מיתוג עסקי 360

כשמדסקסים ענייני מיתוג עסקי בימינו, חייבים גם לדבר על דברים הרבה יותר רחבים ומשמעותיים מיצירת לוגו מותאם לחברה שלכם. כיום, מיתוג עסקי 360 חייב לכלול התחשבות בפרמטרים רבים הקשורים במיתוג פיזי, דיגיטלי, על ידי שילוט ועוד. כן, השילוט עדיין לא חלף מן העולם.

בעלי עסקים רבים כיום מעדיפים להשקיע ממון רב בקמפיינים ממומנים בגוגל, בקידום אתרים אורגני ועוד. יחד עם זאת, המיתוג של העסק שלכם לא יכול לכלול אך ורק התמקדות בנושא הדיגיטלי, היות והתחרות נמצאת בחוץ, והיא בכל מקום. מומלץ לתת את הדגש הנכון בפלטפורמות החברתיות השונות, בסוגים שונים של קמפיינים ממומנים, ואפילו בכוח האדם שאתם מעסיקים בחברה שלכם. בשורה התחתונה, מיתוג הוא סך הפרמטרים – עמם נפגש הלקוח בעת בקשת השירות ו\או המוצר שלכם.

תכנון המיתוג

ממתגים 360 מסביב למתחרים

תמיד כדאי לוודא שאתם כוללים במסעות הפרסום שלכם, את כל מה שמסעות פרסום צריכים לכלול. אם אתם צריכים ליצור בידול מהמתחרים שלכם בתחום יחסית רווי, מומלץ להסתייע תמיד בקופירייטרים, באנשי שעוסקים ביצירת תכנים ויזואליים (סרטונים), ובכל מה שנראה לכם שיקדם את העסק.

מומלץ כי מיתוג העסק שלכם גם יכלול "הסתכלות על האויב". כמובן שאנחנו רושמים את זה בצחוק ואין אנו מעודדים אויבות כזו או אחרת, אך כן תמיד כדאי לפקוח עין לגבי המתרחש אצל המתחרים שלכם. האם הם מצליחים להגיע לקהלי יעד חדשים בזכות מוצרים או שירותים שאין ברשותכם או שאינכם מציעים? בדקו זאת היטב.

הלקוח תמיד צודק – אך לא תמיד זוכר הכול, קנייה מהלב.

לדעתכם, אתם רוכשים מוצרים ושוכרים שירותים מתוך הסתכלות מושכלת והבנת השירות או המוצר לעומקם? מחקרים מעידים כי הלקוח לא יזכור בדיוק כל מסע פרסום וכל באנר פרסומי שאתם תחשפו אותו אליהם, אך הלקוח כן יתרשם באופן כללי ממכם, ינצור תחושות בליבו בעת החשיפה לפרסום שלכם ובבוא העת, יחליט אם להסתייע בכם או לא.

אם מדברים מיתוג, מדברים תקשורת, מדברים חוויות ותחושות, מדברים חבילה אחת כוללת ושלמה. בימינו, בהם קיימת תחרות כה עזה בכל תחום ונישה, המיתוג חייב לקחת בחשבון את כל המרכיבים שמסביב לעסק שלכם. בבוא העת, כשאנשים יצטרכו אתכם, הם ידעו היכן לחפש כי הואלתם לבצע מיתוג עסקי בפלטפורמות רבות ומגוונות.

נשארים בתודעת הצרכן – מיתוג עסקי 360

תודעת הצרכן כיום מוצפת בפרסום רב, בלשון המעטה. אנחנו, במהלך היום, נחשפים כל הזמן לפרסומים שונים, כך שכדאי לוודא שגם אם מישהו יקליק עלינו "דלג על מודעה זו", הוא ייחשף לתוכן הפרסומי שלנו בפלטפורמות אחרות. במקרים רבים, אנשים בוחרים בשילוט פיזי ברחובות – בכדי לתמוך במסעות פרסום דיגיטליים כאלו ואחרים. אל תישארו מאחור, תמתגו, תשווקו ותובילו, כי אם לא אתם, אז המתחרים שלכם יהיו שם בכדי לספק שירות.

אולי תאהבו גם את: