מרפסת עם נוף להרים

מרפסת עם נוף להרים היא במידה רבה החלום הישראלי בהתגשמותו. אין כמו להעביר את ימי הקיץ החמים, תחת צל חלקי בישיבה בחצר עם חברים, וצפייה בשמש שוקעת מצד אחד ובהרים מוריקים מהצד השני. פרגולה בחיפה היא לכן במידה רבה ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות כדי לשפר את חווית המגורים שלכם בעיר. במאמר זה נפרט על דרכים לשדרוג המרפסת והפרגולה.

 

שתילת צמחים מטפסים סביב בסיס הפרגולה

פרגולה מעץ, אשר מצד אחד מעניקה צל חלקי ומצד שני מאפשרת צפייה ישירה בנוף של הר הכרמל ומפרץ חיפה היא חלום של כל בעל בית בחיפה. עם זאת, לעיתים קרובות יש רצון להעניק לפרגולה מראה ייחודי יותר, ולשבור את המראה האחיד של חומר הגלם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא על ידי שתילה של צמחים מטפסים לצד רגלי הבסיס של הפרגולה. הצמחים המטפסים יוכלו לעלות לאיטם בכל שנה, עד שתהיה לכם סככה מוריקה ועוצרת נשימה. תוכלו לבחור בצמחים מטפסים עם פרחים משגעים, שיבשמו עבורכם את הישיבה בימי הקיץ, או בצמחים נושאי פירות כמו גפנים או קיווי. אם תרצו, תוכלו אפילו לשלב בין השניים. נסו לדמיין את הישיבה בצל הפרגולה שלכם, כאשר פירות רעננים נמצאים בהישג יד, והריח המשכר של הפריחה עוטף אתכם.

 

שילוב של הפרגולה עם דק עץ

לעיתים קרובות, ההסתפקות בבניית פרגולה אינה מספיקה בשביל לייצר את חווית הגן המושלמת. מרפסת עם נוף להרים צריכה גם לאפשר לכם לשבת בנוחות לאחר ימים גשומים. לכן, כדאי מאוד לשאוף ולשלב עם הפרגולה במרפסת שלכם גם דק עץ. דק העץ, המאפשר ניקוז של מי הגשמים בקלות, יאפשר לכם לעשות שימוש במרפסת שלכם ימים ספורים לאחר גשמים אשר השאירו את הקרקע בוצית. נוסף על כך, שילוב של פרגולה עם דק עץ, מאפשר שדרוג נוסף של החצר שלכם בעזרת ריהוט גן או מכשור שיעניק למרפסת שלכם המון, שדורש רצפה מאוזנת.

 

ריהוט גן ומכשור לשדרוג המרפסת

ריהוט גן למרפסת שלכם יאפשר לכם ליהנות מהנוף ומהחוויה של להיות מחוץ לבית, בלי לוותר על הפינוקים והנוחות שהתרגלתם אליהם. ריהוט גן חייב להיות עמיד בפגעי מזג האוויר ובמים, ולכן לרוב יבנה מעץ מיוחד ומטופל או ממתכות שאינן מחלידות. ריהוט גן שחשוב לשקול לשלב בכל מרפסת כולל שולחן וכסאות לארוחה משפחתית נעימה, וכמובן כיסאות נוח רחבים שתוכלו לשבת עליהם עם משקה ביד ולהביט על השקיעה. נוסף על ריהוט הגן, כדאי מאוד לשקול ולשלב במרפסת מכשור כמו מנגל חשמלי, אשר יאפשר לכם להכין ארוחה שלמה בחצר הבית, ולמעשה יהפוך אותה להמשך ישיר של חלל הבית הפנימי. מנגל חשמלי, מעשנת בשר, או אפילו מטבח שלם חיצוני להכנת ארוחה מאפס, את כל אלו תוכלו לשלב במרפסת.

נוף מדהים

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »