קידום אורגני בגוגל: איך עושים את זה נכון?

קשה למצוא בימינו אנשים שמנהלים עסקים ולא שמעו בעבר את המונח "קידום אורגני בגוגל", עם זאת, האם כולנו מבינים מה זה אומר, וחשוב מכך, איך עושים את זה בצורה נכונה?

אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם לקבלת כל התשובות והטיפים בנושא.

 

מה זה אומר בכלל קידום אורגני?

עוד לפני שננסה לענות על שאלה: איך עושים קידום אורגני בגוגל בצורה יעילה ומקצועית, צריך להבין במה דברים אמורים. צאו מנקודת הנחה שהגולשים שמחפשים אתכם לא יכנסו לאתר שלכם אם אתם מופיעים בעמוד העשירי של תוצאות החיפוש של גוגל. כלומר, כולנו נכנסים רק לתוצאות הראשונות וזה מה שנקרא קידום אתרים. עם זאת, חשוב להבין שיש אפשרות לבצע קידום אורגני ויש גם אופציה של קידום ממומן, כאשר הקידום הממומן כולל למעשה את האפשרות לשלם לגוגל כדי שכולם יראו את המודעה שלכם הכוללת קישור לאתר שאתם מנהלים. לעומת זאת, הקידום האורגני הוא קידום שנעשה יותר מאחורי הקלעים, וזה גם מה שמוביל לכך שהוא יהיה הרבה יותר מסובך לביצוע.

 

איזה כלים עומדים בפני מי שרוצה לקדם אתר בצורה אורגנית?

בבואנו להבין איך נעשה בימינו קידום אורגני, צריך לצאת מנקודת הנחה שמדובר על מקצוע לכל דבר ועניין. משמעות הדברים היא שיש גם דרכים שונות שבעזרתן ניתן יהיה לבצע קידום כזה ולא קיימת רק דרך אחרת נכונה או יעילה. אם ניקח לדוגמה את נושא התוכן, אנחנו נראה שהיום כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו כבר מבין את החשיבות של תוכן ללקוח, כי "התוכן הוא המלך". עם זאת, האם כל תוכן שיופיע באתר שלכם ייקשר אליו גולשים יהיה מספיק אפקטיבי, יעיל ומוצלח? התשובה היא לא. לכן, אם אתם מנסים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית ורוצים לעשות זאת נכון, כדאי שתקפידו לא רק על פרסום של תוכן, אלא בעיקר על תוכן שיש בו ערך מוסף.

 

השתמשו ברשתות החברתיות

כולנו, כמעט ללא יוצא מן הכלל, עושים שימוש ברשתות החברתיות. יש אנשים שיותר ויש אנשים שפחות, אך בסופו של דבר לרוב האנשים שאתם מכירים יש חשבון בפייסבוק, באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות. זה אומר שאם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, אתם צריכים לדאוג לכמה שיותר חשיפה, וזה בדיוק מה שיכולה להציע לכם רשת חברתית טובה. למעשה, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו בקמפיין מקצועי בפייסבוק, אין ספק שזה יגדיל את מספר האנשים שפונים אליכם וכך גם את חוג הלקוחות וההכנסות שלכם. אין ויכוח על כך שהיום התחרות על כל לקוח מתקיימת באינטרנט, אז למה שלא תשווקו את האתר שלכם כמו שצריך וכך תיהנו מחשיפה הרבה יותר גדולה עבור העסק שאתם מנהלים?

 

קידום נכון

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »