יתרונות לשימוש בחשבוניות דיגיטליות

לחשבונית הדיגיטלית יתרונות רבים. היא נוצרה ופותחה בשביל לענות על צרכים רבים של עסקים עצמאיים. חלק מהצרכים של עצמאיים קשורים גם בהקלה בחלק מהפרוצדורות הכרוכות בלהיות עסק עצמאי במדינת ישראל. מה גם שהחשבונית הדיגיטלית נעימה יותר ללקוח. אם אתם עצמאיים או אם אתם רוצים בעתיד להיות המאמר הזה בשבילכם! הוא יפרט ויסביר על הצרכים מהם נולדה החשבונית הדיגיטלית, מה היתרונות שלה אבל גם מה החסרונות.

 

חשבונית דיגיטלית

החשבונית הדיגיטלית נולדה למעשה כדי לייצר תחליף ראוי לפנקס החשבוניות המסורבל. בעבר, עסקים עצמאיים היו צריכים להזמין פנקסי חשבוניות, הפנקס היה מורכב מחשבונית והעתק החשבונית שנשאר בפנקס של העצמאי. בפועל, עצמאיים היו מנהלים כמה פנקסי חשבוניות במקביל, הדפים היו נתלשים, נשחקים והכתב על ההעתק היה נמחק. גם ללקוחות הדבר לא היה נוח. חשבונית נרטבת, נאבדת, נשכחת ונזרקת.
מעבר לכך, עסקים עצמאים כרוכים בהמון ניירת ופרוצדורות ומתוך כל הצרכים האלה נולד הצורך ליצור מעין פנקס חשבוניות דיגיטלי, שייסע לבעלי עסקים. בהמשך נסביר הכל על חשבונית דיגיטלית יתרונות.

 

יתרונות החשבונית הדיגיטלית

  • החשבונית הירוקה: לחשבונית הדיגיטלית שם נוסף והוא החשבונית הירוקה. מהסיבה הפשוטה שהיא ידידותית לסביבה מעצם היותה וירטואלית ומתנהלת במרחב הדיגיטלי בלבד. היא חוסכת ייצור של נייר מיותר ומסייעת בשמירה על איכות הסביבה.
  • זמינות: אחד מהיתרונות הבולטים של החשבונית הדיגיטלית היא שאפשר להנפיק אותה מכל מקום, באמצעות המחשב או המכשיר הנייד שלכם. לאחר ההנפקה ניתן לשלוח את החשבונית ללקוח למייל או לאפליקציית הווצאפ.
  • סדר: רשימת כל החשבוניות הדיגיטליות מופיעה באתר, לפי סדר כרונולוגי וניתן לשלוח אותה שוב ללקוח בכל עת.
  • חסכונית בזמן: עד כה בעלי עסקים עצמאיים היו צריכים למלא את החשבונית ואז להעתיק אותה לקבלה. החשבונית הדיגיטלית מאחדת את שני הטפסים לטופס אחד דיגיטלי וחוסכת בזמן וטרחה מיותרים.

 

חסרונות החשבונית הדיגיטלית

  • צמצום האוכלוסייה: אוכלוסיות מיעוט מסויימות שאין להן פלאפונים חכמים כמו: מבוגרים, חרדים, ערבים וכו' עדיין ירצו חשבונית נייר. הפתרון לכך פשוט, אפשר להדפיס את החשבונית הדיגיטלית ולהגיש ללקוח.
  • חסרונות הטכנולוגיה: לא ניתן להבטיח כי לא יהיו תקלות טכניות כאלו ואחרות. גם לחיסרון הזה יש יתרון פשוט, בחרו להצטרף לחברה טובה עם שירות לקוחות זמין ומהיר וכך תוכלו לפתור כל תקלה. בכל מקרה, תמיד אפשר להנפיק ולהזמין חשבונית חדשה.

 

כמה עולה חשבונית דיגיטלית

בעבר, שילמו עסקים עצמאיים על פנקס חשבוניות 20-30 ₪, אך בנוסף לפנקס החשבוניות, עסק עצמאי היה צריך להסתובב עליו עם פנקס קבלות, ופנקס המיועד למס קבלה מה שהיה גורם להם לבלבול בפנקסים, סרבול וחוסר סדר.
ברוב החברות המנגישות את החשבונית הדיגיטלית תשלמו על 50 מסמכים בין 10 ל 20 ₪. כמובן שככל שתרכשו חבילה עם יותר מסמכים כך המחיר יהיה יותר נמוך פר חשבונית.
חשבונית דיגיטלית

אולי תאהבו גם את: