האם מומלץ לפרסם בתשלום באינסטגרם?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים פניות רבות מצד בעלי עסקים שונים שעוקבים אחרי המדריכים שלנו באופן קבוע. מרביתם ביקשו מאתנו לברר פרטים באופן מעמיק אודות הפרסום באינסטגרם. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב סדרת מדריכים שעוסקת בנושא. מדריך זה הוא ה – 2 בסדרה זו והפעם, יצאנו לבדוק האם זה מומלץ לפרסם בתשלום באינסטגרם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנה בעניין זה

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. הפעם, פנינו אל חכמת ההמונים כדי שנוכל להציג בפניכם את התשובה המדויקת ביותר. הרי מי יכול לדעת את התשובה אם לא אלו שביצעו כבר קמפיינים פרסומיים שכללו פרסומים בתשלום באינסטגרם?.

נציין בפניכם כי הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו לקבל מידע מטעם מי שעונים על הקריטריון החשוב הזה. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 בעלי עסקים שונים שגרמו לנו להבין שהתשובה לשאלה זו היא חד משמעית. קראו את השורות הבאות ותגלו מהי התשובה.

 

האם מומלץ לפרסם בתשלום באינסטגרם? התשובה של ירון, בעל עסק לצעצועים טבעיים

התשובה של ירון לא נבחרה באופן אקראי. בחרנו בו בגלל שהוא כתב תשובה מעמיקה ביותר שסיכמה את מרבית התשובות כולן. לדבריו, משתלם מאוד לבצע הליך של פרסום ממומן באינסטגרם. הוא הוסיף שההכנסות של העסק שלו עלו באופן משמעותי לאחר שהגיע אל חברת CXM שאפשרה לו ליהנות לא רק מעלייה משמעותית במכירות, אלא גם מחוויית ניהול יוצאת דופן.

 

בחירה בחברת פרסום – אינו עניין של מה בכך

ראוי לציין כי ירון אמר שלא הגיע במקרה אל חברת CMX. הוא אמר שיש לו כמה חברים שיש להם עסקים קטנים וגדולים שהמליצו על החברה הזו. לדבריו, בחירה בחברת פרסום אינה עניין של מה בכך. יש צורך לערוך בירור מקיף תחילה שיאפשר לכם לדעת כי בחרתם נכון. הרי אתם רוצים לדעת שהפרסום שלכם באינסטגרם יהיה על הצד הטוב ביותר ויניב תוצאות.

 

איך תבחרו בחברת פרסום מומלצת?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת (כך ירון המליץ). לדבריו, אפשר לעשות שימוש בפלטפורמות שונות כדי לקבל חוות דעת אמינות על חברות פרסום שיודעות דבר או שניים על האינסטגרם. הנה כמה דרכים נפוצות שיאפשרו לכם להגיע אל חוות דעת כאלו:

  • קבוצות פייסבוק
  • לשונית גוגל ביקורות
  • פורומים שעוסקים בפרסום

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שזה אכן מומלץ לבצע פרסום בתשלום באינסטגרם. שכן, מדובר בפלטפורמה שמאפשרת להגיע לפרסום באופן הטוב ביותר. עכשיו, כשאתם יודעים את כל העובדות החשובות בנושא, נותר לכם רק לבחור את החברה שתלווה אתכם בהליך הפרסום ולהתחיל בקמפיין שכזה שיניב לכם לא מעט. שיהיה בהצלחה!

אינסטגרם

אולי תאהבו גם את:

פלוס
קניית עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם היא הזדמנות בעבור בעלי עסקים כמו גם אנשים פרטיים להגדיל את החשיפה וכתוצאה מכך לקבל פרופיל בעל נוכחות משמעותית. קניית עוקבים באינסטגרם

קרא עוד »