שילוב אוטומציות בתוכנת CRM מותאמת אישית: איך לעשות את זה נכון

השימוש בתוכנת CRM הינו חיוני עבור כל עסק. עובדה זו כנראה מוכרת לכם, אבל לא בטוח שאתם יודעים איך לבצע שילוב אוטומציות, כדי להעצים את היעילות של העסק ולהוביל לכך שתהליכים מסוימים יתבצעו באופן אוטומטי. הישארו כאן ותגלו מהם הצעדים שיובילו לשינוי הדרוש? ולמה עליכם לקחת חלק פעיל בהליך?

 

הצעד הראשון: תבדקו את צרכי העסק

השילוב של אוטומציות בתוכנת CRM מחייב בירור אודות הצרכים הספציפיים של העסק שלכם. הרי זה ידוע שלכל עסק יש צרכים שונים. לכן, נמליץ לבדוק תחילה מהם התהליכים שמצריכים שילוב של אוטומציה? נחסוך לכם בזמן ונציין שמדובר בדרך כלל במשימות פשוטות שעשויות לארוך זמן רב, כשהן מתבצעות על ידי נציג אנושי. הכוונה לשליחת מיילים שתתבצע באופן אוטומטי, מעקב אחר לידים וכו'. לצד זאת, נמליץ לקבוע מטרות שאתם שואפים אליהן. מרבית בעלי העסקים מבקשים לשים דגש על צמצום של טעויות אנוש, שיפור המעקב אחר תלונות של לקוחות ועוד.

הצעד הראשון: תבדקו את צרכי העסק

הצעד השני: בחירת מערכת מתאימה

זו העת לגלות שיש שורה ארוכה של תוכנות CRM. מוטלת עליכם האחריות בעריכת בדיקה אודות המערכת המתאימה ביותר עבורכם מבין המגוון. מדובר לצורך הדוגמא במערכת ZOHO, MONDAY ועוד. נמליץ לפנות לחברה מוכרת ומומלצת, כדי שזו תכיר בצרכי העסק ותבחר תוכנת crm בהתאמה אישית עבורכם.

 

בחירה בחברה מומלצת – כך תעשו זאת

בעוד רגע נמשיך לצעד השלישי והאחרון שיאפשר לבצע שילוב של אוטומציות בתוכנת CRM תוך התאמה אישית. רגע לפני שזה יקרה, נציין שעליכם לערוך בירור מקדים אודות טיבה של החברה שתבצע את ההתקנה במחשבי העסק. שכן, עליכם להיות בטוחים בכך שמדובר בחברה מוכרת ומומלצת בתחום, שתבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר. נציע להסתייע באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות שמרכזות מידע מהימן בנושא:

  • לשונית הביקורות של גוגל (שם ניתן לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי בעלי עסקים שהסתייעו בחברה הנבחרת)
  • רשתות חברתיות (קבוצות פייסבוק, תיוגים באינסטגרם ועוד)
  • פורומים עסקיים

 

הצעד השלישי: חיבור עם כלים נוספים

הגעתם לצעד האחרון שיאפשר לכם לבצע שילוב מושלם. זו העת לחבר את מערכת ה – CRM עם כלים נוספים, כדי ליהנות מיתרונות חשובים. נסביר שמדובר לצורך הדוגמא בחיבור למערכת דיוור אלקטרוני שתאפשר לשלוח מיילים שיווקיים באופן אוטומטי. לצד זאת, יש לשלב מערכות ניהול שיספקו תמיכה ללקוחות ויאפשרו לעקוב אחר הפניות שבוצעו לאחרונה.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג את  3 הצעדים שיובילו לשילוב אוטומציות בתוכנת CRM בהתאמה אישית. בשלב זה אתם מכירים במידע המלא, כך שנותר לכם רק ליישם את הנאמר וליהנות ממערכת חכמה שתקדם את העסק ותחסוך לכם זמן רב ומאמץ. אתם מוזמנים להעביר את המידע הלאה, כדי שאחרים יכירו בו ויתקדמו בהתאם.

השורה התחתונה

אולי תאהבו גם את:

כוננים
שרת וירטואלי בענן

הצורך בעבודה יעילה מול מערכות מחשוב, הוא משהו שקריטי לכל מי שמתעסק בתחום. האתגר המרכזי בעולם הזה הוא לקבל תשתיות מתאימות שיאפשרו לנו לעבוד בצורה

קרא עוד »
מדדים
מה לומדים בקורס big data?

עולם ההייטק מציע תנאים נהדרים ואפשרויות קידום בלתי מוגבלות. עם זאת, חשוב להבין שבתוך העולם הזה יש הרבה מאוד תתי התמחויות, ולמעשה ההתמחות שלכם היא

קרא עוד »
מדריך
הנגשת מסמכי PDF

פורמט ה-PDF הוא אחד מהנפוצים מסוגי המסמכים בהם אנחנו משתמשים, ויתרונותיו רבים. הוא דורש מעט מאוד מקום, ניתן להריצו על מגוון רחב של מכשירים והוא

קרא עוד »