אילו גופים בשוק מלווים כסף?

בעוד שלפעמים אנשים ממהרים לפנות אל גורמים מהשוק האפור בכדי ללוות סכומי כספים, כדאי לזכור כי קיימים בשוק גופים שונים המלווים כספים בתנאים שונים. אז אילו גופים בשוק מלווים משכנתאות, כסף והלוואות שונות.

כשאנו תרים אחר תנאי משכנתא נוחים ומעוניינים ללוות כסף, כדאי תמיד לבדוק אילו גופים מלווים כסף בשוק, מה הם התנאים שאנחנו מקבלים ואם אפשר, אז גם מומלץ לפנות אל יועץ משכנתאות. יועצי משכנתא או חברות לייעוץ משכנתאות תמיד ידעו לכוון אתכם באופן המדויק ביותר, מפני שמדובר באנשי מקצועות פיננסיים שונים. לרוב, שירות יועצי משכנתאות ניתן על ידי חברות ייעוץ משכנתא, אך כמובן שגם ניתן לקבל ייעוץ משכנתא מגורמים פרטיים, אנשי עסקים שונים, אנשי ממון וניסיון וכדומה.

כסף לבית

מי מלווה כסף למשכנתא?

באשר לשאלה אילו גופים מלווים משכנתאות וכספים, כדאי לזכור כי ניתן לפנות אל חברות ביטוח בכדי לקבל הלוואות, אך לא רק. במרבית המקרים, כאשר לוקחים הלוואות חוץ בנקאיות, מומלץ ביותר להיעזר בעורכי דין המספקים ייעוץ וליווי הלוואות משכנתא, הלוואות גישור ועוד.

בין אם לוקחים הלוואה חוץ בנקאית מחברת ביטוח או מחברה פרטית, תמיד כדאי לבדוק לגבי עו"ד משכנתאות, שילווה אתכם באחת העסקאות הכי חשובות בחייכם. אנשים רבים פונים אל בנקים בכדי לקבל הלוואות, ואין ספק כי בנק למשכנתאות הוא אופציה מצוינת עבור לקיחת משכנתא. יחד עם זאת, כדאי לשבת לייעוץ נטרלי עם חברת יועצי משכנתא.

בנק למשכנתאות

כאשר לוקחים הלוואה מבנק משכנתאות, צריך לזכור שהבנק בדרך כלל ינתב את תנאי המשכנתא לטובתו. מעבר לבנקים של משכנתאות, ניתן גם לפנות אל משרד השיכון בכדי לקבל הלוואות, אך יש לעמוד כמובן בתנאים וקריטריונים המוגדרים מראש.

אנשים הזכאים להלוואה ממשרד השיכון, הינם רווקים ורווקות מעל גיל 35, עולים חדשים בארץ, זוגות צעירים ולפעמים גם זוגות מאורסים. כאשר פונים אל משרד השיכון בכדי לקבל הלוואה לכל מטרה, נמדדת זכאותכם לפי אחוזים. בדרך כלל אחוזי הזכאות יושפעו מגורמים שונים, כמו האזור בו אתם מתכננים להתגורר (המדינה מעודדת התיישבות בדרום הארץ), אורך השירות הצבאי שלכם, נתונים אישיים (גיל, סטטוס, גובה שכר ועוד) וכדומה.

אילו עוד גורמים מלווים משכנתאות?

הבנקים הגדולים בארץ המספקים הלוואות משכנתא, הינם בנק לאומי, דיסקונט, בנק משכן בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי למשכנתאות ובנק אדנים. במידה וברצונכם לפנות אל בנקים מסחריים; מרכנתיל ואיגוד מספקים הלוואות עבור משכנתא. זכרו תמיד לבדוק ב-7 עיניים את הגורמים המלווים לכם כספים.

לעיתים אנחנו כל כך נמהרים להשיג את סכומי הכסף שאנחנו צריכים, עד שאנחנו שוכחים לבדוק מי מושיט לנו יד. אם בחרתם ללוות כסף מגורם פרטי או חברה פרטית, בדקו באלף עיניים מי הוא אותו גורם. לא פעם, חייהם של אנשים נהרסים בעקבות הלוואות מהשוק האפור או מגורמים עברייניים.

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »