עיצוב לוגו לאתר השוואת מחירים באינטרנט של ברי מים – מספר טיפים

החשיבות של עיצוב לוגו היא נושא שכמעט בלתי ניתן לערעור. הלוגו הוא סמל שמשקף את המהות של העסק ואת הערכים שחשובים לו, ובכך הוא מהותי הן למוניטין של כל עסק או אתר והן לשיווק שלו. הודות ללוגו מתאים וייחודי, לקוחות מסוגלים לזהות אתכם ולומר "אני מכיר אותם. הם אמינים" ולהבין ממבט ראשון מה אתם עושים. לכן אפשר לומר שהלוגו הוא הפרצוף של כל אתר. אז מאיפה מתחילים לעצב את הלוגו, איך עושים את זה נכון, ואילו טיפים מתאימים לעיצוב לוגו לאתר השוואת מחירים לברי מים?

 

טיפים לעיצוב לוגו

כמה טיפים חשובים לעיצוב לוגו:

שמרו על פשטות. לוגו שעובד טוב הוא לוגו פשוט לחלוטין ולא מסובך. אם זה מתחיל להסתבך כמו בשימוש עם משחקי מילים שמצריכים חשיבה, מומלץ לחשוב על כיוון אחר. הלקוח הממוצע ממהר ולא ישקיע מחשבה על הלוגו שלכם, ולכן הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר.

בחירת צבעים. הלוגו שלכם חייב להיות מתאים לעיצוב הכללי של האתר, ובצורה שתחבר אותו למה שאתם עושים. לכן למשל לוגו בצבע כחול הוא כמעט הבחירה המתבקשת כשמדברים על אתר שמשווה מחירים של ברי מים, וצבע אדום (למרות שהוא מאוד בולט) לא יתאים כלל.

 

עיצוב לוגו לאתר השוואת מחירים של ברי מים באינטרנט

בכל מה שנוגע לאתר השוואת מחירים, חשוב שהלוגו שלכם יוכל לספר ללקוח את הסיפור של המוצר שלכם כך שהלוגו יתחבר למה שאתם עושים – השוואת מחירים. תוכלו לעשות זאת על ידי הכנסה של שם האתר לתוך הלוגו בצורה מעוצבת, או באמצעות ציור כזה או אחר שיעביר את הרעיון.

טיפ חשוב נוסף לעיצוב לוגו עבור אתר שמתעסק בהשוואת מחירים לברי מים הוא שהלוגו באתר יתחבר ללקוח לא רק להשוואת מחירים באופן כללי, אלא גם ביחס ישיר לתוכן באתר. ניקח לדוגמא את הלוגו של חברת מי עדן. השם של החברה שמכיל את המילה מים לצד העיצוב בצורת טיפה עם קשת בענן בתוכה, יוצרת באופן אוטומטי חיבור למה שהחברה עושה. תוכלו להשתמש ברעיון הזה גם בעיצוב לוגו לאתר השוואת המחירים שלכם.

 

מאיפה מתחילים בפועל

אז מאיפה מתחילים? נקודת פתיחה אפשרית אחת היא "משחק אסוציאציות". נסו לחשוב על כל המילים והמושגים שעולים לכם בראש ביחס למילים כמו מים, השוואת מחירים, ברי מים, סינון. כל מילה או רעיון שעולה בשלב הזה, עשוי להבשיל במהלך אחד השלבים הבאים לכדי לוגו ממשי, ולכן אסור לוותר על אף מילה. לאחר מכן, תוכלו לשחק עם המילים שעלו בשלב הראשון, ולחשוב כיצד ניתן להציג אותם באופן ויזואלי כך שהן ייצרו מראה נקי וברור שמעביר את הרעיון של מה שאתם עושים.

לוגו

אולי תאהבו גם את:

לוגו של באטמן
לוגו מצויר: 2019 או פסה?

לוגו הוא הפנים של כל מותג. הוא אמור להעביר מסר חד וברור, להיות זכיר ולייצג את המותג שלו בכבוד. כיום, ישנם המון מותגים שבוחרים בלוגו

קרא עוד »
דפים וטושים
לימודי עיצוב גרפי ושיווק

מעוניינים ללמוד את אחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי? ובכן, באמצעות מכללת סולו תוכלו ללמוד לימודי עיצוב גרפי ושיווק ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, באופן מקוון.

קרא עוד »