3 המפתחות לנוכחות מנצחת של עו"ד באינטרנט

בניית אתר אינטרנט לעסק, דף פייסבוק ויצירת נוכחות במדיה החברתית ובאינטרנט בכלל. דורשות מאמצים ניכרים של כל המעורבים בקידום מעמדו של עורך הדין ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. אבל אף שמדובר בהשקעה גדולה יחסית של ממון ובעיקר של זמן, מאמץ ומקצועיות, הרי שבמבט כולל התוצאה בהחלט עשויה להשתלם. מספר הלקוחות של עורך דין שביסס היטב את הנוכחות שלו ברשת עולה בהתמדה, ומאפשר לו לבחור את הטובים מביניהם. מהי בדיוק נוכחות מנצחת ברשת? מהם 3 המפתחות לנוכחות מנצחת של בעל מקצוע בכלל, ושל עורך דין בפרט, ברשת האינטרנט?

 

נוכחות באינטרנט – מה זה בעצם

נוכחות באינטרנט פירושה האפשרות למצוא את עורך הדין ולדעת יותר על השירותים שהוא נותן, באמצעות חיפוש פשוט במנועי החיפוש. עד לפני קצת יותר מעשור, הדרך המקובלת להגיע לעורך דין טוב הייתה באמצעות אחד מהשלושה – קשרים אישיים, חיפוש בספר הטלפונים או חיפוש באינדקסים. במידה רבה, מציאת עורך דין טוב היתה עניין של מזל. מנגד, עורכי הדין המפורסמים והמוכרים יותר בתחומם, גבו סכומי כסף גבוהים יחסית עבור השירותים שלהם וממילא העניקו את השירותים כאמור ללקוחות נבחרים שלהם. ואולם בעשור האחרון חל גידול ניכר במספר עורכי הדין בכל התחומי הפעילות. ועם התחרות הגיע גם הצורך של כל עורך דין לבסס את הנוכחות האינטרנטית שלו. זאת, על מנת להגדיל את הסיכויים שלו להגיע ללקוחות האיכותיים ביותר.

 

איך לבסס נוכחות מנצחת באינטרנט

על מנת לבסס את הנוכחות האינטרנטית של עורך דין כמו רשלנות רפואית עורכי דין, יש לעשות כמה וכמה דברים. שלושת הדברים החשובים ביותר להצלחה הם הקמת אתר אינטרנט, הקמת דף פייסבוק וקידום נכון שלהם ברשת.

הקמת אתר אינטרנט: הקמת האתר היא למעשה הדבר הראשון החשוב ביותר. נכון להיום, כל עורך דין חדש חייב להסס את הנוכחות שלו בדרך הזאת. למעשה, גם משרדי עו"ד ותיקים הבינו את החשיבות של הקמת אתר איכותי וענייני, המפרט את מגוון השירותים שהם מעניקים. אתר איכותי מאפשר לגולשים למצוא מידע אמין ועדכני הנושאים שונים, ומצד שני מעניק גם את האפשרות ליצירת קשר באופן מיידי, בנושאים ספציפיים המעניינים את הגולשים.

הקמת דף פייסבוק עסקי: דף פייסבוק, בשונה מאתר אינטרנט, צריך להוריד את הקשר עם הגולשים לרמה היום יומית. עם הקמת הדף יש צורך גם לנהל אותו וליצור קשר בלתי אמצעי עם הגולשים המגיעים אליו. פוסטים המתפרסמים מעת לעת, או פרסום מאמרים העולים באתר באמצעות דף הפייסבוק, יכולים לעשות את העבודה ולהגיע במהירות למספר גדל והולך של לקוחות פוטנציאליים.

קידום באינטרנט: לאחר שנבנה והוקם האתר, ובהנחה שהוא נבנה באופן שימשוך אליו את קהל הגולשים, יש לקדם אותו ברשת. הקידום צריך להתבצע הן בצורת קידום אורגני, קרי הגעה למקומות הראשונים בעמודי החיפוש באמצעות תוכן איכותי, והן קידום ממומן, שנועד להגיע באופן ספציפי לגולשים המחפשים שירותים דומים או זהים לאלה שמציע בעל האתר. ההמלצה שלנו כאן היא להניח את קידום האתר והגדלת הנוכחות ברשת לאנשי מקצוע, שיכולים למקסם את התועלת שהם מפיקים מתקציב הפרסום ולהגדיל באופן משמעותי את מספר הלקוחות והאיכות שלהם.

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »