קידום אתר עורך דין בגוגל – ממומן מול אורגני

מרבית האנשים מבלים את זמנם באינטרנט בכלל ובמדיות החברתיות בפרט ובהתאם לכך, הפרסום הדיגיטלי וקידום האתרים העסקיים השונים הולכים וצוברים תאוצה ומשאבים, בכדי להגיע לקהל לקוחות רב ומגוון. אז אם גם אתם, כעורכי דין, בעלי אתר משלכם, כדאי שתכירו את ההבדלים והאפשרויות העומדות לרשותכם לקידום האתר

 

פרסום דיגיטלי – זה עובד!

עולם הפרסום והשיווק שינה את פניו ללא היכר בשנים האחרונות, כאשר משיטות פרסום מסורתיות של פרסומות ומודעות כתובות, הפרסום עבר לאינטרנט ולמדיות הדיגיטליות השונות. באם נבחן היטב את המציאות המודרנית הדיגיטלית המתקדמת בה אנו חיים, נגלה ללא קשוי כי מרבי האנשים מבלים חלק ניכר מזמנם באינטרנט, כך שניתן להבין ללא קושי כיצד ומדוע עולמות הפרסום ותקציבי השיווק נעים לעבר האינטרנט.

כך, בעלי עסקים רבים וביניהם גם עורכי דין מקצועיים ומנוסים, מתפעלים אתר אינטרנט משלהם, כפי שתוכלו לראות באתר www.df-law.co.il, במטרה למשוך קהל לקוחות רחב ומגוון, לפרט על הניסיון המקצועי, הצלחות והישגים למיניהם, כמו גם לחלוק מהמידע המקצועי הנרחב שלהם.

 

אילו שיטות קידום אתרי עורך דין קיימות?

אין ספק כי הקמת אתר בעל תוכן עשיר, מגוון ומעניין הוא צעד ראשון והכרחי בעולם הפרסום האינטרנטי, אך כדי שהאתר אכן יגיע לתפוצה רחבה, רבים משתמשים באפשרויות הדיגיטליות השונות לקידום אתרים, המאפשרות חשיפה רבת היקף. כך, קיימים שתי שיטות קידום אתרים עיקריות:

  • קידום אורגני – אין זה סוד כי מנועי החיפוש האינטרנטיים השונים משמשים אנשים רבים לחיפוש אחר אנשי המקצוע והשירותים בהם הם מעוניינים, כאשר ברוב הפעמים, המחפשים מתמקדים בתוצאות הראשונות שהתקבלו בחיפוש. בהתאם לכך, קידום אתרים אורגני מאפשר לבצע אופטימיזציה למבנה האתר ולאתר את מילות המפתח הרלוונטיות, באופן שישפר את מיקום והצגת האתר שלכם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש האינטרנטי.
  • קידום ממומן – אפשרות קידום אתרים נוספת ופופולארית לא פחות, היא באמצעות פרסום ממומן – תשלום עבור פרסומות לאתר שלכם המופיעות ברחבי האינטרנט ובהתאם לאלגוריתם המזהה את הלקוחות הרלוונטיים, כאשר התשלום נקבע בהתאם ללחיצות על מודעת הפרסום הממומנת.

 

איזו שיטת קידום אתר עורך דין עדיפה?

כמו במרבית המקרים, גם כאן יש לכל שיטת קידום אתרים את היתרונות והחסרונות שלה, כאשר לצד היתרונות של יציבות, אמינות ומחיר זול של שיטת הקידום האורגנית, הרי שמדובר בתהליך שלוקח זמן ומחייב השקעה והעלאת תכנים איכותיים לאתר. לעומת זאת, בקידום ממומן ניתן ליהנות מהקמה מהירה ותוצאות מהירות בהתאם, אך מדובר בשיטת קידום יקרה יחסית ובעלת אחוזי סגירה נמוכים יותר.

לפיכך, כדי להבין איזו שיטת קידום אתרים עדיפה, יש להבין מהם המטרות – תוצאות מהירות ומידיות או נכונות להיכנס לתהליך מתמשך אך משתלם? בנוסף, יש לקחת בחשבון את שיקולי התקציב שאתם מעוניינים להשקיע, כך שלאחר שקלול הנתונים הללו תוכלו לבחור בהתאם את שיטת קידום האתר המתאימה ביותר עבורכם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »