מה ההבדל בין ניהול קמפיינים בפייסבוק לגוגל

אחת ההתלבטויות המוכרות ביותר שצצות בקרב כל בעל עסק שרוצה לפרסם קמפיין ברחבי האינטרנט נוגעת לבחירה בין שתי ענקיות הפרסום של הרשת: פייסבוק וגוגל. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שגם אתם מתלבטים בין השתיים. כדי לאפשר לכם לבחור את ניהול הקמפיין המתאים ביותר לעסק שלכם, בחרנו לציין במדריך הנוכחי את ההבדל בין ניהול קמפיינים בפייסבוק לבין ניהול קמפיינים בגוגל. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

כמה מילים על הפרסום בפייסבוק

הפרסום ברשת החברתית יאפשר לכם להגיע אל לא פחות מ-6 מיליון משתמשים שרשומים בארץ בלבד. אם נסתכל על הפייסבוק במבט מאקרו, נוכל לראות כי הפלטפורמה הפרסומית שלה מאפשרת להגיע אל 1.5 מיליארד משתמשים פעילים מהעולם. פייסבוק יכולה לדעת את הפרטים הבאים אודות כל משתמש:

  • גיל ממוצע (שעומד על סביבות ה25 ועד ה-35)
  • משך פעילות ממוצע באפליקציה מידי יום (נגלה לכם שזמן השהייה הממוצע עומד נכון לעכשיו על 20 דקות)

המידע הזה נחוץ לנו בגלל שבאמצעותו ניתן לגלות שמדובר על פלח שוק גדול למדי שכולל גילאים של קהל אקטיבי שמבצע רכישות. כך שניתן להגיע לאפשרות של טרגוט מדויק לקהל היעד בהתאם  לפרמטרים השונים, למשל:

  • תחומי העניין
  • מיקום דמוגרפי וכו'

 

מהן אפשרויות של ניהול קמפיינים בפייסבוק?

המידע שהופיע בפסקה לעיל אולי יכול להיראות לכם לא קשור לסקירת ההבדלים שאנחנו עורכים כאן בין פייסבוק לגוגל, אבל ההפך הוא הנכון. כדי לבדוק את ההבדל בין ניהול קמפיינים בפייסבוק  לבין ניהול קמפיינים בגוגל, צריך להיות מודעים לנתונים שצוינו לעיל מכיוון שיש להם קשר ישיר לאחת מאפשרויות הפרסום של פייסבוק. להלן כמה מהאפשרויות הבולטות ביותר:

 

בניית דף עסקי ממותג

מדובר בבנייה של עמוד עסקי שידרוש מכם להעלות תכנים ויאפשר לכם להגיע אל קהל היעד באמצעות שיתופים ופרסומים.

 

פרסום מודעות ממומנות בפייסבוק

מערכת הפרסום של המודעות הממומנות בפייסבוק דומה לזו של גוגל והיא אף נחשבת לגדולה ממנה יותר. הרשת הזו כוללת מגוון רחב של יתרונות והיא מסוגלת לבצע את ההליכים הבאים:

  • לנתח את הגולשים באופן יעיל
  • להתאים את קהל היעד

 

רגע, אבל מה עם גוגל?

גוגל מאפשרת 2 אפשרויות של פרסום:

  1. באמצעות קידום אורגני
  2. באמצעות קידום ממומן

מדובר בשתי אפשרויות שמאחוריהן עומדת תורה שלמה שמאפשרת לכם בסופו של דבר לקבל לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את השירות המסוים או המוצר שאתם מספקים כחלק מהקמפיין שלכם.

 

אז מה ההבדלים ביניהן?

שתי ענקיות הפרסום יאפשרו לכם להגיע בסופו של דבר אל קהל הלקוחות שלכם. האחת באמצעות היכרות מעמיקה עם כל גולש והשנייה, בדרך קרה יותר אך יעילה – באמצעות מילות מפתח. כל אחת מציעה לכם פלטפורמה שונה ונותר לכם לבחור מהי הפלטפורמה המתאימה לכם ביותר.

 

פייסבוק

אולי תאהבו גם את: