על האש או על האפליקציה? הגריל שמחבר בין שני העולמות

רוב האנשים שחושבים על מנגל, גריל, או בכלל על כל סיטואציה שקשורה לבישול מזון על אש גלויה, מקשרים את העניין למשהו קדמוני, פרימיטיבי ויצרי.

הדבר הכי רחוק ממנגל הוא הייטק.

אבל האם זה באמת כך? אולי תופתעו לגלות שלא.

 

מהעולם העתיק ועד למילניום השני – מנגל כבר לא רק לאנשי מערות

המונחים Bluetooth, App Store ו- Google Play לא ממש מתחברים באופן טבעי לתחום העל האש, גם אם הממנגל הראשי הוא בטעות איש הייטק.

למעשה, נראה שאין דבר רחוק יותר מהייטק מאשר מנגל פחמים, או גרילי גז לבית, עליהם מונחים נתחי בשר נוטפים, מעלים עשן וריחות, מזכירים דווקא את תקופת המערות.

הדימוי של הייטק וטכנולוגיה רחוק שנות אור מהדימוי הזה.

הייטקיסטים נתפסים כאנשים עדינים, משכילים ומתוחכמים, תחום ההייטק נתפס כתחום נקי וחדשני,, עמוס בטכנולוגיות מתקדמות וגאונים בתחומים שונים.

אבל למעשה, תחום ההייטק נכנס לכל תחומי החיים ומשנה אותם לבלי הכר וכך גם בעולם הייצרי והקדמוני שבו צליית מזון על אש גלויה, או במילים אחרות – מנגל, גריל גז, פחמים ואש הם חלק בלתי נפרד מהחיים.

אז מה הקשר בין קבוצת אנשים שיושבים מסביב לאש וצולים בשר לבין עולם הדיגיטל?

 

מנגל דיגיטלי? לא בדיוק

התשובה הרבה יותר מפתיעה ממה שחשבתם.

מדחום דיגיטלי מקצועי, המתחבר לאפליקציה ייעודית ומשדר באמצעות בלוטות' את כל הנתונים לגבי הבשר הנצלה על הגריל שלכם בכל רגע נתון נשמע כמו פנטזיה מופרעת מהסרט "בחזרה לעתיד"?

אז זהו, שלא.

זה אמיתי לגמרי.

האפליקציה מאפשרת לכם לשבת רגל על רגל, בלי לקום מהכיסא, גם אחרי שהכנסתם את הבשר לגריל וסגרתם את המכסה, כי היא פשוט מאפשרת לכם מעקב צמוד על התקדמות הצלייה של בנתח שלכם דרך הטלפון.

ה- I-GRILL MINI הוא מכשיר קטן, מחובר למד חום דיגיטלי מתוחכם, עם אפשרות לשדר מידע לאפליקציה ייעודית, אותה אפשר להוריד דרך גוגל פליי או אפסטור, הכל כדי לחסוך לכם את הטרחה ואת העמידה הממושכת מעל המנגל, כדי לבדוק מה קורה עם הבשר שלכם.

המכשיר משדר בכל רגע נתון את הטמפרטורה העדכנית במרכז הנתח ואתם יכולים לשבת ולנוח, עד שהנתח מגיע לטמפרטורת היעד הרצויה – אז אתם יודעים שהוא מוכן.

לא סומכים על החושים שלכם? המכשיר יפעיל אזעקה קטנה, רגע לפני שהבשר יתחיל להתייבש, כדי שלא תיהרס לכם הארוחה.

 

לסיכום

אופציות צליה מתקדמות, אפשרות לשיתוף חברתי, אפליקציה שאומרת לכם מתי להוריד את הבשר מהאש, כמה זמן לצלות אותו ובאיזו טמפרטורה, חיבור מגנטי להתאמה אופטימלית של המכשיר לגריל ואפילו תצוגת לד – המכשירים האלה נכנסים לכם לצלחת ולמנגל ומבטיחים שהאוכל יצא לכם מושלם.

 

צלעות

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »