לוגו מצויר: 2019 או פסה?

לוגו הוא הפנים של כל מותג. הוא אמור להעביר מסר חד וברור, להיות זכיר ולייצג את המותג שלו בכבוד.
כיום, ישנם המון מותגים שבוחרים בלוגו מצויר, וישנם מותגים שבוחרים בלוגו פשוט המורכב משם המותג וזהו. חשוב לדעת שהבחירה באופי הלוגו מושפעת מקהל היעד שאליו הוא מכוון, לכן חשוב להכיר כמה נקודות בבחירת אופי הלוגו שלכם.

מכשיר נייד  

קצת רקע על עיצוב לוגו

ההגדרה המילונית של לוגו (בעברית: סמליל) היא "אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים ולהיות מזוהה עימו בתודעת הציבור". (מתוך ויקיפדיה).
כבר מהמילון אנו למדים שעיצוב לוגו לא חייב להיות מקובע לסגנון אחד, העיקר שיעביר מסר וייחרט בזכרוננו כצרכנים.
מלאכת עיצוב הלוגו צריכה להתבצע לאחר היכרות מעמיקה עם המוצר או העסק שהוא אמור לייצג ועם התחום בו נמצא – אם נעצב לוגו למוצר או עסק מעולם הילדים, נחשוב על אמצעים גרפיים שיעזרו ללוגו לשדר שמחה, ילדותיות ודמיון, או – אם נעצב לוגו למוצר או עסק מתחום הפיננסים, נרצה להשתמש באמצעים גרפיים שישדרו רצינות, אמינות ויוקרה.

לוגו מצויר: על מה ולמה?

לוגו מצויר הוא דרך לפנות לקהל בינלאומי, בגלל שהוא לא דורש הבנת שפה מסוימת. קחו לדוגמה את הלוגו של חברת נייקי – כנראה שאתם לא יודעים איך אומרים "הלבשת ספורט" בגרמנית, פורטוגזית או יפנית. למרות זאת, אם תהיו בגרמניה, פורטוגל או יפן ותראו חנות שמעליה מתנוסס סמל הוי הכל-כך מוכר, תדעו שהיא מזמינה אתכם לקנות בגדים חדשים לאימון הבא שלכם.

בנוסף, לוגו מצויר עוזר למותג שלכם להיות זכיר יותר, בזכות האימרה הידועה – "תמונה שווה אלף מילים". אם תשאלו כל אדם מה הוא חושב על דגני הבוקר המסוכרים של חברת קלוגס, הוא כנראה לא יידע על מה אתם מדברים. אם תשאלו אותו על דגני הבוקר של הטיגריס הכתום, הדברים יהיו כבר יותר ברורים.

לוגו מצויר הוא אמצעי לעקוף את השפה ולייצר למותג קהל יעד רחב ומגוון.

עם זאת, לוגו מצויר זה לא לכולם

למרות היתרונות שמביא איתו לוגו מצויר, הבחירה בו לא מיועדת לכל מותג.
לוגו מצויר יכול להאפיל על שם המותג, כמו בעוגיות השוקולד-צ'יפס של חברת Merva – בישראל אין כמעט היכרות עם החברה המייצרת את העוגיות, והן קיבלו את השם "עוגיות 37", בשל אחוז הקקאו המתנוסס במרכז האריזה.לוגו המורכב משם החברה הוא זכיר לא פחות מלוגו מצויר – הוא פשוט, ושם במרכז את השם שהוא מייצג. עיצוב הלוגו יכול להיות מורכב מפונט מגניב שמעביר את מהות המותג והתחום אליו הוא עוסק.

מחפשים עיצוב לוגו איכותי לעסק שלכם?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנט Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר ב- עיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה ב-Interload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, חפשו Interload בגוגל וצרו קשר עוד היום כדי לקבל עיצוב לוגו שמותאם בדיוק בשבילכם ☺

אולי תאהבו גם את:

דפים וטושים
לימודי עיצוב גרפי ושיווק

מעוניינים ללמוד את אחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי? ובכן, באמצעות מכללת סולו תוכלו ללמוד לימודי עיצוב גרפי ושיווק ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, באופן מקוון.

קרא עוד »