שילוט שמשונית לעסקים: למה זה פתרון כל כך נפוץ?

כשמדובר בשיווק לעסקים, אין ספק כי כל בעל עסק מחפש את הדרך היעילה, הנראית לעין והחסכונית ביותר כדי להעביר את המסר לקהל היעד. בין אם מדובר על חנות חדשה, מבצע עונתי, אתר בנייה או השקת מוצר, הצורך במסר חזותי חד ובולט הפך לדבר החשוב ביותר בעולם שכל אחד מנסה לתפוס לצרכן את תשומת הלב. כאן בדיוק, נכנס לתמונה אחד הפתרונות הוותיקים אך האפקטיביים ביותר – שילוט באמצעות שמשונית.

שלטים תמיד היו חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק, אך ההתפתחות הטכנולוגית בדפוס הפכה את התחום כולו למדויק יותר, עמיד יותר ובעיקר – נגיש יותר גם לעסקים קטנים ובינוניים. מגוון החומרים והאפשרויות בדפוס המודרני מציג יתרונות רבים, אך דווקא השמשונית מצליחה לשמור על פופולריות יוצאת דופן, בעיקר בזכות השילוב בין עמידות, עלות, גמישות וחשיפה מרבית.

 

מהי שמשונית ולמה היא כל כך מבוקשת?

שמשונית היא חומר פלסטי חזק, לרוב מסוג PVC, שעליו ניתן להדפיס כמעט כל עיצוב – מלוגואים, דרך טקסטים ועד תמונות צבעוניות באיכות גבוהה. מדובר בבד עבה, עמיד בפני פגעי מזג האוויר, שניתן לתלות בקלות כמעט בכל מקום: על גדרות, קירות, חזיתות מבנים, גשרים, מתקנים זמניים ועוד. מאחר שמדובר בחומר שאינו יקר להפקה, ניתן לייצר אותו גם בכמויות גדולות או למטרות חד-פעמיות מבלי להכביד על תקציב הפרסום של העסק.

היתרון הגדול של השמשונית הוא ביכולת שלה "לשדרג נראות" במהירות ובעלות נמוכה יחסית. בשונה משלטים קבועים המצריכים התקנה מורכבת, כאן מדובר בפתרון קל ופשוט שגם עובד. לכן היא הפכה לכלי נפוץ בקרב קבלנים, יזמים, בעלי חנויות ואירועים. היא גם מאפשרת עיצוב גמיש מאוד, התאמה למידות שונות ואפילו הדפסה בפורמט רחב במיוחד – תכונות שהופכות אותה למוצר מבוקש בלא מעט סקטורים.

מהי שמשונית ולמה היא כל כך מבוקשת

 

השפעת השלט הנכון על העסק

שלט טוב – כזה שתופס את העין, מעביר מסר ברור ומצליח להישאר בזיכרון – יכול לשנות את כללי המשחק עבור עסק. במיוחד כשמדובר בעסקים הפועלים בזירה המקומית, היכולת למשוך את תשומת הלב של עוברי אורח היא קריטית. פרסום חיצוני מבוסס שלטים לא נועד רק "להודיע על נוכחות", אלא נבנה כחלק מתפיסת מיתוג כוללת שמייצרת אמון, הבנה ומודעות.

בעשרות שנות ניסיון, גילו מומחי הדפוס שהפתרונות היעילים ביותר הם אלו שמשלבים אסתטיקה עם פונקציונליות. ולכן, גם בעידן שבו עולם הפרסום עובר לאונליין, השלטים הפיזיים ממשיכים להוכיח את עצמם בכל קנה מידה.

ישנם מקרים רבים שבהם לקוחות מזמינים שמשונית לצרכים ייחודיים – החל מסגירת חזיתות בנייה ועד הכרזה על מבצע עונתי. ברוב המקרים, בזכות שילוב נכון בין עיצוב מוקפד לבין הדפסה איכותית, ניתן להבטיח תוצאה מרשימה, עמידה ונוכחת בשטח.

 

יתרונות השמשונית לעסקים

יתרון הסבר
עלות נמוכה אחד הפתרונות השיווקיים המשתלמים ביותר ביחס לגודל השלט
עמידות גבוהה עמידה בכל תנאי מזג אוויר – גשם, שמש, אבק ורוחות
הדפסה איכותית תוצאה חדה, צבעונית וברורה, שמתאימה גם להדפסות ענק
גמישות בעיצוב אפשרות לבחור כל גודל, צבע, עיצוב וטקסט
התקנה פשוטה לא דורשת מערכות קיבוע מורכבות – ניתן לקבע בקלות עם חורים וקשירות

עבור עסקים רבים מדובר בהשקעה שיווקית שמחזירה את עצמה במהירות. את ההדפסות אפשר להזמין בקצב מהיר, ולקבל תוך ימים ספורים מוצר מוגמר שמוכן לתלייה – תכונה משמעותית כשמדובר בפרויקטים קצרים או מיידיים.

 

אז איך בוחרים את המקום הנכון להדפסת שמשוניות?

כמו בכל תחום, גם כאן ההבדל בין שלט מרשים לאחד מאכזב טמון בפרטים הקטנים – איכות ההדפסה, סוג החומר, הדיוק בצבעים והיכולת להתאים את השלט לצרכי הלקוח. לכן מומלץ לעבוד עם בית דפוס בעל ניסיון רב בתחום הדפסות בפורמט רחב, שיודע ללוות את הלקוח משלב הרעיון, דרך העיצוב ועד ההתקנה בפועל.

גורם נוסף שמשפיע על הצלחת השלט הוא איכות הצוות המקצועי – גרפיקאים, מפיקים, אנשי קדם דפוס והדפסה – כולם יחד יוצרים תוצאה איכותית שנותנת מענה אמיתי לצרכים השיווקיים של העסק.

חברות רבות בישראל כבר בחרו בשיטה זו שוב ושוב – החל ממותגים בינלאומיים, דרך רשתות קמעונאיות ועד מוסדות ממשלתיים. גם עסקים קטנים ובינוניים נהנים מהיתרון המשמעותי של פרסום בולט ונוכח, מבלי לקרוע את התקציב.

ישראגרף בית דפוס
רחוב הבנאי 32, חולון
שירות לקוחות: 077-2303330
פקס: 03-69-68-881

אז איך בוחרים את המקום הנכון להדפסת שמשוניות

אולי תאהבו גם את:

ספרים_ כך רותמים את הטכנולוגיה לניהול יעיל ואפקטיבי של המספרה
ספרים כך רותמים את הטכנולוגיה לניהול יעיל ואפקטיבי של המספרה.

בעולם הדינמי של היום, טכנולוגיה היא לא רק כלי עזר – היא הבסיס להצלחה כמעט בכל תחום, ובמיוחד בענף היופי. ניהול מספרה בצורה מסודרת ויעילה הוא אתגר מתמשך, אך עם הכלים הדיגיטליים הנכונים ניתן לשפר את השירות, להגדיל את הרווחים וליצור חוויית לקוח מצוינת.   מערכת ניהול לקוחות – הלב הפועם של המספרה היכרות עם הלקוחות, היסטוריית הטיפולים והעדפותיהם היא המפתח לשירות אישי ומקצועי. מערכות ניהול לקוחות (CRM) מאפשרות לך לאחסן ולנתח מידע, לשלוח תזכורות על תורים, ואפילו להציע מבצעים מותאמים אישית. כך ניתן לשמר לקוחות קיימים ולמשוך חדשים בקלות. קביעת תורים

קרא עוד »