגל.

 

ניהול מוניטין

המטרה בניהול המוניטין היא לקדם את התדמית שלכם בגוגל, המטרה בקידום אורגני היא למשוך כמה שיותר גולשים אל האתר שלכם וכך להגדיל משמעותית את התנועה. קידום מוניטין מתייחס יותר לדירוג של האתר ברשת, כך קובע את מיקומו של המותג העומד מאחוריו. ניהול מוניטין מתמקד בתפיסה של המותג עצמו ואיך הוא נתפס מול לקוחות פוטנציאליים. כלומר המוניטין עוסק בעיקרו בתחום של בניית מוניטין חיובי ודחייה של כל אזכור שלילי. כך נוכל לשפר את דירוגם של הגולשים ב- Google Reviews למשל.

 

יש גם מכנה משותף

חשיבות של קידום אורגני וניהול מוניטין אינו עולה אחד על השני ולא בא להחליף אחד את השני. שני התחומים צריכים זה את זה על מנת לגרום לאתר שלכם להפוך למצליח ואיכותי. קידום הארגוני פועל לקידום המותג בעסק בשלבים ראשונים של תהליך הרכישה, ניהול המוניטין פועל בכך שהוא עוזר ללקוחות העשויים להיות פוטנציאלים בחברה בתהליך של קבלת ההחלטות לגביי אותו מוצר.

הקידום הארגוני עובד בעיקר קידום מנוע החיפוש של המותג לתוך האתר. וניהול המוניטין עובד במגוון רחב של אתרים, גם כאלה שלא נמצאים תחת שליטה של המותג. כך מקבלים את התמונה הגדולה של איכות אתר ולא רק תנועה בו. על מנת לבצע זאת בצורה הטובה ביותר, מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע לניהול מוניטין בגוגל. בעזרתו תהיו בטוחים שהמוניטין של האתר שלכם בידיים טובות.

 

לסיכום

המטרה של ניהול מוניטין וקידום אורגני היא משותפת. שני התחומים אומנם שונים במספר של פרמטרים והמצב שבהם משתמשים בהם לכל תחום שונה גם כן. על אף השוני בין השניים, המטרה משותפת: קידום העסק באמצעות עלייה בכמות החשיפות וקידום מוניטין איכותי.

 

מקדם אתרים

אולי תאהבו גם את:

כוננים
שרת וירטואלי בענן

הצורך בעבודה יעילה מול מערכות מחשוב, הוא משהו שקריטי לכל מי שמתעסק בתחום. האתגר המרכזי בעולם הזה הוא לקבל תשתיות מתאימות שיאפשרו לנו לעבוד בצורה

קרא עוד »
מדדים
מה לומדים בקורס big data?

עולם ההייטק מציע תנאים נהדרים ואפשרויות קידום בלתי מוגבלות. עם זאת, חשוב להבין שבתוך העולם הזה יש הרבה מאוד תתי התמחויות, ולמעשה ההתמחות שלכם היא

קרא עוד »
מדריך
הנגשת מסמכי PDF

פורמט ה-PDF הוא אחד מהנפוצים מסוגי המסמכים בהם אנחנו משתמשים, ויתרונותיו רבים. הוא דורש מעט מאוד מקום, ניתן להריצו על מגוון רחב של מכשירים והוא

קרא עוד »