3 סוגי קמפיינים מומלצים לקידום האתר שלך

ניהול קמפיינים כיום יכול להיות בכל פלטפורמה דיגיטלית שיש כיום אונליין.

זאת אומרת שקמפיין דיגיטלי יכול להיות גם ברשתות חברתיות כמו למשל פייסבוק, טיקטוק 

ועוד, אך גם במנועי חיפוש כמו גוגל למשל.

למעשה כל קמפיין מצריך אסטרטגיה ומטרה שיווקית על מנת להצליח כמה שניתן כדי למדוד את הצלחתו וכך להפיק תובנות.

חשוב מאוד להבין מה יש לעסק שלכם להציע ואז להבין את הביקוש והיצע.

לאתר טוב יש אפיון מדויק עוד לפני שמתחילים.

אז איזה סוגי קמפיינים מומלצים לקידום האתר שלנו?

 

ניהול קמפיינים דיגיטליים ברשת החיפוש

נוכל לעשות זאת על ידי מודעות למילות המפתח ברשת החיפוש. זאת נוכל לעשות בעזרת משיכה של לקוחות המחפשים שירותים או מוצרים כמו שלנו. למשל, אם ישנו עסק העוסק בשירות אדריכלות, מילות מפתח יהיו הרלוונטיות יותר עבורנו יהיו למשל ״עיצוב בתי יוקרה״ או ״עיצוב משרדים״, מתוך מספר מסוים של אנשים אשר יכנסו למודעה, חלקם ישאירו ליד.

השארת הלידים היא מכמה גורמים כמו למשל המסר בדך הנחיתה, חווית המשתמש בדף הנחיתה, ולא פחות חשוב, המסר בתוך הדף נחיתה וגם איכות של המודעה. בדקו את כל הפרמטרים ההלו כדי שתוכלו למקסם את התוצאות שלכם בחיפוש לרשת. זה הוא חלק בלתי נפרד מכל מה שקשור אל ניהול קמפיין ממומן בגוגל.

 

ניהול קמפיינים דיגיטליים ברשת המדיה

למעשה, כאשר תציגו את המודעות שלכם אצל השותפים לגוגל כמו למשל מאקו, וואלה, ו-וואינט תוכלו להנות מכמות גדולה של חשיפה, שלא תעלה לכם ביוקר. זו שיטה מאוד פופולרית לפרסום, כך כל מי שנכנס לאתר או בדף הנחיתה יוכל להיחשף אליכם.

זו דרך טובה מאוד ויעילה כדי להשאיר את הליד ״חם״ וכך ליצור שפה משותפת של המוצר והמותג שלכם. קמפיין זה מיועד למפרסמים שכמות הכניסה לאתר שלהם היא מעל 1,000 כניסות ייחודיות לאתר.

 

ניהול קמפיינים שופינג

אחרת מהאפשרויות שעומדות לפניכם היא אופציה לקמפיין מכירה של מוצרים דרך מערכת של גוגל שופינג. זו שיטה שהמוצרים שלכם, במידה ויש לכם, יופיעו בראש הרשימה וכאשר אנשים יחפשו אותם הם יוכלו להיכנס ישירות אל דף המוצר.

לכן, לעיצוב של האתר יש חשיבות מאוד גבוהה, ככל שהאתר יהיה מעוצב בצורה טובה יותר כך זה יתרום לאסטרטגיה השיווקית שלו. קמפיין זה בעיקר מיועד ליצור רכישה קלה ומהירה. לכן חשוב מאוד לשכור את שירותם של חברה מקצועית בכל מה שקשור אל בניית אתרים לעסקים.

 

לסיכום

ניהול קמפיינים מתאימים לכל סוגי העסקים, בין אם מדובר על עסקים גדולים או קטנים, אך עם זאת גם לא קמפיין מתאים לכל עסק. לכן, חשוב מאוד לשכור את שירותיהם של חברה מקצועית על מנת לקבל מושג איזה קמפיין הכי מתאים לעסק שלכם, מה בדיוק אתם רוצים להשיג בקמפיין וכך תוכלו להבין טוב יותר מה יעזור למנף אותו.

מחשב נייד

 

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »