איך לקצר לינקים

אתרים רבים מספקים למשתמש אפשרות לקצר לינקים ארוכים ומסורבלים. נוסף על השיפור האסתטי אתרים אלו מספקים למשתמש מידע הנוגע לשימוש בלינק, מידע הכולל את כמות הלחיצות על הקישור, סוג המכשיר ממנו בוצעה הלחיצה על הקישור, המדינה ממנה גלשו המשתמשים שלחצו על הקישור ועוד. במאמר זה נסביר איך לקצר לינקים.

כתובת מקוצרת

איך לקצר לינקים

חברות ומשתמשים רבים עושים שימוש תדיר בשירותי קיצור לינק. רוב האתרים מספקים חבילה בסיסית דומה, כאשר ההבדלים העיקריים בינהם באים לידי ביטוי באפשרויות המסופקות בתשלום.

ברוב האתרים שמציעים את השירות הזה נצטרך להיכנס לדף הראשי של השירות, בדף זה נמצא תיבה בה נצטרך להדביק את הלינק המקורי אותו נרצה לקצר. לאחר מכן, חלק מהאתרים יאפשרו לנו להתאים את הלינק אותו נרצה ליצור באופן אישי.

בשלב הסופי ולאחר שנבקש מהאתר ליצור את הלינק המקוצר, נקבל לינק קצר ואלגנטי, בחלק מהאתרים נקבל מידע נוסף על הלינק שנוצר כמו כותרת הדף אליה הוא מפנה.

כדאי לבחור באתר קיצור לינק שמאפשר לכם להתאים אישית את הכתובת אליה אתם מפנים שכן מספר מחקרים הראו כי לינקים מותאמים אישית משפרים את הסיכוי ללחיצה עליהם בקרב המשתמשים ברשת ואף הצביעו על עלייה של 34 אחוזים בכמות המשתמשים שבחרו ללחוץ על הקישור. כמו כן, קל יותר לעקוב אחרי לינקים מותאמים אישית מכיוון שאתם תוכלו לספק לכל לינק שם אינדיקטיבי שיבהיר לכם את מטרתו.

רוב האתרים מאפשרים למשתמש לשנות את הקישור ואף למחוק אותו לאחר סיום השימוש בו.

הרשמה לשירותי קיצור לינק

רוב השירותים לקיצור לינק מתנים את מתן המידע על אודות נתוני השימוש בלינק בהרשמה של המשתמש לאתר. לרוב ניתן להירשם ממספר פלטפורומות כפייסבוק, גוגל כאשר חלק מהשירותים מאפשרים להירשם אליהם באמצעות כתובת דוא"ל וסיסמא בלבד.הרשמה לשירותים אלו תספק למשתמשים את המידע הבא:

רישום מסודר של הלינקים אותם יצרתם – לרוב האתרים ישמרו את הלינקים שיצרתם בטבלה מסודרת. בכך המשתמשים יוכלו לנהל ולעקוב אחרי הלינקים שיצרו בקלות וביעילות

כמות המשתמשים – השירותי ספק מידע על כמות הגולשים שלחצו על הלינק הספציפי שפרסמתם.

מדינות מקור – השירות יראה מאיזה מדינה גלשו המשתמשים שלחצו על הלינק שנוצר.

סוג המכשיר ממנו בוצעה הגלישה – האתר יספק נתונים לגבי סוג המכשירים שמהם בוצעה כניסה ללינק. מידע זה יראה מה מספר הגלישות שבוצעו ממחשבים, מטלפונים ניידים ומטאבלטים. לעיתים אתרים אלה מראים מה הדגם הספציפי ממנו בוצעה הגלישה, למשל סמסונג גלאקסי S10.

ישנם אתרים רבים המספקים שירותי קיצור לינקים, ברובם אופן התפעול דומה יחסית וגם המידע אותו הם מספקים דומה. על כן, חשוב לבחון כמה אתרים, לראות מה המידע שהם מספקים למשתמש ולבחור את האתר שנראה לכם היעיל הפשוט והאמין ביותר לשימוש.

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »