קידום מכירות – 5 טריקים שיעזרו לך ב- 2022

היום, ב – 2022 כשהמגפה עוד לא לגמרי מאחורינו כפי שציפינו, על עסקים להתאים את עצמם לא רק לקהל היעד ולתנאי השוק, אלא גם למצב החדש – ישן של המגפה.

 

חשיבות התדמית

לחלק גדול מהאוכלוסייה, אין באמת הידע הדרוש כדי לפענח האם שילוב המרכיבים בתוך המוצר באמת מביא לתוצאה הרצויה.

לכן, בכל הנוגע לקידום מכירות, לנראות יש תפקיד משמעותי בעיצוב המוצר בתודעת הלקוח.

 

השתמשו באריזות ייחודיות

על מנת ליצור תדמית מוצלחת ואחידה, כדאי להשתמש בדברים כמו אריזות מודפסות שיבדלו את המוצר משאר המוצרים. למרות הכיתוב החיצוני, האריזה מייצרת תחושה של הפתעה, בגלל שאנחנו לא חשופים לתכולת האריזה.

תחושה זו יוצרת סקרנות אצל הלקוח ומבדלת באופן תת מודע את המוצר הארוז מהמוצר החשוף.

 

מקמו את המוצר בגובה העיניים ובצד ימין

לקוחות נוטים לקנות את המוצרים שמונחים מול עיניהם, הם בדרך כלל לא יטרחו לחפש יותר מידי, אלא יושיטו ידם לכיוון המוצר הנגיש ביותר שעונה על צרכיהם. בנוסף, מחקרים מראים שמעל 89% מהלקוחות פונים לצד הימני של החנות.

כך שאם אתם מציעים את המוצר שלכם לחנות שלא נמצאת בבעלותכם, ההמלצה היא למקם את המוצר במדף שנמצא בגובה העיניים ובצד ימין – של המדף או של החנות. כמובן שבהתאם לעליית החשיפה כך עולה גם מחיר המיקום.

 

דאגו לניקיון החנות

למרות שזה לפעמים מובן מאליו, למקומות אליהם נכנסים אנשים רבים יש נטייה להתלכלך מהר יותר. לכן, יש לוודא שצוותי הניקיון עובדים כראוי כדי לא ליצור תדמית מוזנחת, בגלל חוסר תשומת לב.

בעיקר היום, אנשים לחוצים יותר על שמירת ניקיון והיגיינה מחשש להדבקה.

 

מנעו הצטופפות

בימים ושעות שאתם מזהים שיש לכם פחות לקוחות הציעו מבצעים המוגבלים לזמנים אלו על מנת לרווח את כניסת הלקוחות.

על ידי ריווח הלקוחות בחנות אתם משפרים את חווית הקנייה בשני מישורים:

  1. ללקוחות נעים יותר להימצא בחנות, וסביר שיגיעו שוב עקב חווית קניה נעימה.
  2. הלקוחות ידאגו פחות מהדבקה, ויהיו שלווים וחשופים יותר להשפעה שיווקית.

 

חלקו את המחיר המוצג

רכב שעולה 1,666 ש"ח ב-5 שנים, נשמע יותר אטרקטיבי מרכב שסכומו 100,000 ₪, נכון?
למרות שמחיר הוא אותו מחיר, וכל לקוח יכול לבחור לחלק לתשלומים קנייה בסכום גבוה.

כאשר אנו רואים סכום נמוך באופן יחסי, אנו מקבלים תחושה של כדאיות. תהליך זה מסייע ללקוח להבין, כי יש באפשרותו לרכוש את הרכב למרות שסכומו גבוה. אפשרות קריטית בתקופה של שפל כלכלי.

 

לסיכום

תקופת השוק המאתגרת שהביאה איתה המגפה, עשויה להיות הזדמנות עסקית טובה למי שלא רק מבין בקידום מכירות, אלא למי שמבין את החששות והרצונות של האוכלוסייה כתוצאה מהמגפה.

לכן, חשוב להתייחס באופן רציף להשפעות הקורונה על קהל היעד – הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית.

 

קניית מוצר

אולי תאהבו גם את: