מה משפיע יותר תגובות או לייקים בטיקטוק

מה זה בכלל טיקטוק?

טיקטוק הינה רשת חברתית אשר החלה את דרכה בשנת – 2020 בסין, אך עם הזמן תפסה תאוצה ופופולריות בקרב אנשים רבים מכל רחבי העולם והיום היא רשת חברתית בסדר גודל עולמי עם קרוב למיליארד רשומים. בעיקרון הרעיון אשר עומד מאחורי הרשת החברתית היא להזמין את המשתמשים לצפות בסרטונים של גולשים שונים וגם להעלות סרטונים קצרים של עד – 30 שניות כאשר ברקע ישנם קטעים מוזיקליים משירים, סרטים וסדרות שונות.

 

איך לקבל חשיפה בטיקטוק?

מה שמיוחד בטיק טוק מאשר שאר הרשתות החברתיות אשר קיימות היום היא שכל אחד יכול להעלות סרטון ולקבל תאוצה וחשיפה רבה גם אם אין לו מיליוני עוקבים, כך שבין לילה אדם אשר היה אנונימי לחלוטין יכול בעזרת סרטון אחד ויראלי וטוב להפוך להיות מוכר ולהופיע בעמוד הבית של מיליוני משתמשים מכל רחבי העולם. ככל שעל הסרטון יהיו יותר תגובות ולייקים ככה הוא מופיע אצל כמה שיותר אנשים בעמוד הבית שלהם.

 

איך מגדילים את החשיפה בטיקטוק?

אז כפי שנאמר קודם לכן ככל שיש יותר תגובות ולייקים ככה גם הסרטון יקבל יותר תאוצה וחשיפה בקרב המשתמשים ברשת החברתית. אך השאלה אשר עולה היא מה משפיע יותר תגובות או לייקים? התשובה לכך היא תגובות, ככל שיש לסרטון יותר תגובות ככה הוא יקבל יותר חשיפה בקרב משתמשי הרשת החברתית. לכן אם רוצים לקבל חשיפה מירבית בטיקטוק יש צורך הכרחי בכמה שיותר תגובות, כמובן שהתגובות חייבות להיות ממשתמשים שונים ולא כל התגובות מאותו חשבון.

 

אפשר לקנות תגובות?

אם רוצים חשיפה מירבית בטיקטוק יש צורך הכרחי בכמה שיותר תגובות, לכן ניתנת אפשרות של קניית תגובות בטיקטוק דרך החברה הנ"ל ניתן לקנות כמה תגובות שרק נרצה עבור איזה סרטון שנבחר. תמורת סכום סמלי אשר נוח לכל כיס ניתן ללא כל בעיה לרכוש מספר רב של תגובות בטיקטוק ולהגדיל את החשיפה לפרופיל שלכם ברשת החברתית בצורה משמעותית.

 

מקסימום תגובות, מקסימום חשיפה.

אז כדי להיות פופולרי בטיקטוק אפשר לנסות להעלות תוכן אשר יקלע לטעמם של הגולשים או שאפשר לרכוש מספר תגובות אשר יסייעו להגיע לתוצאה בצורה מהירה יותר. קניית תגובות היא מעולה למשתמשים חדשים אך לגמרי רלוונטית גם למשתמשים ותיקים יותר.

 

לסיכום.

אז אם עדיין אין לכם טיקטוק זה הזמן לפתוח חשבון משלכם ללא כל עלות ולהתחיל להשתמש גם אתם ברשת החברתית אשר כבשה את העולם. אם יש לכם כבר חשבון בטיקטוק ואתם מעוניינים להגדיל את החשיפה והעוקבים שלכם ניתן לעשות זאת בקלות דרך החברה הנ"ל אשר מציעה אפשרות של קניית תגובות בטיקטוק. בזכות התגובות אשר ניתן לרכוש הפרופיל יצבור פופולריות וכך ניתן להגדיל את החשיפה בצורה משמעותית.

 

מכשיר סלולר

אולי תאהבו גם את: