מה הקשר בין שיווק שותפים לבין נכסים דיגיטליים

בעידן הדיגיטלי הנוכחי עולם הפרסום משנה את פניו מן הקצה לקצה, והחדשות הטובות הן שכל אחד יכול להנות מכך.

אם בעבר במרכז עולם הפרסום היו חברות וסוכנויות גדולות כאשר שם היה עובר הכסף הגדול, היום עם קצת השקעה וידע טכני כל אחד יכול לפרסם, לשווק ולהרוויח על זה כסף.

באמצעות הקמה של נכס דיגיטלי וויראלי או רכישה של אחד כזה, תוכלו לפרסם מוצרים ושירותים של עסקים ולהרוויח מזה כסף.

איך עושים זאת? יצאנו לבדוק.

 

הקמה של נכס דיגיטלי עם פורשופ – מה זה?

אם הגעתם עד לפה ולא ממש הבנתם מה זה נכס דיגיטלי, אל דאגה. נכס דיגיטלי הוא נכס מכל סוג המתקיים במרחב הדיגיטלי או הווירטואלי. נכס דיגיטלי יכול להיות אתר אינטרנט, פרופיל באינסטגרם, עמוד בפייסבוק או בטוויטר או אפליקציה לסלולרי. נכס דיגיטלי יכול להכניס לכם כסף בדרכים שונות, אך כדי שזה באמת יקרה צריך לארגן תנועה לנכס שלכם – כלומר, שמשתמשים יכנסו אליו בכמות כזו שהוא יהיה פלטפורמה רווחית.

 

ניהול נכס דיגיטלי עם פורשופ ושיווק שותפים

אחת הדרכים להכניס כסף מהנכס הדיגיטלי שלכם היא שיווק שותפים. שיווק שותפים הוא סוג של "ברית" עסקית, בה נכס דיגיטלי מקדם שירות או מוצר מסוים תמורת תשלום או עמלה. ניתן לעשות זאת למשל באמצעות הטמעה של קישורים שמובילים לדף של העסק באתרי תוכן, קבוצות פייסבוק, פרופיל באינסטגרם וכדומה, וניתן לעשות זאת גם באמצעות שיווק ישיר. לשיווק שותפים ישנם שלושה מודלים מרכזיים:

Pay per Sale:

תשלום לפי כמות מכירות. לפי מודל זה, המפרסם מקבל תשלום רק עבור המכירות שבוצעו בפועל.

 

Pay per Lead:

לפי מודל זה, המפרסם מקבל תשלום עבור הפנייה של לקוחות פוטנציאליים המביעים עניין בשירות או במוצר. כך למשל בכל פעם שגולש ימלא טופס ליצירת קשר לאחר שהמפרסם הפנה אותו לכך (או שטופס יצירת הקשר נמצא בעמוד התוכן של המפרסם) הוא יקבל עמלה או תשלום מהעסק.

 

Pay per Action:

מודל קצת פחות נפוץ בישראל, בו המפרסם מקבל עמלה או תשלום עבור כל פעולה שהצליח לגרום לגולשים לעשות, כגון לצפות בסרטונים שיווקיים, להוריד אפליקציה, ללחוץ על לינק וכמובן להירשם לשירות או לרכוש מוצר.

 

כך פורשופ תסייע לכם להגדיל הכנסות

קבוצת פורשופ מתמחה בכל מה שקשור לעולם הנכסים הדיגיטליים: הקמה מאפס וניהול של נכסים דיגיטליים, רכישה ומכירה של נכסים דיגיטליים, קידום של נכסים דיגיטליים ועוד. לגרום לנכס דיגיטלי להצליח כך שעסקים יהיו מוכנים לשלם לכם עבור פרסום זה דבר לא פשוט, ומומלץ להיעזר במקצוענים לעניין. קבוצת פורשופ ממומחית בכל הדרכים לקידום נכסים דיגיטליים ותוך זמן קצר תסייע לנכס הדיגיטלי שלכם להיות וויראלי ומכניס.

 

עסק דיגיטלי

אולי תאהבו גם את: