האם חשיפה לקרינה מייננת במינון נמוך יכולה להיות בריאה לנו

בעוד שרמות גבוהות של קרינה מייננת עשויות להוביל להתפתחות של בעיות שונות אצל אנשים, כולל סרטן מסוגים שונים, ישנה סברה כי קרינה ברמות נמוכות לא תוביל לתוצאות אלו. וכעת נשאלה השאלה: האם קרינה מייננת במינון נמוך יכולה להיות אפילו בריאה לנו? נסביר:

אם יש דבר אחד שכל הגורמים הרפואיים והגורמים הרפואיים-אלטרנטיביים מסכימים עליו, הרי הוא הנושא של קרינה מייננת. כולנו מסכימים על דבר אחד פשוט – קרינה מייננת ברמות גבוהות כל כך לא בריאה לאדם ולבעלי חיים, עד כדי התפתחות של מחלות כמו מחלת הסרטן. יחד עם זאת, עדיין קיימים מקצועות כמו טכנאות הרנטגן, שכוללים חשיפה מסוימת לקרינה. אמנם עם ציוד מגן, אבל החשיפה קיימת ומהווה סיכון מסוים. בואו נדבר על זה קצת יותר לעומק.

צריכים מידע לגבי רשלנות רפואית סרטן המעי הגס בעקבות חשיפה לקרינה מייננת? ובכן, קודם כל יהיה צריך להוכיח כי אכן המחלה התפתחה בעקבות חשיפה לקרינה.

 

האם קרינה מייננת יכולה להיות בריאה במובן מסוים?

במובן מסוים, השיקול של קרינה מייננת במינון נמוך, הוא שיקול שכמעט כל טכנאי רנטגן צריך לקחת בחשבון. נכון, טכנאי רנטגן אכן עובדים עם ציוד מגן נגד קרינה מייננת, אבל אין ספק שכדאי לקחת בחשבון את העובדה שבכל זאת המקצוע הזה מחייב עבודה בסביבה מוקרנת באופן כמעט תמידי.

במשך השנים וברחבי העולם, התבצעו לא מעט מחקרים בנושאים אלו של קרינה מייננת. בשורה התחתונה, היא כנראה לעולם לא יכולה להיות באמת "בריאה" לאדם. בשנת 2016 התפרסם מחקר תצפיתי אשר נערך זמן-מה, וכלל תצפית על יותר מ-100,000 רופאים (קרדיולוגים ופסיכיאטרים).

 

תוצאות המחקר שבוצע ב-2016

תוצאות המחקר הראו שרופאים אשר עבדו עם ציוד מגן, לא רק שלא חלו בסרטן, אלא אפילו התגלו בתור בעלי סיכון נמוך לחלות במחלות כמו סרטן בחייהם. נכון, הנתון הזה לא מצביע על כך שקרינה מייננת במינון נמוך יכולה להיות בריאה לנו.

אבל הנתון הזה כן מעיד על כך שציוד מגן אצל אנשי מקצוע עשוי להיות בדיוק מה שמבדיל בין אדם בריא לאדם אשר מפתח סרטן, חלילה. יחד עם הכול, חשוב מאוד לזכור שקיימים פרמטרים רבים וגורמים נוספים אשר יכולים להוביל את האדם לפתח את מחלת הסרטן.

 

קודם כל טיפול רפואי ורק אח"כ עו"ד

מאחר שאנשים מפתחים מחלות בעקבות אי-אלו סיבות מגוונות ושונות, תמיד יהיה חשוב לקבל את הסיוע הרפואי הרבה לפני הסיוע של עורך דין. אם חס וחלילה אדם מפתח את מחלת הסרטן, הוא צריך לטפל בעצמו הרבה לפני שהוא מברר מה הסיבה המרכזית לכך שהוא פיתח את המחלה.

בכל מקרה, חשוב לזכור כי גם במקרים אלו של התפתחות מחלת הסרטן, עורכי דין יהיו אנשי המקצוע שתצטרכו להסתייע בהם במקביל לסיוע הרפואי שתקבלו.

 

רופאים מומחים

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »