כיצד למתג אירוע השקה?

מתכננים למתג אירוע כזה או אחר? מיתוג אירוע השקה עשוי להצריך ממכם לא מעט עבודה, אבל אין ספק שבסופו של דבר, זה יהיה שווה את זה. מה חשוב לדעת על מיתוגים של אירועים? כל המידע שצריך על אולמות אירועים, מיתוג אירוע ב-2020:

רגע לפני שסוגרים את רשימת המוזמנים, חושבים עם עצמנו: האם עשינו הכול בכדי למתג את אירוע ההשקה שכל כך חשוב לנו? מיתוג אירועי השקה יכול להיות פרויקט לא פשוט, ולכן תמיד יהיה מומלץ להסתייע באנשי המקצוע הנכונים, לשכור אטרקציות מתאימות, להוציא את מנות האוכל הכי מדויקות ועוד. יחד עם כל אלו, הכי חשוב לשים את הדגש על עיצוב אירועים ועיצוב אירועי ישקה בתורה מקצועית.

 

עיצוב אירועים מכל הסוגים: הדרך לעצב אירוע השקה

בשורה התחתונה, ככל שהאירוע שלכם יהיה יותר מהפנט, ככה יותר ידברו עליו ועליכם, ככה ייווצר יותר BUZZ חיובי. עבור חוויית אירוע ההשקעה האידיאלית, אתם תצטרכו לקחת שלל פרמטרים בחשבון, כולל בחירת אולמות אירועים במרכז בפורטל Save A Date שיתאימו בדיוק לרוח האירוע שלכם. ההמלצה שלנו? בחרו לכם אירוע יוקרתי במרכז עבור אירוע ההשקה שלכם, אך בהחלט ניתן להפיק אירועים יפהפיים גם בגני אירועים ואולמות מסוגים אחרים, שאינם בהכרח נחשבים יוקרתיים.

עבור עיצוב אירוע, ניתן להסתייע באנשי מקצוע שונים, כמו למשל חברות אשר מתעסקות עם עיצוב אירועי השקה ואירועים עסקיים. בין אם אתם מתכננים לקיים אירוע עסקי או אירוע מסוג אחר, אנחנו ממליצים ללכת על עיצוב אירועים שאכן תואם את רוח האירוע שלכם.

 

איך עיצוב האירוע יתאם לרוח האירוע?

בואו נגיד את זה ככה, אם אתם משיקים מוצר מעולם הספורט, יהיה כדאי לשכור את שירותיה של חברת עיצוב אירועים שכבר התנסתה באירועי השקה למוצרים ספורטיביים. אין ספק, ככל שתקלעו יותר למטרה של אירוע ההשקה שלכם, ככה היא תהיו מוצלחת יותר.

במקרים רבים, אנשים גם מעוניינים כבר להתחיל למכור מוצרים באירוע ההשקה, ככה שיהיה עליכם לקחת בחשבון גם את הנושא של מוצרי קד"מ. קידום מכירות זו אומנות בפני עצמה. ישנם מוצרי פרסום מסוגים שונים, בהם אתם תוכלו להיעזר בכדי לקדם ולהשיק את האירוע שלכם.

 

מוצרי קד"מ ופרסום באירועי השקה

גם אם זה נראה לכם מיותר, דעו לכם שאנשים מגיבים בהרבה חום וחיוב כלפי מתנות ומוצרי פרסום. הענקתם מתנה סמלית וממותגת לאורחי האירוע? מעבר לכך שחיממתם את ליבם, אתם מובילים לכך שהם ידברו עליכם אחר כך ויזכרו אתכם, בדרך כלל לחיוב ולטובה.

ולבסוף, אחד הדברים שאנחנו ממליצים לשים עליו את הדגש גם כן, הוא כל הנושא של בחירת אטרקציות לאירועים. גם זה אירוע השקה יחסית רשמי, אטרקציה לאירוע עשויה להחמיא מאוד לאירוע עצמו, לשעשע אנשים וליצור אחלה VIBES באירוע. ומה יותר טוב מאשר אנשים מבסוטים באירוע ההשקה שלכם?

אירוע רב משתתפים

אולי תאהבו גם את:

לוח מטרה
מיתוג עסקי 360

כשמדסקסים ענייני מיתוג עסקי בימינו, חייבים גם לדבר על דברים הרבה יותר רחבים ומשמעותיים מיצירת לוגו מותאם לחברה שלכם. כיום, מיתוג עסקי 360 חייב לכלול

קרא עוד »