איך לחדש את הבית לקראת הקיץ?

הקיץ הוא עונה של התחדשות, של צמיחה אישית ומשפחתית.

האנרגיה של סוף שנת הלימודים ותחילת החופש הגדול, צריכה להיות מנוצלת לחידוש הבית.

חידוש הבית לקראת הקיץ יאפשר לכם ליהנות מחוויית מגורים שונה ומיוחדת לאורך כל השנה.

חידוש הבית לא חייב לכלול שיפוץ גדול ויקר.

ניתן בהחלט לשנות לחלוטין את האווירה בעזרת מספר פעולות ממוקדות, שניתן להשלים בזמן קצר.

 

החלפה או שדרוג של הריצוף

מומחי עיצוב פנים רבים נוהגים לומר, שכפי שהצוואר הוא האזור אשר מסגיר את גיל האדם, כך הרצפה מסגירה את גיל הבית. השינויים באופן הריצוף של בתים בישראל הושפעו מאופנות עולמיות ומקומיות. החלפה של הריצוף בבית, תיצור אפקט אדיר, שיגרום לכל מי שנכנס לביתכם לחשוב שביצעתם שיפוץ מקיף.

תוכלו להחליף את האריחים לאריחים מודרניים גדולים וחלקים יותר, או אפילו לרצף בפרקט את סלון הבית.

אם אין לכם את התקציב הדרוש על מנת להחליף לחלוטין את הריצוף, עדיין תוכלו לעשות שינוי ממשי ומורגש.

אם בביתכם מותקנת רצפת אריחים, תוכלו להזמין שירותי ווקס פוליש. הרצפה שלכם תוברק על ידי מכשיר ייעודי שיסיר ממנה גם את הלכלוך הזעיר ביותר, ואז תמרח עלייה שכבת ווקס מגן ומשמר.

אם בביתכם מותקנת קצפת פרקט, תוכלו לחדש אותה. חידוש פרקט בבית מתבצע במספר שלבים, כולל שיוף של לוחות העץ המותקנים, ומריחת שכבת לקה חדשה שתגן עליהם.

 

פריטים דקורטיביים

כדי לחדש את הבית לקראת עונת הקיץ, לא חייבים לשנות את המבנה עצמו. בעזרת מגע מדויק ובחירות נכונות, תוכלו לשנות מהיסוד את האווירה בביתכם, ולהתאים אותה להחלפת עונות השנה.

אפילו פעולה פשוטה כמו וויתור על השטיחים אחרי עונת החורף תוכל לייצר אפקט עיצובי עצום. הפריטים הדקורטיביים שכדאי לשקול לשלב כהכנה לעונת הקיץ, הם פריטים שיוסיפו צבעוניות ותחושה של חיוניות לחדרי הבית. תוכלו לבחור בפריטים מזכוכית שישקפו את האור החיצוני. תוכלו להחליף את ווילונות הבית בווילונות חצי שקופים ועדינים.

אפשרות נוספת היא החלפת פריטים קטנים כמו ידיות הבית, או הוספה של תמונות ועיטורים לקירות עצמם.

 

שינוי תאורה

אחד מהדברים בעלי ההשפעה המשמעותית ביותר על עיצוב הבית, הוא התאורה. חידוש הבית לקראת הקיץ חייב לשלב מחשבה מעמיקה על אופן התאורה המתאים לחילופי העונות.

תאורה אשר התאימה לעונת החורף, כוללת פעמים רבות צבעים חמים צהבהבים ואדמדמים, וכמות אור גדולה כדי להתחרות עם החשכה בחוץ. בקיץ, הצרכים שלכם מגופי התאורה בבית שונים לחלוטין.

על התאורה בבית להחמיא לשפע האור הטבעי המגיע אל תוך החדרים מהחלונות. האור המתאים ביותר לכך הוא אור בצבע לבן ונטרלי. תוכלו להוסיף גופי תאורה קטנים ודקורטיביים בחדרי הבית השונים. אפשרות נוספת ומעט יותר הרפתקנית, היא שילוב של זכוכית צבעונית בחלק מחלונות הבית.

 

ריצפת עץ

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »