כמה עולה תיקון מסך למחשב?

אנחנו יודעים להבין את המחשב רק דרך המסך, כי בדרך כלל אין לו דרך אחרת "לדבר" איתנו. זו הסיבה שבגללה תקלות שקשורות בתפקוד התקין של מסך המחשב, שולחות אותנו בדרך כלל להתייעץ עם איש מקצוע, שאנו נדרשים לשלם לו עבור תיקון המסך, ובמקרים מסוימים אפילו על החלפת המסך. רוב המשתמשים במחשב יעשו כל מה שנדרש כדי להשיב את המסך לעבודה תקינה. השאלה היא על איזו הוצאה מדובר? כמה עולה תיקון מסך המחשב?

 

מתי המסך צריך עזרה מקצועית?

מסך המחשב הוא הדרך העיקרית בה אנחנו יודעים לקבל מהמחשב מידע. לכן, בכל מקרה שבו מסך המחשב לא נדלק, לא עובד, כבה בפתאומיות או מציג תצוגה משובשת, סביר להניח שטכנאי מקצועי ומיומן הוא הכתובת. טכנאים אמינים יבדקו את המחשב ויציגו בפניכם את מהות הבעיה ואת מחיר הטיפול בה, לפני שיתחילו בתיקון. לפעמים הבעיה היא בכרטיס המסך או בלוח האם, וגם אז כדאי לפנות לעזרת מומחה – לפרטים נוספים.

 

אל תעשו זאת בעצמכם

פעמים רבות אנחנו נתקלים בתקלות שניתן לטפל בהם בעצמנו. כאשר מדובר במחשב, בדרך כלל עדיף לא להתנסות כאן בתיקונים בנוסח עשה זאת בעצמך. למשל בתיקון מסך המחשב, תהליך הבדיקה כולל פתיחה של גוף המחשב כדי לבדוק את החיבורים של כרטיס המסך וכן בדיקה של ספק הכוח שלו. כל שגיאה מול מנגנון המחשב הפתוח עלולה להזיק לו ובמקרים מסוימים לסכן גם אתכם. בגלל חשיבות מסך המחשב והמידע שעליו כדאי מאוד להניח את הטיפול והתיקון של המסך למומחים בתחום.

 

איך לבחור מעבדה וטכנאי?

בדיוק מאותה הסיבה שלא כדאי לנסות ולתקן את מסך המחשב באופן עצמאי, כדאי מאוד לא לתת לטכנאי שאינך בטוח ביכולותיו לטפל במחשב שלך. הדרך העדיפה לבחירה של איש מקצוע, במיוחד כשמדובר בטכנאי מחשבים ובעיקר כאשר מדובר על תיקון של מסך המחשב, שהוא הכרחי לכל סוג של עבודה מול המחשב, היא דרך המלצה – כדאי ורצוי לפנות למכרים אמינים ולבקש המלצה: זה עלול להיות מה שיוביל אתכם אל האוצר – איש מקצוע מצוין, שמעניק שירות מעולה במחיר הוגן.

 

כמה זה עולה לנו?

תיקון של מסך מחשב נייח יעלה בדרך כלל בין 200 ל-400 שקלים, אלה בדרך כלל המחירים גם כאשר מדובר במחשב נייד. המחיר משתנה כמובן כאשר מדובר על תיקון של מסך מגע.

במקרה שבו אין אפשרות לתקן את המסך או במקרים בהם מסך המחשב נשבר או נסדק, יש צורך בהחלפה של המסך וכאן המחירים משתנים: החלפה של מסך במחשב נייד תעלה בין 300 שקלים ל-800 שקלים; החלפת מסך במחשב נייח עלולה להעפיל גם למחיר של 1000 שקלים ואם מדובר במסך מגע, מחיר החלפת המסך עשוי להגיע גם ל-3,000 שקלים.

תיקון מסך מחשב

אולי תאהבו גם את:

מה הן מרכזיות IP בענן
מה הן מרכזיות IP בענן?

בעלי עסקים רבים משאירים מאחור את המרכזייה הפיזית המיושנת ועוברים למרכזיית IP בענן. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג את כל הפרטים

קרא עוד »