שיווק ב-2019 איך עושים את זה?

אין עוררין על כך שעולם השיווק עבר טלטלות רבות בשנים האחרונות בעקבות התפתחות הטכנולוגיה. האינטרנט שמחד משמש כקרקע פורייה למשיכת לידים וטומן בחובו פוטנציאל להעצים את העסק שלנו, מאידך מציב את מכשול העודף והשפע. כפי שאנו נהנים מחשיפה ללידים רבים, כך גם הצרכן נחשף למתחרים. הכוח הצרכני גדל, סקרי שוק הפכו לזמינים מתמיד ועולם השיווק של 2019 נאלץ להתאים את עצמו לחוקי המסחר המשתנים. אז איך מתגברים על המכשול, ומהם הדברים שהכי חשוב לדעת על שיווק דיגיטלי?

מציאת לקוחות

  1. שיווק באמצעות תוכן – העסקים של ימינו מבינים כי מודעה ברשתות החברתיות כבר אינה מספקת את הסחורה. למשוך לידים זה נחמד, אבל לייצר לקוחות זה הרבה יותר כיף. כיוון שהצרכן המודרני כבר לא מסתפק בפרסומת יפה, והשפעת הביקורות ברחבי הרשת היא זו שתכריע את החלטתו, הבינו בעלי העסקים כי עליהם לשים דגש על התוכן אליו נחשף הצרכן. בעקבות שינוי זה החל שוק התוכן לתפוס תאוצה, ובעלי עסקים משקיעים משאבים רבים בתוכן אותו הם מפרסמים. אין ספק שההחלטה מביאה תוצאות – לפי חברת Oracle שיווק באמצעות תוכן מייצר פי 3 לידים לעומת שיווק באמצעות מודעות.
  2. פרסונליזציה – בין אם מדובר בשירות לקוחות, ובין אם לייצר רומנטיזציה למוצר בעיניי הלקוח פרסונליזציה ב-2019 הפכה להיות שם המשחק. חברות הבינו כי עליהן לרקום קשר אישי עם הצרכנים שלהן על מנת לשמור אותם בסל הלקוחות, והן עושות זאת בכל שלב בתהליך. ממודעות שמתפרסמות לקהלים ייעודיים בעיצוב ייעודי, דרך חבילות שנתפרות לצרכי המשתמש ועד לשירות לקוחות חם ולבבי. בשוק התחרותי של ימינו נוצר צורך לקשור את הצרכן רגשית אל המותג, ושימוש בפרסונליזציה לאורך התהליך אותו אנו מעבירים את המשתמש הינה הדרך המיטבית לעשות זאת.
  3. ואם בפרוסנליזציה עסקנן, אז אין ספק שיש לדון גם בשיווק באמצעות וידאו. כפי שהסברנו קודם, עולם השיווק של ימינו סובב סביב יצירת קשר אישי בין הלקוח למותג. דרך נוספת להשיג זאת, הינה שבירת המחסום הטקסטואלי ע"י הנפחת קול ופנים. כאשר אנו משתמשים בשיווק באמצעות וידאו, עולם התוכן אותו אנו יכולים להעביר מתרחב בעשרות מונים – בין אם להעביר סיטואציה, דמות או קול, אנו מחליטים מה תיהיה האווירה שישרה הסרטון, לעומת טקסט אותו כל אחד קורא ומפנים באופן אינדיבידואלי.
  4. שימוש במובילי דעה – עם התפרצות הרשתות החברתיות, החלה תופעת כוכבי הרשת לגדול ולתפוח. אם בעבר חברות היו מחזרות אחר סלבס שיפרסמו את מוצריהם, כיום הצרכן מעדיף להסתמך על אנשים שאיתם הוא יכול להזדהות. אותם אנשים שעומדים במרכז החשבונות הנוצצים מחזיקים בידם כוח רב, ושימוש בהם יכולה להקפיץ קמפיין שיווקי.

בסופו של יום, עולם השיווק ב-2019 הולך ופונה לכיוון של איכות לעומת כמות. הנגישות הפשוטה לכל בית עסק מורידה מהצורך בריבוי מודעות, ומנגד מעלה את הערך של תוכן איכותי סביב אותו המותג.

אולי תאהבו גם את:

חברה לקידום אתרים
איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים בכל הגדלים. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, חיוני להשקיע באסטרטגיות קידום אתרים יעילות כדי

קרא עוד »