בדיקת הר הביטוח אונליין – האם כל אחד יכול?

אם נשאל אתכם עכשיו אילו סוגי ביטוח קיימים עבורכם – האם תדעו לענות לנו? אם נשאל אתכם כמה אתם משלמים עבור פוליסות הביטוח השונות שקיימות עבורכם – האם על השאלה הזו כן תדעו לענות לנו? ויותר מהכל, אם נגיד לכם שיש סיכוי שאתם משלמים על פוליסות ביטוח כפולות, תדעו לאמת או להפריך את הטענה הזו? כל השאלות האלו יכולות למצוא פתרון באמצעות בדיקת הר הביטוח אונליין, אותה כל אחד ואחת מכם יכולים לעשות בצורה פשוטה ומהירה.

אז איך זה קורה ומה בדיוק הבדיקה הזו נותנת לכם? בואו נבדוק ביחד.

 

הר הביטוח – מה זה בכלל?

הר הביטוח הוא מיזם שנועד לאפשר לכם להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לעולם הביטוחי הפרטי שלכם. ומה זה בעצם אומר? ובכן, כל אחד ואחת מאיתנו מחזיקים בפוליסות ביטוח שונות שמכסות מקרים בלתי צפויים כאלו ואחרים. למשל, ביטוח רכב המכסה מפגעים כמו תאונות, פגיעה ברכב ועוד או ביטוח בריאות המכסה הוצאות בגין טיפולים, אשפוזים, רכישת תרופות וכו'. היות ולא תמיד אנחנו בטוחים באילו סוגי ביטוח אנחנו מחזיקים – בדיקת הר הביטוח אונליין מאפשרת לכם למצוא את כל אלו.

 

בדיקת הר הביטוח אונליין – איך זה קורה בפועל?

אתר האינטרנט של הר הביטוח הוא פשוט, נוח ונגיש לכולם. באמצעות הזנה של כמה פרטים אישיים תוכל המערכת להריץ בדיקה מהירה שתציג בפניכם את התוצאות הרלוונטיות בנוגע לפוליסות הביטוח הקיימות עבורכם. מה תמצאו שם בדרך כלל? ובכן, מידע כמו פוליסת הביטוח בצירוף שמה של חברת הביטוח לה אתם משלמים עבור הפוליסה, מחיר הפוליסה ועוד הם רק חלק מהפרטים שתוכלו למצוא באמצעות הבדיקה.

 

איך בדיוק זה עוזר לי?

בדיקת הר הביטוח אונליין מאפשרת לכם לדעת מה המצב הביטוחי שלכם, ולנקוט בפעולות מסויימות על מנת לשפר, לבטל או להוסיף פוליסות ביטוח בהתאם לסטטוס הנוכחי. לדוגמה, ייתכן מאוד שקיים עבורכם ביטוח רכב כפול אצל שתי חברות ביטוח שונות, פשוט כי לא שמתם לב שכבר יש לכם ביטוח רכב. באמצעות בדיקת הר הביטוח אונליין תוכלו להבחין בהבדלים שבין הפוליסות, ולבטל את הפוליסה הפחות מקיפה והפחות משתלמת. בנוסף, תוכלו לגלות האם, למשל, חסר לכם ביטוח דירה – ובהתאם תוכלו ליצור קשר עם חברות הביטוח השונות כדי לרכוש אחד כזה.

 

יש עוד דברים שכדאי לדעת על הר הביטוח?

בהחלט כן. מעבר לבדיקת הר הביטוח אונליין, אתר האינטרנט של הר הביטוח מציע מחשבוני ביטוח שיאפשרו לכם להשוות בין הפוליסות השונות בהזנת פרטים פשוטה ומהירה, לבצע בדיקת הר הביטוח עבור קרוב משפחה שנפטר על מנת למנוע מהכספים שהוא משלם להמשיך ולזרום אל חברות הביטוח לאחר מותו ועוד. היכנסו לאתר הר הביטוח ובצעו בדיקה מהירה ויעילה עוד היום.

 

קבלת כסף

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »