להקים חברה בארצות הברית ולנהל אותה דרך האינטרנט

אנשי עסקים ישראלים רבים מבינים כי הקמת חברה בארצות הברית משרתת אינטרסים עסקיים רבים, גם אם בעל העסק נמצא בפועל בישראל ומנהל את החברה באופן וירטואלי ממקום מושבו בארץ.

אז איך זה בדיוק עובד?

 

למה כדאי להקים חברה בארצות הברית?

יש לא מעט סיבות להקים בארה"ב חברה חוקית, גם אם וירטואלית:

  1. לקוחות אמריקאים, כמו גם חברות אמריקאיות מעדיפות לעבוד עם עסקים מקומיים.
  2. הגנה על חיסיון של מידע רגיש כמו פרטים של בעלי המניות.
  3. פניה למספר גדול יותר של לקוחות באחד השווקים החזקים בעולם.

אלה רק חלק מהסיבות שהופכות הקמה של חברה, או עסק בארה"ב לכדאית כל כך.

 

מיסוי בארה"ב – רגע לפני שמקימים חברה

באופן טבעי הקמת חברה בארה"ב כרוכה בתשלומי מיסים לרשויות המס האמריקאיות ודיווח שנתי מסודר.

חוץ ממס ההכנסה האמריקאי, אותו גובה ה IRS, קיים מס נוסף החל רק על חברות זרות, שנקרא "מס סניף פדרלי" הנגבה בנוסף על מס החברות.

מסים נוספים משתנים בין מדינה למדינה בתוך ארה"ב, כלומר מיסים מקומיים, לצידם מס נוסף המוטל על חברות ישראליות, שנקרא "מס רווח הון בישראל", עבורו מקבלים הנחה בישראל בהתאם לגובה המס ששולם בארה"ב.

 

פתיחת חשבון בנק בארה"ב

פתיחת חשבון בנק היא צעד הכרחי למי שמעוניין להקים חברה בארה"ב, אך אינה עניין פשוט כלל ועיקר.

החל מאירועי ה 11/9 ארה"ב החמירה את יחסה כלפי זרים וכיום אפשר לפתוח חשבון בנק עסקי רק עבור עסק אמריקאי.

לכן, כדי לפתוח חשבון בנק עסקי בארה"ב, יש להקים את החברה במרכז פיננסי בארה"ב ואז להמתין עד קבלת אישור עבור מספר במס הכנסה. רק לאחר קבלת האישור אפשר לפתוח חשבון בנק עסקי.

 

ניהול בפועל – איך מנהלים עסק אמריקאי דרך האינטרנט?

בין אם יש לכם בשטח מנהל אמין ואחראי, שאתם יכולים לסמוך עליו ובין אם החברה שלכם מעניקה שירותים ומוצרים וירטואליים, כך שאין צורך בעובדים בשטח, אתם עדיין צריכים לנהל מערכת יחסים מסודרת עם הרשויות האמריקאיות, בין היתר על ידי הכנת דוחות מס אמריקאיים, שיבטיחו לכם תשלום מיסים מסודר, יחס הוגן של רשויות המס, תיאום מול רשויות המס בישראל וכן הלאה.

 

לסיכום – פתיחת חברה בארה"ב בצורה בטוחה

פתיחה של חברה, או עסק בארה"ב מצריכה עבודה צמודה מול רו"ח אמריקאי, עם זיקה למיסוי ישראלי. רו"ח שמכיר את חוקי המס האמריקאיים יעזור לכם לבחור את סוג החברה המתאימה לכם, לבחור את המדינה המתאימה ביותר בארה"ב לפתיחת העסק, להעניק לכם ייעוץ על הליך הקמת החברה וחוקי המיסוי השונים בין המדינות השונות בארה"ב ועוד.

 

רשת אינטרנטית

אולי תאהבו גם את:

כוננים
שרת וירטואלי בענן

הצורך בעבודה יעילה מול מערכות מחשוב, הוא משהו שקריטי לכל מי שמתעסק בתחום. האתגר המרכזי בעולם הזה הוא לקבל תשתיות מתאימות שיאפשרו לנו לעבוד בצורה

קרא עוד »
מדדים
מה לומדים בקורס big data?

עולם ההייטק מציע תנאים נהדרים ואפשרויות קידום בלתי מוגבלות. עם זאת, חשוב להבין שבתוך העולם הזה יש הרבה מאוד תתי התמחויות, ולמעשה ההתמחות שלכם היא

קרא עוד »
מדריך
הנגשת מסמכי PDF

פורמט ה-PDF הוא אחד מהנפוצים מסוגי המסמכים בהם אנחנו משתמשים, ויתרונותיו רבים. הוא דורש מעט מאוד מקום, ניתן להריצו על מגוון רחב של מכשירים והוא

קרא עוד »