טיפים לקידום אתרים בגוגל

הנראות של האתר שלכם בגוגל לא תלויה רק באיכות של האתר, היא גם תלויה בעוד אספקטים שחלקם לא קשורים בשום צורה לתוכן של האתר שלכם, ההבדל בין אתר שמגיע למקום הראשון בגוגל לבין אתר שלא מצליח להגיע לעמוד הראשון יכול להיות טמון במספר טיפים של קידום בגוגל.

למרות הכל – תוכן

בסופו של דבר כדי שהאתר שלכם ימשוך תנועת גולשים ערה התוכן שמופיע בו צריך להיות רלוונטי ואיכותי. להשקיע בתוכן איכותי זה קריטי, תקפידו להעלות תוכן מעניין, מקורי ושכתוב ברמה גבוהה יחסית. זה חשוב מכמה סיבות, הראשונה היא הגולשים שלכם, בסופו של דבר הם קוראים את התוכן, אם הוא יהיה משעמם או כתוב בצורה גרועה הם לא יחזרו לאתר.

הסיבה השנייה היא האלגוריתם של גוגל עצמו, הוא יודע לזהות תוכן מועתק ולא מקורי, אם הוא יקלוט שאתם נוהגים להעתיק תכנים אתם תספגו פגיעה קשה בדירוג של האתר שלכם. בנוסף, גוגל מעניקה דירוג גבוה יותר לאתרים שמעלים תוכן באופן תדיר, מי שיקפיד להעלות תוכן חדש בפרקי זמן קצרים יחסית יזכה לעלייה בדירוג של האתר שלו.

אתר הפופולרי בעולם

לינקים נכנסים

פה אנחנו כבר מגיעים לדברים הפחות ברורים מאליהם, גוגל כחלק מאלגוריתם הדירוג שלה בודקת מה כמות הלינקים שנכנסים לאתר, כלומר האם יש אתרים אחרים שמפנים את הגולשים שלהם באמצעות לינק לאתר שלכם.

באופן טבעי ודי מובן, יותר קישורים נכנסים מעידים על אתר יותר איכותי מכיוון שגורמים אחרים ברשת רואים באתר הזה כאתר שראוי להפנות אליו. נסו ליצור קשרים עם בעלי אתרים אחרים, בקשו מהם להפנות את הגולשים שלהם לאתר שלכם. בתמורה, אתם יכולים להעלות קישורים לאתרים שלהם ובכך ליצור מערכת יחסים שתועיל לשני הצדדים.

התאמת האתר שלכם לגוגל

גוגל מחפשת תבניות מסויימות שלפיהן היא מבצעת את דירוג האתרים שלה. בין היתר חשוב שהאתר שלכם יציג בפני המשתמשים את הדרכים ליצרת קשר עמכם, חשוב שהמידע שתספקו יהיה עדכני ונכון. אם גוגל תזהה שהמידע שהעליתם לאתר בנושא יצירת קשר הוא שקרי היא תוריד את הדירוג של האתר שלכם באופן משמעותי.

חשוב שכותרות העמודים יכללו את מילות המפתח שלכם, אתרים שעושים זאת נהנים מעלייה בדירוג כאשר אנשים מחפשים בגוגל את מילות המפתח האלה מה שמגדיל את הסיכוי שהם יראו את האתר שלכם בדף הראשון וייכנסו אליו.

ערכו מחקר על מילות המפתח

גוגל מציעה למשתמשיה כלי מחקר, RankBrain, באמצעותו אתם יכולים לבדוק את הפופלאריות של מילות חיפוש מסויימות, באופן זה תוכלו לבדוק מהן מילות המפתח הפופולאריות ולכוון את התוכן של האתר שלכם בהתאם.

חברות רבות עוסקות בנושא קידום האתרים בגוגל, לכן, אם אתם בוחרים לעשות זאת לבד חשוב שתקבלו את הידע הדרוש בנושא, בשקיעו בקריאת מספר מדריכים ואולי אפילו תקחו קורס בנושא.

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »