כמה זמן שולח להעלות אתר לשרת אחסון?

מפחדים להחליף שרת אחסון? אתם יכלים להסיר דאגה מליבכם! בניגוד למעבר חנות פיזית או מעבר תשתיות מורכבות, העלאת אתר לשרת אחסון לוקח הרבה פחות זמן, כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

מעבר לשרת אחסון אחר או העלאת אתר

אנשים שאינם טכניים, פעמים רבות חוששים משיח על אחסון אתר בעיקר משום שמדובר על חלק מאוד טכני בעבודה, אבל ללא ספק הכרחי. אחסון אתרים מהיר משמעותית ממה שאתם חושבים וזמני העבודה נמשכים שעות ועד ימים בודדים במקרה של תקלה, מה שלרוב לא קורה והעבודה הזאת מסתיימת בכמה שעות.

זה כלל לא משנה אם אתם מעוניינים להחליף את שרת האחסון שלכם בגלל ביצועים לא מספקים, או שמא, סוף סוף סיימתם את הקמת האתר ואתם רוצים שהוא יעלה לאוויר.

אחסון אתרים

חשיבותו של אחסון אתר

אחסון אתרים הוא לא ממש בגדר המלצה, אלא בגדר חובה. הסיבה העיקרית היא שבדומה לכך שאתם שוכרים דירה כדי לגור בה, כך אחסון אתר נותן לאתר שלכם בעצם אחסון ברחבי הרשת, על מנת שאנשים יוכלו להגיע אליו.

אבל, חשוב גם לזכור שלפני שאתם בוחרים אחסון רלוונטי לאתר שלכם, יש לקחת בחשבון כמה דברים:

 

הפלטפורמה עליה נבנה האתר

לא די בכך שתמצאו אחסון ותרכשו עבור האתר שלכם, צריכה להיות התאמה בין מערכת ההפעלה אותה אתם בוחרים לבין האחסון אותו אתם צריכים.

 

שרת בישראל

חשוב ששרת האחסון על גביו את מאחסנים את האתר יהיה בישראל. הסיבה היא שככל שהשרת יהיה קרוב יותר פיזית, כך הביצועים של האתר שלכם יהיו טובים יותר ומהירים יותר.

 

השפעה על ה-SEO

לא הרבה יודעים את זה, אבל בסופו של דבר השרת שלכם משפיע על קידום האתר שלכם. הסיבה היא שגוגל מעוניין בסופו של דבר לתת את השירות הטוב ביותר לגולשים שלו, לכן, אם האתר שלכם מעניק חוויה לא טובה ללקוח, לא מאובטח מספיק או איטי זה יפגע לכם בדירוג.

השפעה על ה-SEO

תמיכה 24\7

אי אפשר להתסכל על אתר כמשהו לינארי לאורך כל השנה. אתר הוא עונתי ממש כמו חנות והביצועים תלויים במוצר אותו אתם מוכרים או השירות שאתם נותנים וכמו כן, בסוג האתר שלכם.

 

אם אתם לא מבינים בזה – תתייעצו עם מי שכן

אם אתם לא מבינים באחסון אתרים וכל המאמר הזה היה קצת סינית בשבילכם, תעזרו במומחים. קיימות חברות רבות בשוק שישמחו לתת לכם שירות וילוו אתכם כל הדרך (כמובן שגם אנחנו!)

 

לסיכום

במאמר, דיברנו על זמן העלאת אתר לשרת אחסון וציינו כי מדובר על פעולה פשוטה יחסית (בפן הטכנולוגי) ותיקח בין כמה שעות ובין יום, במקרה של תקלה ימים בודדים. בנוסף לכך, ציינו את כמ מה שצריך לזכור לפני שבוחרים שרת אחסון. שיהיה בהצלחה!

 

אתר אינטרנט

אולי תאהבו גם את: