4 פרמטרים שמשפיעים על קידום האתר ב2019

רגע לפני שאנחנו נכנסים בכל האנרגיה החיובית לשנת 2020, בואו נדבר על קידום אתרים ב-2019. בשנת 2019 חשוב לשים לב לדברים מעט שונים, מאשר הדברים עליהם שמנו את הדגש בשנים קודמות. אז מה השתנה בשנה האחרונה בעולם קידום אתרים ושיווק בגוגל?

מה ברצונכם לקדם בגוגל? האם חנות בגדים אינטרנטית? אולי בכלל את דף העסק של בית הדפוס שלכם? בימים כה תחרותיים, חשוב לברר איזה תחום יש לקדם עוד לפני שמתחילים כל תהליך שיווק כזה או אחר. כל תחום מצריך שיטות קידום שונות, ויש תמיד להקפיד לפנות אל קהל היעד הרלוונטי. חברה לקידום אתרים הנחשבת איכותית ומומלצת, תדע לנתח את התחום שלכם ולהסיק את המסקנות הנכונות.

קידום נכון

איך מקדמים אתרים ב-2019?

לאחר בדיקות מתחרים ומחקר התחום אותו אתם דורשים לשווק, חברת קידום מומלצת תחליט באם הקידום המומלץ עבורכם הינו אורגני או ממומן.  בצמוד לפרסום בפלטפורמות הנכונות לעסק שלכם, יש תמיד לשים את הדגש על גיוס לקוחות חדשים, איסוף לידים ועוד.

אחד הפרמטרים החשובים שגם משפיעים על קידום אתרים ב-2019, הוא הנושא של תוכן ויזואלי. כיום, אנחנו כבר כולנו רגילים למעמסה רבה של תכנים פרסומיים ברשת, ודבר זה מחייב אתכם לפרסם תכנים ממגנטים, קולעים ובדרך כלל קצרים.

מה גוגל בודקים בכדי לדרג אותנו?

היות ואחד הפרמטרים שגוגל בודק (בכדי לדעת כיצד לדרג אתכם) הוא זמן השהות הממוצע באתרכם (כמה זמן אנשים נשארים באתרכם עד שנוטשים), חשוב לדעת כיצד לגרום לגולש להישאר זמן ממושך באתר האינטרנט. מה זה אומר? ובכן, ז"א שבדרך כלל, תוכן ויזואלי נוטה לגרום לאנשים להישאר זמן רב יותר באתר. מדוע? מכיוון ותוכן ויזואלי אינו מצריך מאמץ רב מהגולש כמו למשל מאמץ הכרוך בקריאת טקסטים ותכנים.

פרמטר נוסף עליו יש לשים דגש בכדי לקדם בגוגל ב-2019, הוא הנושא של הימנעות מעונשים. נשמע מוזר? לא ממש, מפני שגוגל גם נוטים להעניש אתרי אינטרנט שונים בעקבות שלל סיבות. לרוב, לא תקבלו אף אזהרה, אלא פשוט תהיו עדים לכך שלפתע דף האינטרנט שלכם ירד בדירוגים בתוצאות החיפוש (בביטויים שונים).

על מה גוגל מענישים?

כשאתם מפרסמים בגוגל, חשוב לזכור מספר דברים חשובים. בין אם אתם בוחרים בפרסום ממומן או בקידום אורגני כרגע, פרסום בגוגל מחייב אתכם להפיק תכנים מקוריים. לא תפיקו תכנים מקוריים כי העתקתם אותם מאתר אחר? אולי שכתבתם תכנים לא בהצלחה (באופן שתוכנות COPYSPACE מזהות כי מדובר בגניבה ספרותית)? גוגל עשויים להעניש אתכם בדירוגים בתוצאות החיפוש.

בשורה התחתונה, חברות קידום אתרים יוכלו לכוון אתכם באופן המועיל והיעיל ביותר. כיום, כמעט כל בית עסק צריך לקדם או לפרסם בגוגל, ותמיד מומלץ לבדוק מה המתחרים שלכם עושים (שיווקית). לכן, הפרמטר החשוב ביותר עליו יש לשים דגש, הוא הנושא של בדיקת מתחרים נכונה.

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »