4 יתרונות באחסון אתרי וורדפרס מהיר

כבר אין צורך להכביר במילים על כמה שהאינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, כאשר פעולות רבות אנחנו מבצעים כיום באינטרנט או לפחות בסיוע רב ממנו.

כמשתמשים אנחנו יודעים להרגיש טוב מאוד אם אתרים בהם אנחנו גולשים יושבים על תשתית איכותית שמאפשרת לאתר לרוץ מהר, וזה די מעצבן כשאנחנו גולשים באתר למטרה כלשהי והוא כל שנייה נתקע ולא מאפשר לנו לבצע את הפעולות שאנחנו צריכים בזמן סביר.

בדיוק לשם כך על בעלי אתרים יש להשקיע באחסון אתרים איכותי ומהיר.

 

מה זה אחסון אתרים ומדוע זה נחוץ?

כיום אתרי אינטרנט מספקים מגוון שירותים וזה לא פשוט בכלל לעשות זאת מבחינה טכנית. ככל שהאתר כבד יותר כך הוא זקוק יותר לתשתית חזקה לרוץ עליה על מנת שהוא יוכל לפעול באופן סביר. אחת הדרכים להבטיח שזה יקרה ושהאתר יעמוד בדרישות הגולשים שלכם הוא לדאוג לאחסון אתרים איכותי ומהיר. אחסון אתרים הוא שירות המספק אירוח או אחסון של דפי אינטרנט וקבצים שונים על שרת או על חוות שרתים ומאפשר לנו כבעלים של האתר להתמקד בתוכן ובמתן שירות בלי לדאוג לעניינים הטכניים. ככל ששירות האחסון איכותי יותר, כך האתר יפעל מהר יותר.

 

אחסון אתרים מהיר ואיכותי – מהם היתרונות?

לאחסון אתרים איכותי ומהיר ישנם מספר יתרונות חשובים מאוד:

  1. מהירות וביצועים

כפי שנאמר, מהירות היא עניין קריטי לאתר ואתר שלא פועל במהירות פשוט יבריח גולשים. לא משנה כמה אתם פועלים על סיבים אופטיים מתקדמים, יש צורך באחסון אתרים איכותי כדי שביצועי האתר יהיו טובים ושהוא יפעל במהירות.

 

  1. חוויית משתמש

חוויית המשתמש היא חוויית הגלישה באתר מנקודת מבטו של המשתמש. כנסו רגע לנעליו, ותראו האם נוח לגלוש באתר שלכם: האם הוא מהיר, האם נוח לנווט בו? אתר שלא פועל במהירות הוא אתר שמספק חוויית משתמש גרועה והתנועה באתר שלכם תפגע.

 

  1. התאמה למובייל

כיום חשוב במיוחד להתאים אתרי אינטרנט למובייל שכן חלק גדול מאוד מהפעילות באינטרנט מבוצע באמצעות טלפונים סלולריים. יש לקחת בחשבון שגלישה דרך טלפון סלולרי יכולה להיות אפילו יותר איטית מגלישה במחשב בשל קשיי קליטה, ולכן חובה לדאוג לאחסון אתרים איכותי על מנת לא להפסיד גולשים במובייל.

 

  1. קידום אורגני

גוגל יודע לזהות כמה גולשים נכנסו לאתר שלכם וכמה זמן הם שהו בו ולפי זה הוא קובע את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. אם גולשים עוזבים את האתר שלכם מכיוון שהוא איטי, גוגל מזהה זאת והאלגוריתם שלו מעניש אותו במיקום לא טוב.

 

השקיעו בשירות אחסון איכותי

חברת  HOTCENTER מספקת שירות אחסון אתרים וורדפרס מהיר, כולל מספר חבילות בגדלים שונים לפי בחירתכם והצרכים שלכם. השרתים של HOTCENTER מבוססים על שרתי לינוקס חזקים במיוחד, וכל החבילות כוללות גיבוי יומי, שירותי העברת אתר וורדפרס, התקנת וורדפרס בקליק וכן תמיכה מקצועית בכל עניין.

 

מחשב מחובר לכוננים

אולי תאהבו גם את: