5 שלבים לחיזוק הדף העסקי בפייסבוק

זה הפך לכלל שאם אתה עסק קטן אתה צריך עמוד פייסבוק. עם יותר מ-2.27 מיליארד משתמשים פעילים בחודש בפלטפורמה, ישנם מעט מקומות נוספים שתקבלו חשיפה רבה כל כך. אם אתה חושב שהזמן לא יאפשר לך להוסיף את זה ללוח הזמנים שלך כבר קדחתני, כדאי לך לעקוב אחר חמשת השלבים הבאים לחיזוק הדף העסקי בפייסבוק.

 

5 שלבים לחיזוק הדף העסקי בפייסבוק:

 

  1. הוסף תמונת שער ראויה

כשמשתמשי פייסבוק מבקרים בדף שלך, אתה רוצה שהם יבינו מי אתה ומה אתה עושה בערך שלוש שניות. זו הסיבה שתמונת שער טובה חשובה. ודא שתמונות הכריכה שלך באיכות גבוהה. השתמש בתמונה שהיא לפחות 851X351 פיקסלים. פייסבוק תרחיב כל תמונה שקטנה מממדים אלה וגורמת לכיסוי שלך להיות מטושטש.

השתמש רק בתמונות ובטקסט שקשורים למותג שלך, לשירותים או למוצרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר סירות, אל תשתמש בתמונות של משאיות.

כדי להימנע ממראה עמוד מעופש, שנה את הכיסוי שלך בשילוב עם עונות השנה, חגים או אירועים הגיוניים למותג שלך.

חברים באפליקציה

 

  1. תאר את העסק שלך בצורה נכונה

תיאור לא מלא או תיאור שגוי עלולים לגרום להורדת עוקבים בדף העסקי שלך.

אם אין לך מיקום פיזי או שזה לא מקובל שאנשים יבואו למקום העסק שלך, בחר קטגוריה כגון "חברה" או "מותג" כשאתה יוצר את הדף שלך. בחירה באחת מהאפשרויות הללו מאפשרת לפייסבוק להציג את התיאור הקצר שלך מתחת לתמונת הפרופיל על ציר הזמן שלך. ותיאור זה יכול לכלול היפר-קישור לאתר האינטרנט שלך.

 

  1. אופטימיזציה לתצוגות במכשירים ניידים

לפעמים הקטע של "אודות" מוצג אחרת בנייד של פייסבוק היישום מאשר במסך המחשב. חשוב למלא את כל הפרטים אודות העסק שלך מכיוון שהם יותר חשופים במכשיר הנייד מאשר במסך המחשב.

 

  1. מינוף אפליקציות דף צד שלישי

יש הטוענים כי אפליקציות של צד שלישי בדפי פייסבוק אינן מועילות מכיוון שפייסבוק אינה מאפשרת עמוד נחיתה המוגדר כברירת מחדל ומכיוון שכרטיסיות אפליקציה אינן מוצגות בעת הצגת דף באפליקציה לנייד. אך ניתן להשתמש באפליקציות לתמיכה במגוון רחב של יעדים כמו הרשמה לניוזלטר מבלי לעזוב את פייסבוק, איסוף כתובות דוא"ל, קידום תוכן שלך באתרים נוספים כמו אינסטגרם, יוטיוב ועוד.

 

  1. עבודה מאסטרטגיית פרסום

המרכיב החשוב ביותר בדף פייסבוק מצליח הוא אסטרטגיית פרסום מתוכננת היטב. אתה יכול לקבל את תמונת השער הכי יפה ותמונת הפרופיל, הקטע המעוצב והמאובזר ביותר וטונות של אפליקציות מדהימות, אבל אם אסטרטגיית הפרסום שלך חסרת כיוון, אתה לא זז לשום מקום.

השינויים האחרונים באלגוריתם עדכוני החדשות פירושם שאתה צריך לפרסם בתדירות גבוהה יותר כדי להישאר בראש עם העוקבים שלך ולקבל את המעורבות המרבית. לרוב, מומלץ להישאר רלוונטיים לעוקבים שלכם אך לא להסס לכופף את "הכללים" ולפרסם תוכן שובר שגרה.

אתר דיגיטל בוסט מאפשר לכם להגדיל את העוקבים ולחזק את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב.

אולי תאהבו גם את: