המדריך המלא לגיבוי בענן למוסדות ועסקים

בכל פינה אתם שומעים את הקולגות שלכם מדברים על גיבוי ענן? זה נשמע לכם כמו דיון על מטאורולוגיה אבל כבר התחלתם להבין שלמעשה מדובר על הטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש? אם כך, הגיע הזמן להבין: אתם לא יכולים להישאר מאחור ובהחלט יכול להיות שגם אתם צריכים להתחיל לחשוב ברצינות על גיבוי שכזה לעסק.

למה כדאי שכל המידע העסקי שלכם יהיה בענן?

בין אם אתם מנהלים עסק כמו חברת סטארט-אפ ובין אם יש לכם מרפאה עם הרבה מאוד מטופלים, זה ברור שיש כמויות גדולות של מידע שאתם צריכים לנהל. המידע יכול להיות רגיש ולכלול פרטים מאוד אישיים ואינטימיים על כל מטופל או לקוח, אך הוא יכול לכלול גם מידע כמו טלפונים או רשימת כתובות. כולנו מנהלים היום את העסקים שלנו בעזרת המחשבים וכל שאר הכלים הטכנולוגיים, מה שאומר שדף נייר שעליו הכול כתוב זה כבר פאסה. עם זאת, ולמרות האמונה העיוורת שהטכנולוגיה יכולה לעשות עבורנו הכול, זה הרי ברור שאולי מחר בבוקר המחשב שלכם במשרד פשוט לא יעבוד יותר. זו בדיוק הסיבה שבגללה גיבוי ענן לעסקים זה משהו שצריך לעניין גם אתכם, שכן הענן מהווה את הפתרון הטוב ביותר לכל המידע שברשותכם.

מכשיר מתקדם

איך לעשות את זה בפועל?

הענן הוא למעשה מקום וירטואלי שאליו כל המידע שלכם מופנה והוא יוצר, למעשה, גיבוי לכל החומר שתרצו. זה לא משנה אם אתם רוצים לשמור תמונות, קבצים או כל דבר אחר, שכן הכול יכול להיות מאוחסן בענן. אתם מתחילים להבין את הרעיון אבל זה עדיין נשמע לכם ציורי מידי? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לעשות את זה לבד. כלומר, יש היום חברות שיכולות לתת לכם שירות מקצועי בתחום הזה, ממש כפי שתוכלו לפנות לקבלת שירותי חוקר פרטי או כל שירות מקצועי אחר. לכן, במקום להשקיע ימים ולילות במצגות, מאמרים או סרטוני וידאו שינסו להסביר לכם מה זה גיבוי ענן, למה שלא תפנו אל המומחים?

האם מדובר על שירות שעולה לכם כסף?

בתור בעלי עסקים אתם בוודאי יודעים לומר שכל צעד שאתם עושים עולה כסף. זה נכון בין אם אתם רוצים לקנות מכוניות חדשות לעובדים, לקנות מחשבים חדשים לעסק או, אפילו, ליהנות משירות כמו גיבוי ענן לעסק. לכן טבעי שתרצו לדעת מראש לאיזו הוצאה כלכלית אתם עומדים להיכנס, כי אומנם זה טוב ויפה לשלם על טכנולוגיה, אך מצד שני, צריך גם לשים לזה גבול. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל מספר חברות שעוסקות בתחום הזה ולראות: מה המחיר הממוצע? האם משלמים על השירות הזה פעם אחת וזו? או שאולי, כיוון שמדובר על שירות של אחסון, מדובר למעשה על תשלום חודשי קבוע?

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »